Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
cur bedankt voor de adviezen die je hebt gegeven
ik heb een leuke tijd met je mogen beleven
ik wens je veel voorspoed
en het gaat je goed
cur we missen je allemaal
want jij was hier onze man van staal
groeten van chris,bibi en kleine marcus
JAJA 2*180 bankdruk eindelijk
Lang voor getraind
nu verder schema van beentje
oh ja en bruce
jij mag het overnemen van onze vriend
dit heb jij zelf verdiend
met je goede adviezen op het net
van a tot z
ik hoop dat wij net zo mogen genieten van jouw als van onze man van staal
dus ik zal genieten van iedere raad en verhaal
JAJA 2*180 bankdruk eindelijk
Lang voor getraind
nu verder schema van beentje
Chris, Sinterklaas is al een poosje voorbij hoor... Â
Verder iedereen van harte bedankt voor de reactie's hier, mede namens Curiosio.
Alleen niet allemaal in de verleden tijd over hem praten hoor, hij leeft echt nog gewoon! Â
En wie weet komt hij ook nog wel terug, mocht dat gebeuren zal het in ieder geval gewoon onder zijn eigen naam zijn.
Geen undercoveractie's in ieder geval... Â
Ik was zat toen ik dit leeste en een beetje depressief. Ik begon een beetje te huilen , maar nu ben ik weer beter. Ik hoop dat je terug komt, dat is een van mijn wensen voor 2004. Ik zou graag de reden willen weten waarom je gestopt heb, maar ik heb het gevoel dat ik daar nooit achter zal komen. Ik hoop dat je terug komt. Tot die tijd tot ziens dan maar.
God doesn't create men the same, juice makes up for his mistakes.
als je in de sectie nieuws/ aankondigingen kijkt, kan je lezen dat onze Mr. C. om PRIVE omst. is gestopt. dus we zullen het wel nooit te weten komen. maar ja, herinner je maar gwoon de mooie momenten dat ie er wel was. toch?
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment