Poeders in het vliegtuig

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ook niet. De douane daar is echt niet mals, en je hebt er wat minder rechten dan hier.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik denk niet eens zo het gevaar dat je wordt opgepakt als je een verzegelde verpakking hebt, tenzij whey verboden is maar dat betwijfel ik, maar ze zullen het op zeker nakijken of er coke doorheen zit of wat dan ook. Denk niet dat die stress je vakantie ten goede komt.

Afgelopen jaren genoeg van die verhalen gehoord van mensen die onterecht vast zaten in Azië en geen recht hebben op een eerlijk proces.
      Groeten

Comment

Originally posted by rey333 View Post
        hehehe

Het gaat de koffer in. Strafbaar zal het niet zijn maar wil gewoon geen "oponthoud" oid.
        Hoe doen jullie "die-hards" het als jullie een paar weken op vakantie gaan eingelijk?? Poeders blijven achter en er wordt gewoon 0,0 getraint?
        Net 4,5 weken spanje gehad. Voedingsschema de prullebak in, wel op mn eten gelet. Sowieso elke dag 2 liter volle melk, 8 broodjes met 100 gram kalkoen per 2 broodjes, elke avond gekookt op de camping (volkoren pasta met veel kipfilet of gehakt) en daar tussenin nog wat andere zooi (noten enzo of als ik uit eten ging). 1 dag IF gedaan: was chinees buffet, 13,50 euro en onbeperkt eten! Ik zat er als eerste en ging als laatste weg Zelfs de meest vadsige mensen die een eetwedstrijd met me wilde gingen huilend naar huis

Verder heb ik HIT gedaan, 1x per 7-10 dagen trainen. Goed te doen!
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Naar landen als Indonesië, China, Thailand e.d. zou ik het risico niet nemen. Waarschijnlijk hebben ze daar ook wel ergens waar ze die dingen verkopen, en anders eet je er lekker vlees (alsof het daar duur is).
          In de woestijn vond ik supplementen anders toch wel handig Atta.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            In de woestijn vond ik supplementen anders toch wel handig Atta.
            Kamelenvlees, is dat niet wat?

Comment

Originally posted by Pink View Post
              Kamelenvlees, is dat niet wat?
              Het enige wat we daar te vreten kregen was komkommer en tomaat en dat eeuwige schapenvlees. Oud taai vet schaap. Bah.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X