Ja dat is een vastgestelde regel natuurlijk.
Benen...voor of na?
Collapse
X
-
Originally posted by Niels1988 View PostNietwaar als hun biceps achter loopt zouden ze die niet eens samen met rug moeten trainen maar hier een aparte dag voor armen moeten inlassen...
Comment
-
Originally posted by Lukas View PostNiet mee eens, als je rug traint pak je de biceps ook al goed aan. Als je ze daarna afmaakt met biceps oefeningen zijn ze helemaal kapot en goed getraint.
Echter train je vrijdag dan armen pak je biceps compleet aan zonder dat ze vermoeid zijn waardoor je je er stukken beter op concentreerd met indraaien etc. etc.
Vind dat je dit soort zaken toch wel moet weten als "fanatiek" bodybuilder
Edit: zijn nog zat meer en betere redenen om armen MITS ze achter lopen op een aparte dag te trainen...
Comment
-
Originally posted by Niels1988 View PostKlopt en als ik mijn rug nu op dinsdag train pak ik biceps al mee toch? Dus lichte biceps belasting he
Echter train je vrijdag dan armen pak je biceps compleet aan zonder dat ze vermoeid zijn waardoor je je er stukken beter op concentreerd met indraaien etc. etc.
Vind dat je dit soort zaken toch wel moet weten als "fanatiek" bodybuilder
Edit: zijn nog zat meer en betere redenen om armen MITS ze achter lopen op een aparte dag te trainen...
Anders zou ik een aparte schouderdag moeten nemen omdat ze achterlopen maar dan overbelast ik ze.
Als je je biceps samen pakt met rug wil dat niet noodzakelijk zeggen dat het een lichte belasting moet zijn voor je biceps, je kan die helemaal kapot trainen als je eerst rugoefeningen doet en dan nog bicepsoefeningen.
Evenzo is dat met de triceps het geval, benchen, dan dips, dan skullcrushers... Nou weet ik ook wel dat elk lichaam anders is en dat je er zelf moet mee experimenteren maar als ik armen apart zou trainen zit de volgende rugoefening het herstel van de biceps in de weg...
Maar goed, ieder zijn mening, ik ga niet beweren dat een ander zijn mening slecht is ofzo.
Comment
-
Originally posted by Lukas View PostOK, maar dat past niet in elk schema, bvb een 4 dagenschema, dan train je je rug twee maal in de week, alsook biceps, om dan nog een aparte armendag in te lassen lijkt me wat veel van het goeie.
Anders zou ik een aparte schouderdag moeten nemen omdat ze achterlopen maar dan overbelast ik ze.
Als je je biceps samen pakt met rug wil dat niet noodzakelijk zeggen dat het een lichte belasting moet zijn voor je biceps, je kan die helemaal kapot trainen als je eerst rugoefeningen doet en dan nog bicepsoefeningen.
Evenzo is dat met de triceps het geval, benchen, dan dips, dan skullcrushers... Nou weet ik ook wel dat elk lichaam anders is en dat je er zelf moet mee experimenteren maar als ik armen apart zou trainen zit de volgende rugoefening het herstel van de biceps in de weg...
Maar goed, ieder zijn mening, ik ga niet beweren dat een ander zijn mening slecht is ofzo.
Bovenstaande vet gedrukt:
Klopt maar als je een aparte dag armen hebt moet je ook niet op je rug dag nog is je biceps gaan belasten daar ga je de mist in
Want dan komen we bij het onderstaande vet gedrukt dus spieren herstellen niet genoeg en lopen als het ware alleen maar terug....
Dus ongeveer zo:
1.Rug/achterkant schouders
2.Borst/voorkant schouders
>>Rust
3.Benen/kuiten
4.Armen/ zijkant schouders
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment