Ik mis het hardlopen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

30min mag je best alles geven wat je hebt hoor!
    ik loop ik zo'n2x per week hard vind het ook lekker want ik wil geen bodybuilder worden xDXD
    Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
      God wat een onzin gezeik weer allemaal, vreet je calorieën en klaar. IF blabla lees het maar in de stickies is al 100 miljoen miljard keer gezegd. Rennen gaat niks toevoegen aan je krachttraining, sprints eventueel voor hamstring/glute/calve ontwikkeling nog, maar dan is het wel over. Doe je het prima, maar doe het dan gewoon en knal wat extra cals bovenop je voedingsschema. Dat hele ik wil massa aankomen en vet verliezen, jah prima lees maar wat stickies want dat hele ik clean bulk met veel junk en wil hardlopen is echt te kansloos voor woorden.

En fallus, een (hang) clean is per definitie explosief

En 30 min hardlopen op laag tempo is meer voor de gein dan dat het uberhaubt wat doet
      Ik lees al veel. Niks mis mee.

Ja, ik ben nu bezig met een clean bulk schema en sinds vandaag eet ik daarnaast geen junkfood meer.

Mijn doel is om nu eerst wat aan te komen in spiermassa. Helaas vind ik krachttraining en mijn fietstochten alleen niet voldoende, want ik lijk wel af te kicken van het hardlopen wat ik jarenlang gedaan heb. Mijn geestelijke capaciteiten gaan wat achteruit, en dat vind ik vervelend. Jij zegt nu in feite dat ik moet kiezen voor hoe mijn lichaam eruit ziet, in plaats van mijn geest. Want anders reageerde je nu niet zo gefrustreerd, wat dan weer een excentrieke indruk op mij als persoon maakt. Ja, zonder erbij te (cardioeën) hardlopen ben je vaker anaboler lijkt me, maar toch lijkt het mij dat ik ook met het hardlopen ernaast kan aankomen in spiermassa. Waar ik alleen bang voor ben is voor teveel stress voor mijn spieren. Maar daar kan ik moeilijk over oordelen.

En hardlopen doe ik puur voor de runnershigh. Dat komt na 20 minuten hardlopen op één tempo al aanzetten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X