Hoe doe jij het?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ashley View Post
    Ik had begrepen dat jij met je gewicht omhoog wilt?
    Waarom droge pasta? Beter gooi je er een berg proteine in....
    Inderdaad. Als jij naar de 99kg wil waarom zou je dan moeilijk doen. Gewoon een bulk er tegen aan gooien. Vet zal wel mee vallen met 80kg op jou lengte. Alleen in plaats van proteine zou ik gewoon pasta maken dan. Spaghetti bolognese bijvoorbeeld met gehakt en tomatensaus. Is in de bulk gewoon gepaste voeding, het is lekker (alhoewel dat een kwestie van smaak is) en het levert veel calorieen, welke je best kunt gebruiken als je naar de 100kg wil.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
      . Alleen in plaats van proteine zou ik gewoon pasta maken dan. Spaghetti bolognese bijvoorbeeld met gehakt en tomatensaus.
      Wat zit er in gehakt dan?
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
        Wat zit er in gehakt dan?
        Ik dacht dat je het anders bedoelde. Never mind.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
          Don't ever let somebody tell you, you can't do something. You got a dream, You gotta protect it.
          people can't do something themselves, they wanna tell you, You can't do it. You want something? GO and get it. Period.

komt erop neer dat mensen zijden dat ik verdoemt was slank/slap te zijn.
          en niks te zoeken had in de sportschool, dit tegendeel wil ik bewijzen dat is mijn motivatie!
          Dat BEN je toch ook
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by jordy View Post
            Ik dacht dat je het anders bedoelde. Never mind.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X