Wat heb jij te compenseren?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gameface View Post
    Toen ik dit las meost ik wel een traantje wegpinken hoor.
    haha sarcasme druipt eraf

En je feliciteren dat je op 4 jaar van 40 naar 73 kg ging!
    dankje
    Calisthenics / Street workout

Comment

Had ook zoiets, maar 40 kg op 1.79 is wel heel extreem. Was zelf 48 kilo op 1.74, 4 jaar geleden. Toen meldde ik me aan op bn, maar heb eerst eigenlijk alleen maar gelezen een tijdje en was koning van het aankloten, hele tijd niet meer op bn geweest omdat ik dacht wel genoeg te weten. Niet dus. 2 Jaar later was ik back in the bussiness en toen ben ik eigenlijk pas echt serieus gaan trainen. Juli 2010 train ik 2 jaar. Hoop tijd verspild dus. Maar ja, hoeveel mensen beginnen direct vanaf dag 1 helemaal goed? Dat zijn er maar bar weinig. En vergeet niet dat je juist door het fout te doen leert hoe het wel moet.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik was goed beginnen sinds dag 1. Enige wat fout was waren het aantal kcal om te eten. Maar voedingschema wat ik at en wanneer + de oefeningen waren wel goed. Handig om een pa te hebben die zelf instructeur en alles is (geweest). Maar ik heb ook veel tijd verspilt...met cutten.

Comment

fouten leer je van
          Groeten

Comment

zeg het met rihanna

"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Om makkelijker chicks te regelen
              How you like them apples?

Comment

Originally posted by Le0n View Post
                Om makkelijker chicks te regelen
                En? Al resultaten behaald tot nu toe?
                Owner of the Iron Playground.

Comment

weer bewegen na 5 jaar niet te hebben gesport. was vroeger echt een dikkerd. 14 jaar 85 kilo 1.75 ofzo. toen als goede voornemen in 2009 gaan sporten. eind februari had ik dan mijn abbo en was ik aan gaan kloten. toen werd ik jaloers op alle gespierde gasten in mijn gym en ben ik hard en serieus aan het trainen geslagen.
                  sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Opzich best wel een kut maatschappij, je moet het ideaal beeld hebben om niet gepest te worden of dergelijke, ik ben nu 15, was vroeger beeetje dik, maar ben zonder het te weten 7 kg afgevallen, kzit nu ook op voetbal enzo, en nu bodybuilden , ik doe het vooral voor mooier lichaam, en zodat ik sterker ben , voor ruzies etc
                    En ja, ik heb de sticky's gelezen.

Comment

Omdat ik een negatief zelfbeeld had, en ik er iets aan wilde doen om niet bij de pakken te blijven zitten. Ook om mijn leven structuur te geven en omdat ik nu eenmaal eens ergens in wil slagen, kwestie van doelen stellen en werken om die te bereiken.

Comment

Originally posted by Tepper View Post
                        Opzich best wel een kut maatschappij, je moet het ideaal beeld hebben om niet gepest te worden of dergelijke, ik ben nu 15, was vroeger beeetje dik, maar ben zonder het te weten 7 kg afgevallen, kzit nu ook op voetbal enzo, en nu bodybuilden , ik doe het vooral voor mooier lichaam, en zodat ik sterker ben , voor ruzies etc

ik denk alleen dat je dan met een beetje kracht niet heel veel verder komt. Misschien intimidatie maar voor het vechten zou ik toch echt wel een vechtsport gaan doen.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                          En? Al resultaten behaald tot nu toe?
                          Ja helaas wel, ik sta er steeds weer versteld van hoe oppervlakkig vrouwen kunnen zijn. Meiden/vrouwen die je vroeger niet zagen staan komen nu ineens interessant een gesprek met je aanknopen alsof je ze al jaren kent.

Ik zie het ook wel aan mijn beste maatje(tevens trainings maat) die gast is best buffed.. en die wijven(geen ander woord voor) komen dan op je afgelopen in de kroeg waar jij met je vrienden groep staat, en dan echt alleen maar aandacht voor hem hea nu ik hem langzaam aan begin in te halen, beginnen ze steeds meer tegen mij te ouwehoeren.. heb dan echt zo iets van flikker nu maar lekker op

Comment

Originally posted by Le0n View Post
                            Ja helaas wel, ik sta er steeds weer versteld van hoe oppervlakkig vrouwen kunnen zijn. Meiden/vrouwen die je vroeger niet zagen staan komen nu ineens interessant een gesprek met je aanknopen alsof je ze al jaren kent.

Ik zie het ook wel aan mijn beste maatje(tevens trainings maat) die gast is best buffed.. en die wijven(geen ander woord voor) komen dan op je afgelopen in de kroeg waar jij met je vrienden groep staat, en dan echt alleen maar aandacht voor hem hea nu ik hem langzaam aan begin in te halen, beginnen ze steeds meer tegen mij te ouwehoeren.. heb dan echt zo iets van flikker nu maar lekker op
                            Waarom dan dat was toch je bedoeling.

Comment

@ leon: meteen beginnen over anale vernedering. ofwel zijn ze meteen weg, ofwel heb je prijs.
                              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by quibus View Post
                                Waarom dan dat was toch je bedoeling.
                                Nee hoor, nieuwe, onbekende ''chicks''. Niet oude bekende, die je ineens weer herkennen zogenaamd

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X