Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
daar zit ook een half uur cardio inbegrepen
maar dat is gewoon de manier hoe ik train.
ik vind 1 uurtje niet genoeg
kan ik net zo goed in mij bed blijven liggenXD
Ricky, ricky, n half uurtje cardio erbij.. Maakt nog geen 3-5 uur... 1 uurtje KT niet genoeg? Wie heeft jou dat wijsgemaakt? Als je kijkt op deze site zitten er best wel jongens bij die toch behoorlijk flinker zijn dan gemiddeld.. Zo zijn er meerdere, zullen die niet langer training nodig hebben pd dan jij? Wat Falstyr op n beetje valse toon tegen je zegt is waar hoor... Hij is het moe, om steeds hetzelfde uit te leggen. Voor het wat en waarom... Zeg niet tegen mensen die al n eeuwigheid trainen dat jij 1 uurtje niet genoeg vind.. Waarom niet? Je staat voor paal, want ze weten beter... Wil je vooruit of niet? Ja? Luister dan goed aub... En lees eens meer.... Volgend jaar, zeg jij ditzelfde tegen n ander.... Zeker weten
Uurtje trainen niet genoeg. Nee heb ik ook niet genoeg aan als ik train met gewichten waar je niet moe van wordt. Als je fatsoenlijk traint kun je na een uur niet eens meer een deur openen omdat je armen op zijn. Of je kan niet eens fatsoenlijk trappen lopen zonder af en toe naar beneden te pleuren omdat je benen op zijn. Als je meer tijd nodig hebt train je niet intensief genoeg om te kunnen groeien.
De enige reden waarom iemand meer dan 2 uur traint is als hij mega zware gewichten hanteerd en dan 3-5mins rust tussen sets moet nemen zodat de spieren volledig genoeg hersteld zijn om het gewicht weer te kunnen verplaatsen. En die manier van trainen heb je alleen wat aan als je meer kracht gericht dan massa gericht bezig bent.
Ja Rini met n hartslagmeter train je langer, kom omdat de meeste gewoon met ijzeren gewichten trainen whaaahahaha.. Sorry zo las ik hem eerst... Ja voor kracht trainen is anders, je rustpauze is ook veel langer...Kost ook tijd natuurlijk... Maar dan is idd 3 uur nog best erg veel..
klopt inderdaad je molt dan meer spieren dan je aanmaakt
Jaaah IJsBlok.. Bodygone = bodybuilding nieuwe stijl.. Zo kan je als je wil 15kg spiermassa per jaar inleveren... Lijk je op n anorexia patient, maar wel super getraint.. Geen as, maar n crash dieetje erbij... Hop op t podium..
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Op zaterdag upper body, ongeveer 1.5 uur. En op zondag lower body, ook ongeveer 1.5 uur.
Eigenlijk zou ik door de week nog 1 a 2 keer 30 minuten cardio moeten/willen doen, maar dat schiet er nog wel eens bij in.
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment