Wel beetje dood op dit forum, allemaal hard aan het trainen en eten?
Tevreden met uw resultaten
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ja is wel beetje rustig maar komt omdat iedereen hard aan het trainen en slapen is denk ik. Dit is toch wel de tijd om extra hard te trainen
Maar ben zelf erg tevreden hoe het dit jaar gaat alleen effe stuk droger voor de zomer worden nog.eat eat eat and look like a freak!
Comment
-
Tis idd rustiger aan het worden, maar er zit nog steeds leven in vind ik
vind ook dat er sinds korte tijd best wel wat ervaren mensen bij zijn gekomen, dus komt allemaal wel goed.
Eten gaat een beejte moeilijk bij mij laatste tijd, verhoog langzaam aan mn vet en verlaag mn koolhydraten, maar het geeft erg verzadigend gevoel.I live to end the game
Comment
-
Het is hier zeker rustig..hehe..
Ikzelf ben volop weer mijn volgend kuurtje aanht voorbereiden. Ditmaal ga ik gaan voor zeer korte kuren nl twee weken gevolgd door drie weken niks, waarbij ik ondertussen clen neem als antikatabool, hehe...
Een eenvoudige rekensom leert me dat vier zulke kuurtje opeenvolgend met drie a vier kg winst uitkomt op 12-16 kg winst. Het zal ook makkelijker zijn volgens mij om je twee weken super vol te proppen, en dan even te recupereren, om er dan weer twee wekenin te vliegen...
Daarnaast benik v olop bezig met een nieuw trainingsschema, waarbij ik tweemaal per 9 dagen een sp iergroep train, aangevuld met extreem stretching om nog meer groei te genereren...
In ieder geval, ik ben dus weer volop aan het nadenken, dus nog stiller dan gewoonlijk, hehe...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Black_Label_Coolrain @ Feb. 24 2004,17:39)]Het is hier zeker rustig..hehe..
Ikzelf ben volop weer mijn volgend kuurtje aanht voorbereiden. Ditmaal ga ik gaan voor zeer korte kuren nl twee weken gevolgd door drie weken niks, waarbij ik ondertussen clen neem als antikatabool, hehe...
Een eenvoudige rekensom leert me dat vier zulke kuurtje opeenvolgend met drie a vier kg winst uitkomt op 12-16 kg winst. Het zal ook makkelijker zijn volgens mij om je twee weken super vol te proppen, en dan even te recupereren, om er dan weer twee wekenin te vliegen...
Daarnaast benik v olop bezig met een nieuw trainingsschema, waarbij ik tweemaal per 9 dagen een sp iergroep train, aangevuld met extreem stretching om nog meer groei te genereren...
In ieder geval, ik ben dus weer volop aan het nadenken, dus nog stiller dan gewoonlijk, hehe...
grtzstil growing
Comment
-
Snip, je moet eens gaan kijken op
het Muscle mayhem forum van Chad nichols (dieet guru die oa Coleman klaarstoomt)
www.musclemayhem.com en dan Training for muscle mass and strength... topic... Doggcrap's training system...
Daar ben ik alles aan het destilleren om verder te geraken met een nieuw schema.. Die extreem stretching lijkt me zeer pijnlijk en ook zeer effectief, alleen de omschrijving is soms moeilijk te begrijpen, maar goed... we gaan ervoor...
En ik denk ook dat kortere kuurtjes beter zijn. Ikzelf bij mijn laatste kuur van 10 weken... Eerste drie weken was ik al 5 kg bijgekomen van de uiteindelijke 10 en dit waren langwerkende bollen toen, met kortwerkende bollen moet je volgens mij zeer snel kunnen bijkomen op twee weken tijd en tegelijkertijd je endogene niveaus niet volledig omzeep helpen door gekrompen borrelnootjes
Wat betreft kortere cycles, mot je eens hier gaan kijken, dit lijkt me ook interessant voor je...
http://www.steroidology.com/forum....d=29755
Ik weet niet of je hem vind met deze link, maar goed probeer anders maar ns. Je vind hem onder 'Short cycles good gains less sides' topic... Het is een waslijst daar, maar goed...
Comment
-
Dogcrap's systeem werkt, maar maar voor korte tijd. En zeker niet voor benen. In elk geval niet voor mijn benen. Ik heb meer sets (4-6) en meer oefeningen per spiergroep, met hogere herhalingen nodig om beenresultaat te hebben.
