Wat heb jij te compenseren?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat heb jij te compenseren?

Wat is de reden dat jij zo groot en sterk wil worden?

Je kent ze wel de typische vooroordelen omtrent bodybuilding:

- kleine lengte
    - klein geschapen
    - dommerik
    - gepest geworden
    - piepstemmetje :P
    - ...

Reden van het topic is dat mijn omgeving de laatste tijd nogal moeilijk doet over m'n bodybuildingpassie. Wanneer ik aangeef 100 kg te willen wegen, verklaart iedereen me voor gek.
    En ergens begrijp ik dit wel. Stel mij soms ook vragen bij andere leden, vooral bij de as-gebruikers die zelfs tal van gezondheidsrisico's voor lief nemen om hun recreatieve doel te bereiken.

Bij mij is het een kwestie van laag zelfbeeld (ben hiervoor in behandeling :P). Mijn lichaam is een een houvast, iets waar ik toch een beetje trots op kan zijn. Met m'n uiterlijk m'n innerlijk een beetje verstoppen als het ware.

Is serieus bedoeld, dus niet allemaal aan komen zetten met klein geschapen :P, tenzij het echt het geval is natuurlijk ...
    Last edited by roelinho; 24-03-2010, 10:49.
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Haha, ik geef toe ik heb niet een perfect zelfbeeld maar laag zal niet het juiste woord zijn. Ik denk dat ik altijd al slecht in sport ben geweest (op balsport na) en ik ben hier weer beter in dan me vrienden. Ik kan immers geen andere sport meer doen na me ongeluk zonder een dag derna krom te liggen van stijfheid en pijn
    Zij BP'en dan meer , maar ik heb over het algemeen meer gewicht, betere oefeningen en meer doorzettingsvermogen hierin. Maar ik hou t dus op slechte reputatie ..

Ps: ik heb natuurlijk ook een veel te klein pikkie maar als ik er zo'n lap tekst bij zet dan lezen ze t niet
    Last edited by Pieterman; 24-03-2010, 10:53.

Comment

Ik denk omdat ik altijd een dun iel zwak mannetje was, waar overheen gelopen kon worden.
      Ik denk dat ik op sommige momenten maar rond de 55kg was (bij 1.87), zeer kut, toen ik hoorde dat een paar vrienden van mij zich hadden ingeschreven op een sportschool, schreef ik mij dus ook in, en nu ben ik nog een van de 2 die er redelijk mee bezig is.

Het begint toch wel erge vormen aan te nemen, ik weet niet of dat goed is, ik kijk constant in de spiegel, en de laatste tijd is het niet meer van; oh wat ben ik gegroeid ik ben blij, het is meer van kut dit is nog dun, dat is nog dun, en ik ben nooit tevreden met mezelf, ik zit nu aardig op weg naar de 80kg, maar ik denk dat mijn uiteindelijke doel wel om rond de 100 te wegen is, een lange weg, maar het is echt mijn enige doel geworden.

Anyways ik was dus begonnen omdat ik superecto was/ben.

Comment

Omdat mn (toen aankomende... ) chick buffer was dan ik.

Ken nie heah.
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

ik ben groot en nogal fors gebouwt, en k vond het gwn mooi om dan ook spieren te hebben in plaats van vet

Comment

Ecto dun, is kut, wel hawt abszz, maar je chick kan niet meer wegen dan jijzelf, ken nie man je weet zeluf!

En zoals breakmore aangeeft, is verslaving geworden. Voel me al kut als ik niet genoeg eiwit binnen kan krijgen een dag . . .
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
              ik ben groot en nogal fors gebouwt, en k vond het gwn mooi om dan ook spieren te hebben in plaats van vet

Niet liegen in mijn topic, fm.
              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

@ yawgmoth: Bij jou had ik nu wel een complex over je lengte verwacht :P

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                  Ecto dun, is kut, wel hawt abszz, maar je chick kan niet meer wegen dan jijzelf, ken nie man je weet zeluf!

En zoals breakmore aangeeft, is verslaving geworden. Voel me al kut als ik niet genoeg eiwit binnen kan krijgen een dag . . .
                  Lol, ik moest laatst naar het ziekenhuis om een echo te laten doen, en ik moest nuchter zijn en mocht de nacht ervoor ook niet gegeten hebben, ik voelde mij helemaal kut.

En ik merk nu eigenlijk pas dat mijn maag echt begint te knorren na 3 uur geen eten te hebben, had hier eigenlijk nooit op gelet aangezien ik altijd om de 2.5 uur eet.

Comment

Ik hou van eten
                    <------ BB Gun doet auw!

Comment

ik heb altijd al gekampt met overgewicht, nu nog steeds maar ik vond het toch maar een keer tijd om daar verandering in te gaan brengen. Mijn doel is dus niet om 120 kilo te wegen met 33% vet maar 120 kilo te wegen met 15/20 % vet

Comment

Ik was een vedtzak -> beter lichaam
                        Kan bij mezelf moeilijk een positief zelfbeeld hebben met een pens van hier tot Nicaragua.
                        Verder ben ik perfect.
                        Groeten

Comment

Mijn beste maten trainen ook, echter wel in een andere sportschool. Fitness is soms dan ook een gespreksonderwerp als we samenkomen.

Verder heb ik niet echt redenen dat ik ben begonnen, maar ook niet echt doelen. Hou van trainen en eten.
                          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
                            Verder heb ik niet echt redenen dat ik ben begonnen, maar ook niet echt doelen. Hou van trainen en eten.

hier sluit ik me bij aan!

Comment

Ik hou van spieren kweken, loop er niet altijd maar mee te showen. Train ook gewoon in een ruim t'shirt geen tanktop ofzo.
                              Train voor mezelf omdat ik het leuk en interessant vind.
                              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                              Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X