Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Kon even geen beter plaatje vinden, maar ik zou best zo gespierd willen zijn. Betwijfel of dat echter haalbaar is zonder anabolen . Achja ik zie wel waar het schip strandt!
Nog 3 kilo en dan weeg ik alweer 70kg, ben benieuwd hoe het met mijn bf% zit
Ik zal eer deze weken foto's maken want ik sta echt op mijn best aller tijden! ik ben nog zo vol en ripped gestaan. ik heb nu aders over de buik lopen:P
Ik zal eer deze weken foto's maken want ik sta echt op mijn best aller tijden! ik ben nog zo vol en ripped gestaan. ik heb nu aders over de buik lopen:P
Ben een onverbeterlijke optimist, hoewel ik wel erg kritisch ben voor mezelf altijd wat betreft sporten. Dat zal het waarschijnlijk wel verklaren waarom ik deze foto heb gekozen.
Ik hoef niet zo'n grote rug. Zoiets ben ik wel tevreden mee.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment