Je beste en slechtste spiergroep...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Je beste en slechtste spiergroep...

iedereen kent het wel;

voor bepaalde spiergroepen hoef je niet veel te doen want die groeien toch wel als kool maar je hebt altijd een spiergroep die maar niet wil groeien,lijkt het.

wat is jullie beste en wat is jullie slechtste spiergroep?

ikzelf hoef voor schouders weinig te doen want die knallen altijd het hardste bij mij(ben daar wel blij mee want vind het een van de belangrijkste spiergroepen).

ik kan bijvoorbeeld neckpress(met barbell,niet op machine) setjes doen van 110 kilo x 8 en dat is niet slecht geloof ik.

maar ik vind dat mn armen en kuiten veel te traag gaan in vergelijking met de rest.

ben erg benieuwd naar jullie bevindingen!

greetz

Slechtste spiergroep, hhmm even denken dat ik dat wel heb
    achterkant schouders gaat heel traag en biceps gaat ook heel traag, tegenover benen en rug en triceps die hebben het minste nodig en zijn in vergelijking de kool groeiers

grtz
    stil growing

Comment

biceps gaat zeer slecht bij mij en dat vind ik ergggg jammer. Triceps daarentegen gaatw el goed.

schouders ook goed
      borst valt ook wel tegen

en benen, laat ik zo zeggen, ik kan net zo goed al mn broeken weggooien omdat ze bijna allemaal strak zitten
      I live to end the game

Comment

Bij mij wisseld het heel sterk wat ik de beste spiergroep vind, ik heb niet echt één spiergroep die er echt uitspringt.

Mijn triceps zijn absoluut mijn slechtste spiergroep. Deze groeien niet lekker, en ik weet echt niet hoe dit komt.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

benen schouders rug zijn me goede spiergroepen en borst biceps triceps me slechte daar krijg ik gewoon geen groei in is niet te geloven moed zakt me in me schoenen met die spiergroepen
          eat eat eat and look like a freak!

Comment

eigenlijk vind ik alles wel redelijk goed gaan op mijn benen na.. maar ja.. dat komt nog wel...

Comment

Mijn kuiten...hehe...oh ja... En ik vind mijn triceps ook niet super, maar mijn neef zegt dat het wel goed is, ik vind mijn borstspier niet goed, ... Biceps is mijn beste onderdeel, maar ik lig daar nu ook weer niet wakker van, eerlijk gezegd..

In feite vind ik mezelf nog altijd die magere lat van vijf jaar terug (72 kg voor 1m90).

Ik ben niet tevreden en dit zal nog wel even duren, ehhe...
              Dus mijn slechtste spiergroep.... my mindset, hehe...

Gelukkig gebruik ik dat nu juist om errug hard te trainen, eheh... Die constante onvrede met mezelf...

Comment

hey black label, ik was idd 3,5 jaar terug ook errug licht, 65 kg op 1,90. ik gebruik geloof ik dezelfde stimulans als jij.

Mijn slechtste spiergroepen zijn mijn schouders en triceps, alhoewel schouders redelijk gaan de laatste tijd, maar die tricep wil niet zo.
                Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Heb je stats gezien, JTB...

Zeer indrukwekkend, moet ik zeggen zeker met jouw bf%...

Ikzelf woog tot voor kort 101, da was net na mijn kuur en nu dus ook rond die 97, alhoewel ik wel een hoger bf heb, ruw geschat rrond de 13-15%. Mijn pictures hebben hier ook nog gestaan, maar die heb ik door Bruce of Snip laten verwijderen na een viertal weken ongeveer, ehhe...Noem het maar gezonde achterdocht   en het feit dat ik hoegenaamd nog altijd niet tevreden ben, ehhe

Je hebt dus nog mooie jaren in het verschiet, op die leeftijd al zulke stats, nou dat gaat binnen x aantal tijd tot het freak-niveau worden opgetild...

Ikzelf zit al aan 30 jaar nu, dus ik heb mezelf opgelegd mijn doel binnen vijf jaar gehaald te hebben en dat is in mijn geval 120 kg en 10% bf...

Comment

Mijn borst wil maar niet echt groeien.

Comment

arie dezo opa hier kan 105 kg neck pressen barbell en vind niet echt dat me schouders me sterkste punt zijn die kracht is misschien ook gewoon een beetje techniek

sterke punt rug borst armen

zwakste punt benen en reken maar dat die op hun klote krijgen
                      maar groeien willen ze niet echt

dan ook nog maar ff favoriete oefening bent over row
                      "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Mijn abs zijn absoluut mn slechtste spiergroep ik heb ze nog nooit gezien
                        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Beste spiergroep veruit benen, doordat die als enige op jonge leeftijd al hebben blootgestaan aan serieuze krachttraining. (Door een zware knieblessure)
                          Slechtse spiergroep schouders denk ik...

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (dirkster @ Mrt. 02 2004,19:44)]arie dezo opa hier kan 105 kg neck pressen barbell en vind niet echt dat me schouders me sterkste punt zijn die kracht is misschien ook gewoon een beetje techniek

sterke punt rug borst armen

zwakste punt benen en reken maar dat die op hun klote krijgen
                            maar groeien willen ze niet echt

dan ook nog maar ff favoriete oefening bent over row
                            jij een opa?

ik heb je stats gezien en daar vermeldde je toch dat je 22 was?

of ben ik nu gek?

anyway;je schouders zijn dan toch ook een sterke spiergroep want ik zie niet veel mensen die boven de 100 kilo neckpressen!

greetz

Comment

ja wel sterk maar niet groot dat bedoelde ik. ik wil gewoon groote schouders
                              "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X