Wanneer beginne met cutten ?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wanneer beginne met cutten ?

ben nu nog altijd met m'n najaar dieet bezig.
    maar wanneer begin je eigelijk het best met cutten bedoel welke maand ?.mij leek me half tot eind april als dit niet te laat is ??
    you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

Dit zal per persoon verschillend zijn.
    Zelf ben ik nog aan het onderzoeken hoe lang ik er over doe om lekker ript te zijn.
    Veel mensen doen er 12 weken over, temisnte dat is de periode die ze nodig hebben.

Ik denk dat je zelf moet uit zoeken hoe lang je er ove doet.
    Kijk je wilt natuurlijk tegen de zomer mooi droog zijn. Dus je eff je % melden.
    Als je op 15% en minder zit, denk ik dat met 12 weken het haalt. Zit je hoger dan 15% dan mag je wat meer tijd er voor uit trekken.

Ik begin meestal met cutten als mijn vetpercentage te hoog is, of om goed voor de dag te komen in de zomer.

Jopie

Comment

ik begin in mei met cuttingskuur (winstrol/ephidrine). Heb nu net gedaan met deca kuurtje dus 3 nweken clomid en daarna 2 maand crea/dextro/glutamine. Volgende keer doe ik mijn bulk kuur voor de winter want ik denk dat mijn cuttingskuur een beetje te rap komt. grtz

Comment

Er van uit gaand dat je natural af wilt vallen

Bereken hoeveel je ongeveer kwijt wil en hou dan voor elk pond 1 week aan.
        Tel daar nog een week of 2 bij op voor eventuele terugval.
        As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
        Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
        Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

@ jopie; ik sta nu op 11.5 `à 12 %
          vorige zomer stond ik mooi op 7 % maar had er eigelijk niet echt iets voor gedaan voor droog te staan.
          nu heb ik m'n dieet van voor en najaar veranderd.
          eerst bleef dit gewoon jaar in jaar uit hetzelfde.
          bedoeling was van in m'n vetpercentage deze winter iets hoger te zitte zoda ik meer spiermassa kan opbouwen en in het voorjaar trug lekker droog staan
          you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X