Vakantie en bb!?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vakantie en bb!?

Zat me eens af te vragen hoe jullie het doen als jullie op vakantie zijn. ALs je nou bv 3 weken naar ver land gaat wat doen jullie dan om te zorgen dat je zo min mogelijk kilos verloren gaat?? Want als je op rondreis ergens heen gaat kan je niet trainen daaro en het eten wil ook wel eens wat achterwege laten in dat soort landen.
    Gazelf deze zomer 2 weken naar lloret toe en ga gewoon 2 keer per week naar de sportschool daaro om effe te trainen en eiwitten mee die de de strijd met de drank aangaan
    eat eat eat and look like a freak!

ik neem me elke x voor om toch wat te trainen als ik op vakantie ben maar dat valt altijd erg tegen omdat het zo godsgruwelijk warm is en omdat ik veel teveel drink op vakantie en dan heb ik de dag erna weinig zin om te trainen.

toen ik op ibiza was samen met wat mensen van mn sportschool werd ik wel gepushed om mee te gaan maar ik trainde op halve kracht omdat het zo warm is en er geen airco goed werkt daar.

ik ben zowiezo niet iemand die graag 3 weken van huis weg blijf dus ik ga meestal een dag of 10 op vakantie(ook beter voor mn gezondheid want ik drink megaveel&#33en dan beschouw ik het ook echt als rust voor mn lichaam en doe dan lekker helemaal niks!

als ik dan terug kom heb ik ook echt veel zin om weer met het ijzer in de weer te gaan en ga er dan vol tegen aan.

greetz

Comment

ik doe als ik op vakantie ben en het is 2 weken helemaal niets en kom dan meestal sterker terug. en helemaal hersteld van al die kleine blesures die je altijd wel ergens een beetje heb.

als het drie weken is dan kan ik red ik me nog wel met opdrukken,optrekken en kniebuigen ofzo
      "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

ik ga idd ook nooit langer dan 10 a 15 dagen, en dan doe ik helemaal nix, zorg wel dat ik genoeg eet en drink om niet teveel kwijt te raken en dan als ik thuiskom weer volle gaas...
        Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

2 jaar geleden ben ik 3 weken naar Tunesië op vakantie geweest. Toen heb ik wel getraint 1x in de week. Was een echt hardcore sportschooltje met heel veel (zware) dumbels. Minder was dat het 40 graden in de schaduw was en er geen airco was, je zweette je helemaal kapot

Dit jaar ga ik ruim een week met vrienden op vakantie. Die snappen echt niks van bb, dus ik ga ook niet uitleggen waarom ik me niet volgiet met drank... Maar dat wordt dus elke dag uitgaan en op het strand liggen. Voeding zal er wel bij inschieten. Ik let die tijd gewoon zo min mogelijk op alles en probeer te genieten. Wel gezond blijven eten en veel water drinken natuurlijk, maar verder is het toch onmogelijk om je dieet vol te houden. Zeker met zo'n groep die niks van bb weten en alleen maar opmerkingen maken als je extra eiwit oid mee zou nemen.
          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

op vakantie drink ik ook altijd veel te veel
            dus ga ook 10/12 dagen, en dat is eigenlijk al teveel, maarja je moet er ff tussern uit he.
            ga dit jaar naar kreta.

mooiste vakantie voor een bb'er is natuurlijk thailand, een week of 6 daarnaar toe en je helemaal voldrukken met de legale (en goedkope&#33 AS die daar te krijgen is, test deca, GH, etc

Comment

Ik ga volgend jaar in feb naar thailand is daar zo mooi dan voor bb??? Ik ga drie weken dus zald aar ook weer sportschooltje opzoeken is alles daar legaal??

Comment

ik dacht effe dat je ging zeggen dat je je daar de rambam ging wippen,jack

ach,sex schijnt toch beter te zijn dan cardio dus ..........

greetz

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (dino21 @ Mrt. 11 2004,16:59)]Ik ga volgend jaar in feb naar thailand is daar zo mooi dan voor bb??? Ik ga drie weken dus zald aar ook weer sportschooltje opzoeken is alles daar legaal??
                  jij gaat zeker ook voor de cultuur en het mooie weer,dino?

het schijnt dat er een hoop legaal te krijgen is dus sla je slag!

greetz

Comment

Ga me de eerste week in bangkok helemaal sufneuken in de hoerenbuurt(dus een stukje cultuur opdoen) en ga daarna naar de mooie stranden toe(dus de natuur)En eindig in week drie op de fullmoonpartys(het stukje feestbeesten)
                    Dus zo maak je van alles wat mee he

Comment

Dino let wle op de leeftijd ander ben een tijdje aan het bankdrukken in de bajes

Comment

ja, en pas op voor caytes ofzo, je weet wel die mooi vrouwen met een lul

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 11 2004,17:00)]ik dacht effe dat je ging zeggen dat je je daar de rambam ging wippen,jack

ach,sex schijnt toch beter te zijn dan cardio dus ..........

greetz
                          ahahah, ik dacht laat ik het maar niet zeggen, een ander zal dat wel voor me doen D:
                          het verhoogt in ieder geval je testospiegel al die geile meiden om je heen

P.S. thailand is uit he wat dat soort vakanties betreft, dan moet je brazilie hebben tegenwoordig, alleen is de AS daar minder makkelijk te krijgen.

Comment

Ha ha rondneuken in de hoerenbuurt zorg ervoor dat jij niet rondgeneukt word door een bouwpakket.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X