Voor de rest valt het schema goed mee, je kan je kracht echt goed opbouwen, maar behoed jezelf voor overtraining. Ikzelf heb drie maanden op Dogcrap's systeem getraind, maar ben gestopt omwille van weinig resultaat aan benen.
Je bent hypertroof aan het trainen wanneer je je lichaam prikkelt om te groeien. Dit doe je door de spier uit te putten. Dit wil zeggen, 6-12 herhalingen, weinig rust 30-45sec tussen sets, 4 tot 6 sets per oefening, 3-5 oefeningen per spiergroep. Je werkt eerst één oefening/spiergroep af en gaat dan pas naar de volgende. Je hebt wel wat langer rust nodig tussen de trainingen per spiergroep, vier-vijf tal dagen minimum.
Krachttraining ligt wat anders.
Je doet nu 1-5 herhalingen, met veel rust 3-5 minuten. minder sets per spiergroep. Je kan na een bepaalde oefening, in de volgende oefening de volgende spiergroep al trainen, daarna een andere oefening voor een andere spiergroep, dan terug te keren naar de eerste spiergroep.
Je spier is niet zo uitgeput als bij hypertrofe training. Je spier is bijgevolg ook terug klaar om te trainen na 24 uur.
Dogcrap's ligt meer in de richting van kracht, wat dus perfect kan ingepast worden, maar slechts over een korte periode van bvb 6 weken. Om dan terug over te schakelen naar een hypertroof schema.
Comment
-
idd myo...
Ik en mijn neef wisselen periodiek van schema... Momenteel al drie maand met hetzelfde bezig.
Opwarmingsset gevolgd door 7 herhalingen met met maximaal gewicht (rep 6 en 7 gaat bijna niet, vaak met spot dus) en onmiddellijk gevolgd door 10-15 herhalingen met een lichter gewicht. Dit driemaal per oefening... En we trainen spiergroepen maar 1x week.
Ik wil dogcraps schema ns proberen en we zien wel, nu die gast zit ook volcontinu vol met bollen en dat vind ik niet echt aan te raden, maar goed, ieder het zijne, maar voor 2 maand wil ik dit schema wel eens toepassen en dan zien we wel weer...
Comment
-
Black_Label_Coolrain,
Je zal tevreden zijn, alleszinds in beginfase, echter na een maand of 2 raak je op een plateau, wat voor mij betekent dat ik terug omschakel naar hypertrofie.
In het begin, wanneer het gewicht nog wat lager zit, krijg je moeilijk een pomp, wat best aanpassen is. Naarmate de gewichten vorderen, komt er pomp, zelfs met maar 2 sets van bvb 5 herhalingen gevolgd door 3 herhalingen.
Ook het lichaam 3 maal op 9 dagen trainen is op het laatste wat veel. Ik voelde het overtrainen aankomen, maar wel pas na de eerste 2 maand. Na 3 maand ben ik gestopt met deze training. Maar dat wil niet zeggen dat ik het nooit meer ga doen, ik zal het echter wel wat aanpassen, naar mijn eigen idee, bvb been trainingen zullen wat verschillen.
Nog enkele bemerkingen over je huidige schema. Ik zou geen 10-15 herhalingen doen na de eerste 7. Doe er maximaal 6, wacht 10 seconden en neem hetzelfde gewicht (of niet meer dan 10% minder) en doe nog 3-4 herhalingen, gevolgd door 10 sec rust en terug 1 herhaling. Op naar de volgende spiergroep, die je op dezelfde manier traint. (behalve benen, die doe je best met 12 en 6 herhalingen) Dan eventueel nog een spiergroep, waarna je terug naar spiergroep 1 terugkeert.
Tussen de eerste en de 2 de set zitten ongeveer 5 minuten, niet meer, niet minder.
Zo krijgt iedere spiergroep voldoende tijd om te rusten, gezien dit een krachtschema is.
Ook maar 2 sets per spiergroep, niet meer.
De spier is bij zuiver krachttraining ook sneller hersteld, je kan dezelfde spiergroep dus ook sneller terug belasten, in theorie al na 24 uur.
Een voorbeeld dat je toch voldoende rust geeft (het mag dus met nog minder rust tussen, zie dogcrapp)
dag 1 borst biceps
dag 2 hams triceps kuiten
dag 3 quad schouders
dag 4 rug achterkant schouders traps
dag 5 rust
dag 6 = dag 1
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment