Als het een andere dag is ben ik er namelijk niet bij. Ik kan alleen die datum.
trainingsmeet 15 augustus Dordt
Collapse
X
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostPinada, fallus en ik gaan 15 augustus weer een minimeet houden. Wat we precies gaan trainen is nog niet 100% duidelijk, maar er is over DC gesproken. Mij maakt het sowieso niet heel veel uit en aangezien Fallus is overgelopen naar the dark side of IF zal het ook wel uit gaan draaien op DC.
Anyway, we zijn benieuwd of er nog meer geinteresseerden zijn, en dan alleen SERIEUS geinteresseerden. Dus geen posts als : ' misschien' en 'wie weet kom ik ook wel' en dan gewoon helemaal niet op komen dagen!
Laat maar weten of je wil trainen met ons 3!
Ik wil wel komen. wat trainen we en waar?
ps het is 2 dagen na mijn verjaardag dus verwacht wel een kado
Comment
-
http://forum.bodynet.nl/556050-post6.html
Staat alle info met de 4 die komen en waar en kosten en tijd. Qua schema zijn we er nog niet uit. Zal waarschijnlijk ieder voor zich worden ofzo. Mark en ik die wat meer kracht gericht zijn, sakkie die er achter aan hobbelt en Pinada die haar DC schema doet. En wat jij gaat doen no idea :P
Mijn voorstel dusver in ieder geval:
1. Deadlift
-Thuis kan ik voor me gevoel minder vol uit gaan. Psychologische angst dat de stang uit me handen valt en ik opeens bij de onderburen in de woonkamer sta hehe. Op een sportschool kan je de stang gewoon laten vallen indien nodig dus minder terughoudendheid. Wil kijken hoe zwaar ik werkelijk kan.
2. Squat
3. Die Horizontale Leg Press
-Even wat anders dan normaal
4. Leg Press s/s Leg Curl om de benen af te maken
5. Nog wat rug/borst oefeningen sta open voor suggesties
6. Nog wat kabelmachine tricep oefeningen
Comment
-
Originally posted by punani View PostIk wil wel komen. wat trainen we en waar?
ps het is 2 dagen na mijn verjaardag dus verwacht wel een kado
NB: Wel cool dat je wilt komen.! Doe maar ff een PM naar Pinada..want die regelt het (denk ik)Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by punani View Postzaterdag is mijn schouders/kuiten dag. Maar hardcore back workout zie ik ook wel zitten.
Mijn rug training is:
chin ups wijd
chin ups small
chin ups prop grip
deadlifts
barbel rows
t- bars
en kabel oefingentje om vol te pompen.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostHey Falstyr, kerel, omgeving rotjeknor, is dat toevallig Dordrecht?
Wel apart dat de meesten die gevraagd worden, of zelf zeggen te willen komen, opeens besluiten toch maar niet mee te doen. Chickens!!!Last edited by Falstyr; 27-07-2009, 12:01.
Comment
-
Bij mij ga ik toch proberen wel te komen, mits ik in buitenland zit dan toch maar niet
Tis eindelijk een keer dichtbij die meet dus als ik kan ga ik zeker. Plus wil DSO, fallus en punani wel eens in het echt zien.
Alleen dat schema benen rug labla whatever
Dat zien we daar nog welThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostIk woon niet in dord, maar wel heel erg in de buurt. Hoezo?
Wel apart dat de meesten die gevraagd worden, of zelf zeggen te willen komen, opeens besluiten toch maar niet mee te doen. Chickens!!!
Maar, gaan jullie na die training ook nog iets doen? Want dat moet ik wel kunnen redden qua tijd
Comment
-
Hey mannen en vrouwen,
15de word mijn dag om te werken weet dus niet of ik dit nog kan verplaatsen..
benen word epic faal :P ik ga dan weer keihard af maar eerste week augustus kan ik meer helderheid geven. Wil dit eigenlijk niet missen dus zal lucht en aarde bewegen om vrij te krijgen
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostVoige meet was toch ook op een zaterdag? Had toen ook al aangegeven dat zaterdag gewoon een kutdag is voor me.
Maar, gaan jullie na die training ook nog iets doen? Want dat moet ik wel kunnen redden qua tijdGeniet, en drink met maten!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
7 uur geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
2 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment