Wat heb jij te compenseren?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@ jordy: Klopt bij jou dat verstoord lichaamsbeeld van GeneralIx niet een beetje?
    Ik vond het bv frappant dat je in je fototopic voortdurend aangaf te klein te zijn. Er was bijna een full blown interventie nodig om jou aan het cutten te krijgen terwijl je daar toch stond te shinen als een massieve blok met ruim 20% BF.
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Niks te compenseren...
      wilde oorspronkelijk compenseren voor me zwaar gewicht om snellere kart tijden neer te zetten. zware gewichten tillen bevalt me dus nu doe ik dat gewoon als fun

als ik zou sporten voor chickies zou ik stuk slanker zijn dus daar doe ik het niet voor.
      als ik zou sporten om sterker te moeten zijn boeit niet, vroeger had ik ook geen moeite mensen neer te halen
      ik was dik en ben dat nu nog steeds dus ook daar hoef ik niet voor te compenseren
      het is gewoon omdat ik het leuk vind

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
        de reden waarom ik zo wil worden:

mezelf bewijzen (als anderen zeggen: nee je kunt het niet).

zoals in groep 8: was ik echt een vetklomp :P
        brugklas en 2e klas was ik best veel afgevallen maar ik wilde toen gespierd zijn en toen besloot ik om kt te gaan doen, ik wilden worden zoals die beachboys.
        3e en 4e klas begon er al wat meer op te lijken (huge).
        zomervakantie had ik besloten om zo groot mogelijk te worden ,want ik realiseerde dat ik ver boven iedereen uit stak, qua results.!
        Herriner ik me nog wel.. ik heb je ook aardig gepest die tijd... maar ach, ik was ook jong.
        Dussssss... sorry..

Ik zal eerlijk wezen. Ik wou gewoon een sixpack en in de zomer gwn chicks neuken. Nu ik het langer doe wil ik helemaal geen six-pack maar gewoon huge erbij lopen.

Comment

Originally posted by gameface View Post
          Herriner ik me nog wel.. ik heb je ook aardig gepest die tijd... maar ach, ik was ook jong.
          Dussssss... sorry..

Ik zal eerlijk wezen. Ik wou gewoon een sixpack en in de zomer gwn chicks neuken. Nu ik het langer doe wil ik helemaal geen six-pack maar gewoon huge erbij lopen.
          En heb je in de zomers veel chickies geneukt?

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
            Hij was er vergeten bij te zeggen dat ie ze kleine pik moet compenseren.
            Groeten

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
              Haha, ik had geen sixpack... khad geen verstand van voeding etc. Toen ik dat wel had, boeide mij die sicpack niet meer... Dat is weer iets voor zomer 2011.

Comment

Originally posted by Revius View Post
                't Is in ieder geval beter dan zijn frustaties over z'n kleine pik op gain is pain uit te werken
                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by Revius View Post
                  Kd8 dat dit tussen ons zou blijven... Zal ik even over jouw gebruikte anus beginnen?

Comment

Van mij mag je, het is toch internet.
                    Groeten

Comment

Ik heb er niet eens zin in xD

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                        @ jordy: Klopt bij jou dat verstoord lichaamsbeeld van GeneralIx niet een beetje?
                        Ik vond het bv frappant dat je in je fototopic voortdurend aangaf te klein te zijn. Er was bijna een full blown interventie nodig om jou aan het cutten te krijgen terwijl je daar toch stond te shinen als een massieve blok met ruim 20% BF.
                        Weet niet. Denk het. Vind mezelf wel altijd te klein inderdaad. Maar het is niet zo dat ik niet zie dat ik groter en massiever word. Alleen ik ben gewoon nooit tevreden. Als dat een antwoord op je vraag is. En als jij dus zeg massief, dan zeg ik: hmm, valt wel mee.
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

Omdat Revius van lange verhalen ga ik dit keer een heel verhaal posten (voor de verandering)

Ben zoals al mijn hele leven lang mager.
                          Nadat ik uitgegroeit was dit bleek op mijn 15de te zijn was ik 1.79 en woog ik na een scheiding tussen ouders 40kg schoon op de haak, ja ik had -30vet%.

Ik was altijd al onder de indruk van jongens rond de 20 die een wasbordje hadden en mooie volle borst armen enz enz. (no homo)
                          Ook was mijn oudste neef altijd bezig met gewichten en ik hoorde van de chiks altijd dat mijn neef hot was.

