60-75 minuten 3-4x pw
Hoeveel dagen hoeveel uur train je?
Collapse
X
-
Originally posted by ricky09 View PostHoeveel dagen hoeveel uur train je?
ik begin wel
5dagen in de week
3 tot 5 uur per dag
zaterdag zondag Rust
Comment
-
3-5uur per dag? Help n supermens... Ik weet niet wie je bent of hoe je eruitziet, maar kan vanaf hier al zeggen dat: jij NIET GOED traint.. Na 3 uur kunnen ze n ambulance bellen man.. Steek die energie in +- 60 minuten, ben je lang zat bezig en heb je er wat aan.. Zo niet.. Ikzelf train nu 3x weeks tussen 50-70 minuten, en geloof me is zat... Met "hulp" train ik niets langer, alleen vaker (5-6x week) Eerlijk waar, jij bouwt niets op maar je breekt het af.....
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostJe traint met kut intensiteit. dat van een mietje. anders zou je nooit zo lang kunnen trainen. Dus minder oefeningen, minder rust tussen sets en meer gewicht en dan ben je sneller klaar.
Ik doe 3x 45-60 min. gewichtheffen en 3x 30min. cardio, af en toe neem ik ook wel eens een groepsles, en nu zal ik ook 3 x 1u. 30min. karate doen.Last edited by claymore; 17-12-2009, 20:05.To fear death is to limit life.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
5 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment