Wat heb jij te compenseren?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by gameface View Post
    Nope, wel sarcasme.
    haha flauw hoor
    Calisthenics / Street workout

Comment

• Ik heb nog iets gevonden, een secundaire reden.
      Ik heb nogal een grote neus en dat staat echt niet bij een ectomannetje. Bij mij in de sportschool traint er een grote kale kerel en die heeft ook een grote neus maar dat past wel bij hem omdat het meer in verhouding lijkt met z'n lijf.

@ gameface: voor de rest ben ik wel een mooie jongen hoor
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by tha man View Post
        mijn reden waarom ik altijd weer die sportschool in duik,

toen ik 11 jaar was verloor ik mijn vader aan kanker (nu 8 jaar geleden), daar had ik het best moeilijk mee maar mijn moeder was een groot voorbeeld van hoe ik ermee om kon gaan, van haar zoveel geleerd.
        toen 1,5 jaar geleden ook mijn moeder overleed wist ik niet meer waar ik het zoeken moest, mezelf ergens hersenloos de vermoeidheid in sporten was een hele goede uitlaadklep, hard sporten bracht goed slapen, wat ik ook echt nodig had. deze hele kutsistuatie is de reden waarom ik altijd weer mezelf afbeul in de sportschool, om even vrij te zijn van alle ellende en oneindig lang te kunnen nadenken of ik nou BP ga doen of dumbell presses etc.
        mijn moeder was fysio en ik had al toen ik kleiner was wat gewichtjes gekregen na oneindig lang zeuren en ze zei altijd dat ik niet te hard moest trainen, dus lid geworden hier op bn en lezen en leren en kijken om wel vaak en hard te kunnen trainen, en zonder mezelf kapot te maken.
        een uitlaadklep, dat is het, en het wordt daarnaast een obsessie, als je iets doet moet je het goed doen en om het goed te doen moet je er mee bezig zijn.

toen ik begon, 191, 69,5 kg, 12%
        en nu na 1,5 jaar, 192, 89 kg, 16,8%

Gast... dat is wel pittige shit. Erg goed dat sport kan helpen, zo blijkt toch maar weer dat sport een belangrijk iets is in een mens' leven. Ik moet zeggen dat ik het altijd had onderschat, en dat is dan ook waarschijnlijk de reden waarom ik nu een hoop weg moet werken

Comment

• Originally posted by STED View Post
          ik denk alleen dat je dan met een beetje kracht niet heel veel verder komt. Misschien intimidatie maar voor het vechten zou ik toch echt wel een vechtsport gaan doen.
          Joa, naja, duwen / slaan is veel spieren hoor, als je techniek onder de knie hebt.

En voor de chicks, ach, met mijn nice haar kom ik al ver (H)
          En ja, ik heb de sticky's gelezen.

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
            Ik heb nog iets gevonden, een secundaire reden.
            Ik heb nogal een grote neus en dat staat echt niet bij een ectomannetje.
            Dus we hebben nu een chinees en een jood op dit forum. moet niet gekker worden :O

Comment

• "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                Dus we hebben nu een chinees en een jood op dit forum. moet niet gekker worden :O
                Hahahahha geweldig hoe jij soms dingen verwoord.

Ik heb ook een vrij grote neus en ik ben moslim.

Chinees, jood en moslim..... crap!

Comment

• Als er maar geen negers zitten...
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• ben ik toch wel net een zwarte jood (bestaat echt)

"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Zag aantal pagina's terug dat iemand begon over kleding....
                      Maar kleding is vaak op lengte afgestemd.. Je kan als je 1 meter 77 oid wel een L shirt gaan dragen om dat M "strak" zit maar dan valt die L weer te lang (om maar een voorbeeld te noemen).. hoe lossen jullie dit probleem op?

Comment

• Originally posted by little View Post
                        Zag aantal pagina's terug dat iemand begon over kleding....
                        Maar kleding is vaak op lengte afgestemd.. Je kan als je 1 meter 77 oid wel een L shirt gaan dragen om dat M "strak" zit maar dan valt die L weer te lang (om maar een voorbeeld te noemen).. hoe lossen jullie dit probleem op?
                        simpel alles op maat laten maken
                        Calisthenics / Street workout

Comment

• om mijn agressie eruit te gooien en het groeien is meer omdat ik onzeker ben

Comment

• Originally posted by little View Post
                            Zag aantal pagina's terug dat iemand begon over kleding....
                            Goede vraag, heb ik zelf ook, ik ben maar 1,70 meter dus een L valt wel heel lang, maar het opmaat maken van kleding is dat duur (gaat dan vooral om t-shirts)?

Comment

• dat is iets wat je moeder waarschijnlijk wel kan, en anders met een tutorial is het ook niet moeilijk.

Comment

• Originally posted by STED View Post
                                dat is iets wat je moeder waarschijnlijk wel kan, en anders met een tutorial is het ook niet moeilijk.
                                Broeken lukt wel maar shirts lijkt me toch iets ingewikkelder.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X