Pijn in bovenarm wie weet wat ik moet doen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pijn in bovenarm wie weet wat ik moet doen

hallo allemaal, heb sinds gisteren erg veel steken en pijn in me biceps heb wel wat zwaar werk gedaan, ik denk dat het daar ook van kompt.
    wie weet wat ik moet doen om snel weer de oude te worden heb ook al 2 dagen niet getraint (alsf;lakdjsfalk) weet iemand wat verstandig is om te doen of ontstekingsremmers te slikken of hete zalf erop doen wie o wie heeft een idee

mvg.wilfred

Ik zou er even mee langs de dokter gaan.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

als ik ergens last heb (geen normale spierpij) dan hou ik het altijd warm.vb met reflexpray,flexiumgel,topiderm, opwarmingsolie......... scheelt al een heel pak
      you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

Comment

zou eerst eens proberen met reflex spray en dergelijke sprays, wanneer dit niet werkt zou ik langs de dokter eens gaan.

grtz
        stil growing

Comment

oke bedankt, kan ik die spray gewoon bij de drogist halen of kruitvat

Comment

Reflex spray kun je daar volgens mij niet meer krijgen, is dacht ik alleen in Spanje nog vrij verkrijgbaar.
            Bestel het zelf altijd via internet, op deze site. Staat ongeveer halverwege de pagina, zijn rood met witte busjes.
            Goede service en lekker rap.  

Comment

Is altijd vervelend.
              Ik woon in belgie , en ik kan je vertellen dat je de reflexgel
              (rood met wit busje) hier nog gewoon in de apotheek kan krijgen. Hij kost ongeveer €14,- maar is wel goed, ik gebruik em zelf ook.
              Misschien moet je ook eens proberen je arm met heel weinig gewicht te trainen als dat niet teveel pijn doet.. als je hem niet gebruikt wordt hij koud en stijf en dat zal de pijn verergeren.
              Zou inderdaad ook wel even naar de dokter gaan om zeker te weten dat er geen ontsteking inzit.
              sterkte ermee!!
              grtz

Comment

Bij mij word het ook gewoon in de apotheek verkocht. (Nederland dus)
                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

oke bedankt voor alle reactie<s ik ben meteen naar de apoteek gegaan en heb midalgan gekocht word erg warm ik denk dat het wel goed spul is

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X