Ben nogal dun qua vorm enz XD.. wil wat breder worden en sterker :P
Wat heb jij te compenseren?
Collapse
X
-
de reden waarom ik zo wil worden:
mezelf bewijzen (als anderen zeggen: nee je kunt het niet).
zoals in groep 8: was ik echt een vetklomp :P
brugklas en 2e klas was ik best veel afgevallen maar ik wilde toen gespierd zijn en toen besloot ik om kt te gaan doen, ik wilden worden zoals die beachboys.
3e en 4e klas begon er al wat meer op te lijken (huge).
zomervakantie had ik besloten om zo groot mogelijk te worden ,want ik realiseerde dat ik ver boven iedereen uit stak, qua results.!Make it happen, shock everyone!
Comment
-
hmmm, de reden waarom ik bodybuild. Ik wou eigenlijk eerst gewoon wat vet kwijtraken. Ben dan wat beginne opzoeken. Paar bb boeken gelezen. Dacht als ik dan toch afval, waarom dan niet van de eerste keer goed doen en beginne bb, heb ik er nog wat spieren bij.
Ondertussen is het een verslaving geworden, precies op eten letten, knallen op de trainingen en veel kijken in spiegel. En nu en dan eens wat poses uitproberen hahahaha> vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
BP: 1x120 kg, SQ: 6x160 kg, DL: 1x190 kg, Still bulking
Comment
-
Tja, waar moet ik beginnen. Ik kan me in veel eerdere posts wel vinden. Allereerst, welke man wil nou niet groot en sterk zijn? Dat zijn er heel veel, maar velen weten eigenlijk toch niet helemaal precies waarom. En sowieso train ik niet alleen om er beter uit te zien. Ik hou er ook gewoon van om in de sportschool bezig te zijn en lekker hard te trainen.
In elk geval, ik was vooral begonnen met trainen omdat ik superdun was en daar wou ik gewoon een eind aan maken. Na een tijd trainen begon ik wat gespierder te worden enzo en dat vond ik er eigenlijk wel beter uit zien als dat magere. In tussen ben ik al heel wat voller en behoorlijk massa gepakt. Ben goed op weg en hou van wat ik zie in de spiegel van de sportschool. Dus om alvast je vraag op dit vlak te beantwoorden: Ik vind een gespierd lichaam gewoon veel mooier. Daarnaast, met een mooi lichaam val je ook beter in de smaak bij vrouwen, maar dat is niet DE reden dat ik train. Vind het beetje lastige vraag eigenlijk. Want ik kan je wel gaan uitleggen waarom ik train, maar dat vraag je niet. Je vraagt waarom we groot/sterk/breed/gespierd whatever willen worden.
Laten we het dan maar houden op: puur omdat het er beter uit ziet. En ik voel me er veel zelfverzekerder bij, dat ook. Vroeger durfde ik niet eens mijn shirt uit te doen. Nu hoef ik niet bang te zijn met hoe ik er uit zie, want ben veel meer tevreden en ik weet dat ik er beter uit zie als vele anderen. En nee, dat is niet arrogant bedoeld. Natuurlijk ben ik nog lang niet waar ik zijn moet, maar het geeft ook een soort kick. Je kijkt in de spiegel en ziet dat het op steeds en steeds weer wat beter gaat. Je gaat er lichamelijk steeds beter uit zien. En dat motiveert. Dat is bevredigend. Voor mij is het gewoon voldoen aan je behoeften. Alleen in dit geval is dat dan dus een behoefte die andere mensen die niet aan deze sport doen niet of minder hebben.
Het werkt momenteel in elk geval supergoed op m'n zelfvertrouwen. Vroeger moest ik vaak genoeg aanhoren hoe mager ik was enzo. En tegenwoordig krijg ik redelijk vaak complimentjes dat ik er goed uit zie, vooral van mensen die ik langere tijd niet heb gezien. En dat geeft ook een goed gevoel, je zit beter in je vel en voelt je prettiger.Last edited by jordy; 24-03-2010, 19:21.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Dus de hoofdvraag is bij deze: Waarom wil je groot en sterk worden? Of misschien nog beter: Waarom hecht je zoveel belang aan je fysiek?
Iets willen compenseren is een mogelijk antwoord."We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
12 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
5 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-