Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Helaas, is wat te ver uit de buurt, helemaal naar T-burg voor een work-out. Als er een keer een dergelijke sessie wordt georganiseerd in Limburg houd ik me van harte aanbevolen!
Veel succes mannen.
BEES @ 111 kg, 17% BF, 51 CM Biceps, 8 reps 150 BenchPress.
Tough times don't last, tough people do!
Zoals altijd zullen er pogingen gedaan worden voor filmpjes/foto's. Of het ook daadwerkelijk gedaan wordt is een tweede. Als we bezig zijn komt er vaak weinig van terecht. Kijk maar naar de voorgaande meets.
Lol Pin. In Dordrecht splitste de groep ook vanzelf op in 2-3 kleine groepjes die elk hun ding gingen doen. Was dat zo erg voor je? :P
Zoals altijd zullen er pogingen gedaan worden voor filmpjes/foto's. Of het ook daadwerkelijk gedaan wordt is een tweede. Als we bezig zijn komt er vaak weinig van terecht. Kijk maar naar de voorgaande meets.
Lol Pin. In Dordrecht splitste de groep ook vanzelf op in 2-3 kleine groepjes die elk hun ding gingen doen. Was dat zo erg voor je? :P
Daar zeg je het, groepje. Ik heb toen niet alleen getraind. Nu zegt iedereen die mee gaat dat ik óf uit de buurt moet blijven óf dat ze uit mijn buurt blijven .
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Als ik nog thuis mag zijn... Dan traint Knulletje wel met Pinneke , kom maar hoor meiske.... Maar niet te zwaar dan he, ben maar n oude man hihihihi...
Daar zeg je het, groepje. Ik heb toen niet alleen getraind. Nu zegt iedereen die mee gaat dat ik óf uit de buurt moet blijven óf dat ze uit mijn buurt blijven .
Dat komt omdat iedereen gewoon geintimideerd is door je power. En dat je mensen met gewichten slaat als ze je in de weg lopen mevrouw Roid Rage
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment