Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ben benieuwd wat ik er straks uit weet te persen. Heb weer slecht geslapen vanacht. 3-4 uur in totaal verspreid over korte stukjes. Meerdere keren de plee vol gekotst en alles voelt zwaar en moe aan.
Denk dat ik simpel weg 1x115kg bench en 180kgx4 Squat ofzo.
Hmmm...dat klinkt niet best.
Nou ja, we zien wel waar het schip strand toch?
Hoe was het heren? Ik heb van 12 tot 12.10 gewacht, waren jullie er toen nog niet?
Anyway, ben naar mijn eigen gym geweest en heb 2 pr's gezet, 72.5 gesquat, 12.5 kilo erbij dus. En 62.5 kilo gebenchd, 2.5 kilo erbij.
Echt klote, ik zat daar in de kantine bij B-sportief te wachten, en ik had voor het eerst 2 scheppen no-explode gepakt. Heel mijn gezicht was aan het tintellen en kon niet wachten om te beginnen.
Hoe was het heren? Ik heb van 12 tot 12.10 gewacht, waren jullie er toen nog niet?
Anyway, ben naar mijn eigen gym geweest en heb 2 pr's gezet, 72.5 gesquat, 12.5 kilo erbij dus. En 62.5 kilo gebenchd, 2.5 kilo erbij.
Echt klote, ik zat daar in de kantine bij B-sportief te wachten, en ik had voor het eerst 2 scheppen no-explode gepakt. Heel mijn gezicht was aan het tintellen en kon niet wachten om te beginnen.
Wij waren daar al met de bench bezig, we zzijn iets voor 12 begonnen met trainen omdat jij er nog niet was. We hadden al 10 min zitten wachten en wilden toch eigenlijk wel beginnen.
Anyway, de training was echt zwaar. we hebben gebenched en gesquat.
Vincent is echt beresterk geworden. Wat hij kan kan ik echt niet. Ash was meer bodybuilding gericht en dat was hem ook aan te zien. Goede technieken en aardige massa (vooral op de armen). Verder zelf ook aardig getraint vooral met de dumbells. Heb daar op de vlakke bank toch lekker met de 40 kg dumbells tekeer kunnen gaan.
Zal het aan Vincent over laten om met de droge cijfers en overige commentaar te komen (vooral over mijn slechte squattechniek hahaha).
Eerst even op adem komen en wachten tot de sterretjes verdwijnen. Maar ik...heb...25kg meer gebenched dan Mark en een nieuw PR gevestigd
Alleen jammer dat er filmpjes van mij zijn gemaakt en de andere twee niet. Pfft...waarom gebeurd dit bij alle meets?
@Silk
We waren er gewoon. Ik was zelf een keer of 2 naar de bar gegaan om te vragen of er nog iemand was. En gezegd dat jij met fiets of brommer aan zou komen en dat de barman je dan naar ons in de zaal zou sturen. Helaas fout gegaan dus.
Eerst even op adem komen en wachten tot de sterretjes verdwijnen. Maar ik...heb...25kg meer gebenched dan Mark en een nieuw PR gevestigd
Alleen jammer dat er filmpjes van mij zijn gemaakt en de andere twee niet. Pfft...waarom gebeurd dit bij alle meets?
@Silk
We waren er gewoon. Ik was zelf een keer of 2 naar de bar gegaan om te vragen of er nog iemand was. En gezegd dat jij met fiets of brommer aan zou komen en dat de barman je dan naar ons in de zaal zou sturen. Helaas fout gegaan dus.
Tja maar ik heb ook meer met de dumbells gedaan en meer reps gemaakt dan jij. Desalniettemin ben je een bruut beest geworden. Petje af. Ik doe het je echt niet na.
En Ashley traint ook lekker door overigens. De volgende keer een betere cameraman mee. Wat is er eigenlijk met ErikV gebeurd. Die was altijd cameraman
Rond een uur of 11:00 belde Ashley aan en gingen we richting Tilburg. De TomTom leidde ons door allerlei achterwegen van het gehucht hehe. Uiteindelijk zonder problemen aangekomen bij B-Sportiv. Wij waren er eerst en namen onze Pre-Workout shakes toen Mark arriveerde. Na een paar minuten suggereerde hij om te beginnen dus dat deden we. Ik hield wel de bar nog een beetje in de gaten voor nieuwkomers en ben dus een keer of twee heen geweest om te vragen of Silk er al was gespot.
We begonnen met wat opwarmen. Ik pakte dumbels van 12kg deed er 3 Upright Rows mee en vond het wel best. Echt mijn hele instelling was alles behalve gemotiveerd hehe. Eerst gingen Ashley en ik wat schijven verzamelen zodat we uberhaupt aan de slag konnen. Het eerste wat me opviel aan de bench set-up was dat er een kut stang in hing. Echt zo'n 1.80m stangetje waar je normaal de biceps mee traint. Hij was ook flink verroest dus weg gegooid aan de zijkant en een olympische barbel gepakt als dat ik thuis heb. *zucht* toen het volgende probleem. De J-haken zitten of te laag of te hoog en wij tilden van de bovenste haak. Nadeel is dat je armen dan al bijna helemaal gestrekt zijn. Daarnaast stond het bankje niet ver genoeg onder de stang waardoor ik steeds met mijn hoofd aan de bovenkant er af viel.