Dus ik dacht laat ik hem kopieren want er stond immers geen copyright op zijn look.

dus na gesmeekt te hebben bij mijn moeder mijn verstelbare dumbels gekregen en een verstelbare stang, was ik super blij en ging ik vol goeie moet aan de gang.
                          aangezien ik met voetbal altijd een warming up deed ging ik dit ook doen in mijn kamer.

eerst een aantal keer opdrukken en daarna vroeg ik aan mijn broertje of hij mij de stang kon aangeven en ging ik bench pressen op de grond op een matje.
                          gewoon zo veel mogelijk herhalingen, daarna deed ik het zelfde maar dan met dumbells en tussentijd opdrukken of wat dan ook.

buik vond ik er goed uitzien omdat ik eigenlijk de sixpack had als ik mijn buik aanspande, mede mogelijk gemaakt door mijn -30%vet.
                          ook de armen moesten getraint worden dus zoals iedereen ooit wel gedaan heeft dumbellen voor de biceps.
                          nadat dit elke dag te herhalen begio ik ook steeds meer met optrekken omdat ik dit altijd zag in de film wanneer mensen in de gevangenis zaten en er super brute uitzagen en die deden aan optrekken nou dat moest ik ook doen!

Nou ik wist dat als je veel sporte je veel moest eten dus weer naar moeders liefste gaan en zij ik ik train nu hard boven en heb meer eten nodig dus kan je sochtents meer boterhammen voor mij klaarmaken. dit vond ze prima en kreeg ik er 3 sochtents met hagelslag en een berg mee naar school tussen de 8 tot 12 lag eraan hoeveel lesuren ik had. oowhja wat erop was was meestal (ham, kaas, chocopast en hagelslag.)

vooruitgang was in zicht en werd 16 en woog toen 50kg.
                          immers hier kwam het punt dat ik dacht op internet staat ook altijd wel wat dus dacht ik wil een sixpack zonder iets hoeven aanspannen want hele zomer het aanspannen was eigenlijk niks en de zomer kwam eraan en werd alweer mooi weer (was iets eerder dan welke dag het nu is zie sinds wanneer ik hier lid ben)
                          en zo kwam ik hier voor mijn mooie sixpack.

nou ik werd alweer bijna 17 en begreep dat ik ook rug enzo moest trainen, maar de gewichten thuis werden te ligt en ging ik naar een sportschool om daar te trainen, eerst moeten smeken weer bij mijn moeder maar ze vond het uiteindelijk goed maar moest het zelf gaan betalen, en aangezien ik altijd een krantenwijk gehad had kon ik dit makkelijk betalen.
                          overigens ben ik rond die 60kg aangekomen.

nu alweer bijna 19jaartjes oud zit ik rond die 73kg en mag ik niet klagen.

hoofdreden of iets te compenseren is, ik was dun dus dat moest weg dat moest ik weg compenseren na al die jaren dun geweest te zijn.
                          verder natuurlijk deed ik het eerst voor de chiks maar nu wil ik graag massa en kracht want het is een heerlijk gevoel als ik op de deadlift weer 5kg meer pak.
                          en af en toe pak ik stiekem mijn oude gewichtjes uit de kast om eens aan te voelen dat ik dat vroeger idioot zwaar vond.

overigens ben ik nog lang niet klaar want moeten nog heel wat kg's bij maar als ik in de spiegel kijk zie ik wel dat ik gegroeit ben maar lijkt alles nog ernstig klein maar daar wil ik verandering in brengen tot ik mezelf zie en denk kijk die heeft armen.
                          Last edited by IJsBlok; 25-03-2010, 13:34.
                          Calisthenics / Street workout

Comment

Toen ik dit las meost ik wel een traantje wegpinken hoor.

Comment

En je feliciteren dat je op 4 jaar van 40 naar 73 kg ging!
                              Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Ik was altijd heel sportief mannetje maar altijd wel een beetje dik, maakt niet uit hoeveel ik verbrandde in sport ik at genoeg om het minstens te compenseren . en opgegeven moment stopte ik met voetbal etc en ik wou toch in beweging blijven, dus ging ik fitnessen en eerst was het eventjes fullbody 2 x p/w geen flauw benul wat wat is . en daarna ging ik naar 3 a 4 x p/w wat meer leren etc. en toen kwam mijn neef uit amerika hier op bezoek. en ik ging effe 2 weken met hem naar de gym en ik was verslaafd, ik zag gewoon hoe hij alles aanpakt en hij leerde me veel waardoor ik sinds laatste zomer gewoon non stop 5 x p/w heb getraind (ok 1 weekje niet want ik moest ect leren voor me toetsen ) . voeding is nog steeds moeilijk voor mij , ik probeer me eraan te houden maar af en toe pak ik toch iets slechts.

Ik heb nu wel zoiets van ik ben groot genoeg voor effe laat me nu de rest van mijn vet verliezen en dan zie ik wel weer. En ik voel me meer zelfverzekerd over mijn lichaam ook.

wat wel raar is ik woog sinds zomer 95 kilo en nu weeg ik 95 kilo .. terwijl er zeker weten flink wat spier bij is gekomen hehe, maar spier weegt toch meer?hmm whateverrrrrrr. sry lang verhaal zit in de bus en verveelde me

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X