Wat heb jij te compenseren?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by gameface View Post
    Hahahahha geweldig hoe jij soms dingen verwoord.

Ik heb ook een vrij grote neus en ik ben moslim.

Chinees, jood en moslim..... crap!
    Niet zo vreemd. joden en moslims zijn altijd de gene met een grote neus. negers hebben meer zo grote plat gedrukte neus. zag gisteren een moslim op het trein station...had zo een jood kunnen zijn zo groot was zijn neus. dacht nog bij mijzelf: "tering wat een grote neus. en maar klagen dat joden en moslims zoveel verschillen. echt niet" :P

Negers hoef ik ook niet. Zijn net indonesiers...stelletje slome luilakken. Betaal ze vooraf en je bent je geld kwijt. als je wilt dat ze iets doen betaal ze per dag een het einde van de werk dag. Betaal nooit vooruit...komen ze niet meer en je werkzaamheden blijven ook ongedaan.

en dan denken sommige vast dat ik overdrijf...echt niet :O
    er zullen vast wel uitzonderingen zijn die niet zo lui zijn, maar die zijn er weinig. daarom zijn het ook uitzonderingen :P

Originally posted by GeneralIx View Post
    Als er maar geen negers zitten...
    rofl...een chinese neger moslim...dat zou pas fucked up zijn

een mega slimme doch uber luie terrorist lol

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post

Die kei hard kan renne en 32 danne kung fu heeft.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• ey wat is er mis met negers? :@
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by sch00m View Post

Die kei hard kan renne en 32 danne kung fu heeft.
          hij is lui...hij rent niet tenzij er iets achter hem aan zit. dan is ie wel opeens snel :P

Comment

• Ik ben een no-life. Als ik ergens voor ga dan moet ook gewoon echt alles schuiven. Alles. Ik heb gekozen voor bodybuilding omdat ik altijd al best sportief was en er gewoon lekker sportief en gespierd bij wil lopen. Als ik een hobby heb of een bezigheid dan ga ik daar zo extreem in op dat de rest me niet meer boeit. Ik heb nog heel veel tijd maar ik hoop ooit toch nog wel ergens op 't podium staan. Ingetanned. Mijn doel is om een voorbeeld te zijn. Een voorbeeld in kennis, doen en in physique. En op die manier respect af te dwingen van de mensen om me heen.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Negers hoef ik ook niet. Zijn net indonesiers...stelletje slome luilakken. Betaal ze vooraf en je bent je geld kwijt. als je wilt dat ze iets doen betaal ze per dag een het einde van de werk dag. Betaal nooit vooruit...komen ze niet meer en je werkzaamheden blijven ook ongedaan.

Ben zelf half indisch. niet zo tof wat je hier zegt. Mijn familie is alles behalve wat jij hier beschrijft . Niet relaxed vriend!
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

hij is lui...hij rent niet tenzij er iets achter hem aan zit. dan is ie wel opeens snel :P
                Need i say more?
                The Sky Ain't The Limit

Comment

• lol moet je weer eens richting indonesia en taiwan en zo gaan. als je een afspraak hebt gemaakt met iemand dat ze er om een specifieke tijd moeten zijn. vergeet het maar. ze laten je rustig 4-5 uren zitten eer ze eens op komen dagen. als ze het nog uberhaupt herinneren dat ze ergens moesten zijn :P

Comment

• Dus zijn ze allemaal hetzelfde.....
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Ik ben half indo en ik ben zo lui als ik weet niet wat dus wat dat betreft...

Comment

• Ik ben rasnederlander en ik kan luier zijn op een dag dan je je voor kunt stellen, volgende dag ben ik dan weer trippend veel aan het doen omdat ik enorm verzaakt heb maar das ander verhaal

(Checked klok ziet dat hij al 2 uur aan het soggen is...)
                        Last edited by Yawgmoth; 31-03-2010, 22:19.
                        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

rofl...een chinese neger moslim...dat zou pas fucked up zijn

Enige wat nog erger zou zijn is als hij ook nog homo was, en geboren was als Marokkaan.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

lol moet je weer eens richting indonesia en taiwan en zo gaan. als je een afspraak hebt gemaakt met iemand dat ze er om een specifieke tijd moeten zijn. vergeet het maar. ze laten je rustig 4-5 uren zitten eer ze eens op komen dagen. als ze het nog uberhaupt herinneren dat ze ergens moesten zijn :P

Zit gewoon in de cultuur van die volkeren...
                            en by the way.. spreek ns af met een rasechte Italiaan.. zul je krek hetzelfde voorhebben...

Comment

• Effe terug on topic. Ik heb dat dus allemaal niet (waarschijnlijk omdat ik iets ouder ben?). Ik ben ook mijn hele leven lang vrij mager geweest en vond dat doen wel spijtig (als ik er nu aan terug denk, heb ik zoiets van: ik had er gewoon vaker op moeten kloppen). Maar ik heb er nooit aan gedacht om BB te gaan doen. Nu ben ik op een leeftijd dat het me weinig interesseert wat anderen zeggen en ook voor de chicks kan ik het niet meer doen (dan krijg ik thuis slaag). Ik vind het gewoon leuk.

Als ik overigens lees hoe maniakaal sommigen hier met hun eten bezig zijn. Begrijp me niet verkeerd, daar heb ik het grootste respect voor maar ik kan dat niet. Ik let weliswaar op mijn eten (eiwitinname, wat is gezond, enz) maar ik drink in het weekend wel eens een (paar) pint(en). En frieten eet ik toch ook nog regelmatig. Ik heb dan ook geen BF van 15 ofzo.
                              Under a pale grey sky we shall arise!!!

Comment

• Originally posted by Keyser Soze View Post
                                Effe terug on topic. Ik heb dat dus allemaal niet (waarschijnlijk omdat ik iets ouder ben?). Ik ben ook mijn hele leven lang vrij mager geweest en vond dat doen wel spijtig (als ik er nu aan terug denk, heb ik zoiets van: ik had er gewoon vaker op moeten kloppen). Maar ik heb er nooit aan gedacht om BB te gaan doen. Nu ben ik op een leeftijd dat het me weinig interesseert wat anderen zeggen en ook voor de chicks kan ik het niet meer doen (dan krijg ik thuis slaag). Ik vind het gewoon leuk.

Als ik overigens lees hoe maniakaal sommigen hier met hun eten bezig zijn. Begrijp me niet verkeerd, daar heb ik het grootste respect voor maar ik kan dat niet. Ik let weliswaar op mijn eten (eiwitinname, wat is gezond, enz) maar ik drink in het weekend wel eens een (paar) pint(en). En frieten eet ik toch ook nog regelmatig. Ik heb dan ook geen BF van 15 ofzo.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X