trainingsmeet 15 augustus Dordt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Is voor mij ruim een uur rijden dus ongeveer 2 en half uur heen en terug. beetje zonde om dan alleen te trainen. zal nog wel ff dordrecht induiken terasje pakken oid.

Comment

In dordrecht stikt het van de terasjes, maar je hebt 1 relatief kleine mac. Geen burger king, geen bioscoop, behoorlijk wat winkeltjes op de voorstraat met 2 tattoo shops en een goede comic book winkel

Ik hoorde pinada iets zeggen over wellicht een bezoekje aan de turkse bakker voor een pizza of kebab. Maar dan moet je de brug over mijn dorp in. En dan kom je voor die winkel in het buitenlander/tokkie kwadrant uit bij de brug

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        In dordrecht stikt het van de terasjes, maar je hebt 1 relatief kleine mac. Geen burger king, geen bioscoop, behoorlijk wat winkeltjes op de voorstraat met 2 tattoo shops en een goede comic book winkel

Ik hoorde pinada iets zeggen over wellicht een bezoekje aan de turkse bakker voor een pizza of kebab. Maar dan moet je de brug over mijn dorp in. En dan kom je voor die winkel in het buitenlander/tokkie kwadrant uit bij de brug
        Vergeet de 23 coffeeshops niet te noemen

Comment

Ken er maar 4... waar zit de rest? :P

Comment

Wat is het met jullie obsessie om gruwelijk te cheaten na je workout lol
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
              Is voor mij ruim een uur rijden dus ongeveer 2 en half uur heen en terug. beetje zonde om dan alleen te trainen. zal nog wel ff dordrecht induiken terasje pakken oid.
              Iets drinken met jullie doe ik sowieso dame(s) en heren Ik maak het alleen niet superlaat
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                Wat is het met jullie obsessie om gruwelijk te cheaten na je workout lol
                Na een workout moet je eten. Dus dan maar een keer cheaten. Meestal plannen we, ik in ieder geval, me cheatdag op dat moment dus maakt het niet uit om gezellig met zijn allen ergens te eten of uit eten te gaan zoals bij de wok toentertijd.

Comment

Als jij je grote rubberen stoothamer meeneemt naar de meet zal ik er ook over denken om te komen falstyr...
                  In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Welke stoothamer?

Comment

Ik wil wel wat inspanning zien dus doe maar met tuigje om je middel?
                      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Geen idee waar je het over hebt... o.O

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                          Als jij je grote rubberen stoothamer meeneemt naar de meet zal ik er ook over denken om te komen falstyr...

Ik wil wel wat inspanning zien dus doe maar met tuigje om je middel?

(Damn ben echt 5 min bezig geweest die 2e foto te vinden lol)

Dus go fallus, afzien

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

yawg je test stijgt echt te hoog :P

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                              yawg je test stijgt echt te hoog :P
                              Ik zweer komt omdat ik op t-nation rondlees.

Al die geile vrouwen die daar voorbij komen al meteen op de frontpage wordt je ermee doodgegooit. Die mannen daar zijn cavemen en elke topic eindigt met bloedgeile meiden foto's/vid's whatever. Dat is het normale dan heb je ook nog de sex and the male animal forum, daar is helemaal van de zotten.

Magoed sorry boys even goedmakertje
                              Attached Files

Comment

De chicks die daar voorbij komen zijn tenminsten geil. Stuk beter dan dat 18+ topic met vage wijven waarvan de helft nu niet bepaald lekker is :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X