Uiteindelijk er maar het beste van gemaakt. Ashley en Mark begonnen met 60kg. De ene had al behoorlijk goede techniek en de andere vroeg ik me af wat hij aan het doen was hehe. Zelf warmde ik op met 40kg, 60kg, 80kg om vervolgens vroegtijdig over te stappen op singles. Zo deed ik full stop op de borst met 100, 110 en geloof ook de 115kg. Tussendoor uitleg gegeven qua techniek aan Mark en uiteindelijk begon hij het een beetje door te krijgen. Toch moest Ashley hem al spotten bij iedere rep op de 100kg. Ashley zelf topte met 1x90kg. Zelf ging ik door met 120kg en een PR op de 125kg. De 130 failde ik omdat me schouders het niet meer bij konden benen onder in de ROM.
Tussen de Bench sets door deed Mark nog wat DB Presses. Ook hij en Ashley deden nog wat sets op techniek met lichter gewicht op den duur. Ik sloot af met een 80kg x 16reps. We begonnen allemaal op den duur al sterretjes te zien bij het benchen. Maar ja we hadden ook al zo'n 10-12sets gedaan. Tussendoor nog even naar de bar gelopen om wat drankjes te kopen voor extra carbs.
We gingen door naar de squat en moesten dus nog meer schijven gaan verzamelen voor het squat rack. Net zoals het samengestelde bench rack vind ik squat racks kut. De J-haken staan of te hoog of te laag en vooral Ashley had hier moeite mee. Mark kwam qua techniek behoorlijk ver met knieen voor de tenen en zijn enkels stonden er niet bepaald gezond bij. Wel ben ik verbaasd over zijn lenigheid omdat zijn bekkens niet kantelde. Na die opwarm set deden hij en Ashley wat verkapte box squats op een bench. Even oefenen op techniek om vervolgens los verder te gaan. Ashley bleef laag in reps en zette een PR op 120kg. Dit gewicht deed Mark ook.
We zagen allemaal sterretjes en tijdens de 8-10sets squat werd het er niet minder op. Ik begon rust met 60kg, 100kg, 125kg...Toen wilde ik naar 150kg, maar vermoed dat Mark beetje boos is op mijn bench want hij maakte er 160kg van. Was er niet bepaald blij mee, maar deed hem wel. Elke single zag ik al sterretjes voor ik uberhaupt onder de barbel kroop. Had er geen goed gevoel bij. Toch de 175 en 190kg gedaan met een full stop onderin terwijl de 200kg net teveel van het goede was vandaag. Ik was op.
Vervolgens nog wat lichtere setjes met DB Presses gedaan. Mark deed hier meer op dan mij...en ik zag dat mijn broek bij mijn kruis gescheurd was en zo de rest van de training heb doorlopen hehe. Mark ging naar huis en Ashley en ik deden nog 15-20reppers met de Seated Cable Row. We zaten er allemaal doorheen.
Tijdens de training heeft Ashley nog wat filmpjes geschoten. Helaas alleen van mij. Waarom niet van hun twee snap ik niet, maar goed daar kan ik niks aan doen. Voor specifieke sets/reps van de andere twee moet je bij hun wezen. Kan niet alles onthouden hehe.
Heb idd veel commentaar op mijn techniek gekregen, maar goed...ik heb het anders aangeleerd dan Vincent door mijn rug vlak te houden. De andere techniek van Vince nu maar eens toegepast voor de verandering en die werkte ook vrij goed. Had idd al veel energie verspild met de dumbells (had al paar setjes met 34 en 38 kg gedaan voordat ik ging banken met de barbell) zodat ik na mijn setjes met 90 kg de 100 kg niet meer zonder hulp kon. Jammer. Maar niet erg. Het ging mij erom flinke gewichten te pakken en dat is gelukt.
Vincent rustte tussendoor echt enorm veel, maar dat was ook wel nodig met de gewichten die hij hanteerde. vooral op de squat ging ie tekeer. Wel jammer dat de 200 kg failde. Maar de 190 was perfect.
Ik ben zelf niet verder dan 125 kg gekomen. Er schoot een heftige pijn van mijn bil tot in mijn onderrug en dat was een duidelijk teken dat ik moest stoppen. Ashley bleef ook op 125 kg steken. We vonden het alletwee welletjes geweesd na dat gewicht.
Dumbell drukken ging lekker bij mij. Heb lekker getraint met 34/36/38 en 40 kg dumbells. Verder had ik niet zo heel veel tijd meer omdat ik aan het koken ben voo visite vanavond.
ben dus na 14.00u vertrokken. Was langer dan ik ooit getraint heb. Normaal train ik niet langer dan 45-60 minuten en vandaag was dat 120 min.
Ik heb in totaal 3 filmpjes gemaakt. Alle drie van het benchen met Falstyr. 1x 120, 1x 125 en het laatste filmpje 1x 130 die hij niet heeft gehaald. Moet ik die 2 filmpjes er ook op zetten?
Was voor mij de eerste keer dat op deze manier heb getraint.
Het was ook de eerste keer dat ik heb gemaxt met squat.
Zoals al eerder vermeld heb ik 120 kg gesquat. Moet zeggen dat mijn rug het goed heeft doorstaan. De voornaamste reden dat ik mee wilde trainen met Falstyr en Dso was mijn techniek. Ik wilde graag weten of dit wel goed zat. Soms denk je dat je het weet maar kan je techniek slecht zijn. Volgens Falstyr zat dit redelijk goed. Mooi want dan weet ik dat ik al die tijd goed bezig ben geweest.
Lekkere training...en was leuk om kennis te maken met Falstyr en Dso
Ah, mooi dat het goed ging. Ik wilde het nog vragen aan de barman, maar ik wist alleen dat jij Vincent heete, niet dat DSO Mark heette, dus vond het een beetje lame om het te vragen.. Had het dus toch gewoon moeten doen:S
Anyway, misschien dat ik een keertje met Mark mee kan trainen zodat ook ik ook de techniek kan werken.
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment