Benen...voor of na?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja dat is een vastgestelde regel natuurlijk.
    Groeten

Comment

Originally posted by Niels1988 View Post
      Nietwaar als hun biceps achter loopt zouden ze die niet eens samen met rug moeten trainen maar hier een aparte dag voor armen moeten inlassen...
      Niet mee eens, als je rug traint pak je de biceps ook al goed aan. Als je ze daarna afmaakt met biceps oefeningen zijn ze helemaal kapot en goed getraint.

Comment

benen altijd los trainen.

Comment

Originally posted by Lukas View Post
          Niet mee eens, als je rug traint pak je de biceps ook al goed aan. Als je ze daarna afmaakt met biceps oefeningen zijn ze helemaal kapot en goed getraint.
          Klopt en als ik mijn rug nu op dinsdag train pak ik biceps al mee toch? Dus lichte biceps belasting he

Echter train je vrijdag dan armen pak je biceps compleet aan zonder dat ze vermoeid zijn waardoor je je er stukken beter op concentreerd met indraaien etc. etc.

Vind dat je dit soort zaken toch wel moet weten als "fanatiek" bodybuilder

Edit: zijn nog zat meer en betere redenen om armen MITS ze achter lopen op een aparte dag te trainen...

Comment

Originally posted by Niels1988 View Post
            Klopt en als ik mijn rug nu op dinsdag train pak ik biceps al mee toch? Dus lichte biceps belasting he

Echter train je vrijdag dan armen pak je biceps compleet aan zonder dat ze vermoeid zijn waardoor je je er stukken beter op concentreerd met indraaien etc. etc.

Vind dat je dit soort zaken toch wel moet weten als "fanatiek" bodybuilder

Edit: zijn nog zat meer en betere redenen om armen MITS ze achter lopen op een aparte dag te trainen...
            OK, maar dat past niet in elk schema, bvb een 4 dagenschema, dan train je je rug twee maal in de week, alsook biceps, om dan nog een aparte armendag in te lassen lijkt me wat veel van het goeie.
            Anders zou ik een aparte schouderdag moeten nemen omdat ze achterlopen maar dan overbelast ik ze.
            Als je je biceps samen pakt met rug wil dat niet noodzakelijk zeggen dat het een lichte belasting moet zijn voor je biceps, je kan die helemaal kapot trainen als je eerst rugoefeningen doet en dan nog bicepsoefeningen.
            Evenzo is dat met de triceps het geval, benchen, dan dips, dan skullcrushers... Nou weet ik ook wel dat elk lichaam anders is en dat je er zelf moet mee experimenteren maar als ik armen apart zou trainen zit de volgende rugoefening het herstel van de biceps in de weg...
            Maar goed, ieder zijn mening, ik ga niet beweren dat een ander zijn mening slecht is ofzo.

Comment

sinds ik ub lb doe maak ik de gains van me leven
              Groeten

Comment

Originally posted by Lukas View Post
                OK, maar dat past niet in elk schema, bvb een 4 dagenschema, dan train je je rug twee maal in de week, alsook biceps, om dan nog een aparte armendag in te lassen lijkt me wat veel van het goeie.
                Anders zou ik een aparte schouderdag moeten nemen omdat ze achterlopen maar dan overbelast ik ze.
                Als je je biceps samen pakt met rug wil dat niet noodzakelijk zeggen dat het een lichte belasting moet zijn voor je biceps, je kan die helemaal kapot trainen als je eerst rugoefeningen doet en dan nog bicepsoefeningen.
                Evenzo is dat met de triceps het geval, benchen, dan dips, dan skullcrushers... Nou weet ik ook wel dat elk lichaam anders is en dat je er zelf moet mee experimenteren maar als ik armen apart zou trainen zit de volgende rugoefening het herstel van de biceps in de weg...
                Maar goed, ieder zijn mening, ik ga niet beweren dat een ander zijn mening slecht is ofzo.

Bovenstaande vet gedrukt:

Klopt maar als je een aparte dag armen hebt moet je ook niet op je rug dag nog is je biceps gaan belasten daar ga je de mist in

Want dan komen we bij het onderstaande vet gedrukt dus spieren herstellen niet genoeg en lopen als het ware alleen maar terug....

Dus ongeveer zo:

1.Rug/achterkant schouders

2.Borst/voorkant schouders

>>Rust

3.Benen/kuiten

4.Armen/ zijkant schouders

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...