Bullshit of niet

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bullshit of niet

Wil je echt een top bodybuilder worden, dan moet je zeker binnen een jaar NATUREL al een kilo of vijftien tot twintig aankomen in spiermassa. Als je op dat niveau al middelen nodig heb, dan kan je een carriere als pro wel vergeten: die jongens zijn genetische freaks! Je kunt slikken en spuiten wat je wilt, maar dat niveau zal je dan nooit bereiken
    (komt van http://www.giantpt.com/BodyPerfect/B..._20040307.htm)

ik denk dat dit niet helemaal klopt 10 kilo in het eerste jaar als beginner oke maar 20 het kan ook te ver gaav
    "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

ik weet niet of het aan mn laptop ligt maar die link werkt bij mij niet?

bij anderen wel?

ben het zeker met je eens dat je niet even 20kg erbij knalt in een jaar tenzij je als beginner meteen 10.000 kalorieen per dag eet maar dat lijkt me erg sterk!

10 kilo is een mogelijkheid maar dan moet je als beginner wel meteen alles goed doen en dat gebeurd niet vaak.

greetz

Comment

er is onderzoek gedaan en naturel kun je per jaar maar 5 kilo aan spiermassa winnen op natuurlijke wijze (meen ik ooit gelezen te hebben) en in het eerste jaar meer. dus 20 kilo lijkt me veel.
      Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

als je aanleg hebt is 20 kg zo gebeurt, en haal je dat niet, dan heb je het niet in je prof te worden, hmmm, zal wel eens kunnen kloppen, ongeveer dan, zal niet voor alle gevallen gelden

Comment

Dikke BS...

Kijk, je hebt je natuurlijke lichaamsbouw, je natuurlijk metabolisme, je verschillende type spiervezels (snelle vs langzame en de verdeling hiervan), maar dat men afkomt dat op dat niveau alles genetisch bepaald word, dat geloof ik gewoonweg niet.

Wat ik wel geloof, is dat de toppro's volgespoten zijn gedurende jaar en dag met oa anabolen, insuline, gh, diuretica, clen,... en weet ik nog allemaal niet...

Ik persoonlijk heb daar geen probleem mee, hoegenaamd niet, gebruik het zelf ook met periodes, maar waar ik wel een probleem mee heb, is dat men het chemische enhancement heel fel relativeert, dat alles bijna ligt in genetische aanleg van de pros. Laten we dit stellen, mits de juiste informatie en voedings- en trainingsmethodiek moet het volgens mij voor ieder mogelijk zijn om zichzelf een bodybuilderlook aan te meten.

Ik zou zelf niet willen weten wat die jongens allemaal slikken en spuiten op een dag. Ik denk dat we allemaal achterover zullen vallen en dat genetische aanleg heel anders geinterpreteerd zou kunnen worden.

Maar goed, dat neemt niet weg dat er keihard getraind, gevreten en gespoten moet worden om een topper te worden. De mentale ingesteldheid en de mogelijkheid in onze maatschappij om 120% bezig te zijn met bodybuilding, naast de noodzakelijke job om jezelf en je gezin te onderhouden, dat is een onmogelijke situatie voor veel mensen... Daarvoor moet je in mijn ogen een beetje geluk ook hebben...ehhe

Comment

er zijn inderdaad pro's die veel gebruiken en het hele jaar bijna door, maar bijv lee priest zegt alleen wat primo/deca en af e ntoe tren te gebruiken.

Comment

Maar hoeveel mensen die aan bodybuilding doen worden uiteindelijk prof? Ik denk dat veel mensen het gewoon voor hun plezier doen, als hobby. Dat je er steeds beter uit gaat zien is natuurlijk ook mooi meegenomen.

Er zijn maar weinigen die aan wedstrijden meedoen, en dat is toch waar het uiteindelijk als prof. om draait.

Genetische aanleg: tja, de 1 heeft nou eenmaal meer aanleg als de ander. Daar kan je toch niks aan doen, dus je zal moeten kijken wat er met jou lichaam te bereiken valt.
              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Hoi Jack, hehe...

Nou je mot eens op www.bodybuilding.com gaan kijken naar the undercover pro vraag en antwoord items. 23 tot nu toe..

deze is wel interessant...
                http://www.bodybuilding.com/fun/undercover15.htm

Ik heb ook ergens gelezen dat Lee een beetje uit zijn nekkie zit te kletsen en dat ie toch wel meer gebruikt dan ie laat doorschemeren... ehhe En dat kwam van een collega bb. Ik vind het nu niet direct terug, maar ofwel hiertussen op bodybuilding.com ofwel heeft de prophantom het gezegd gehad bij musclemayhem van chad nicholls...

Comment

I've got to say this is a great thing you got going on here. I know you have talked about steroid use in the past. My question is this... What is the amount of steroids being used to prepare for a typical pro competition?

Well, I cannot answer that question in regards to all pros but what I can tell you is the amount I use to prepare for a competition and how much it runs me. For me to compete in a show at an average prep time of 12 weeks it runs me approx. $6000.00. This amount covers my growth hormone as well as my steroids. Now this fee does not cover the cost of groceries that are considerably more expensive because I eat a lot of seafood while dieting.

Instead of me going over all 12 weeks of my cycle (which I would never do unless I was getting paid at least $1000.00) I'll just cover my last 4 weeks into the show. It's really quite simple. Three 10 mg. Haloteston daily, 100 mg. of Winstrol V daily (6 days a week), 100 mg. of Trenbolone daily (6 days a week), two 50 mg. Primobolan Tabs daily, two 25 mg. Proviron Tabs daily, ten Anavar daily, one 2.5 mg. Femara daily, ten Clenbuterol daily and 50 mcg. Cytomel daily. The Growth Hormone is taken three times during the day in the morning, afternoon and at bedtime. The total amount used is 7.5 iu's.

Als je dit leest, dan weet je toch zeker dat d'r Lee Priest maar wat raak kletst, daar hoef je echt geen deskundige voor te zijn.
                  Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

helemaal mee eens,jtb!

ik zit zelf veel op getbig.com en daar hadden ze ook een hele topic over lee,dat ie maar wat raak kletst.

alleen wat deca en primo..........hahahaha,echt grappig!

greetz

Comment

dat verhaal van die 20 kilo kan wel.... 20 kilo vet of 20 kilo vocht...

MAAR GEEEEN 20 kilo DROGE SPIERMASSA!

en al helemaal niet zonder steroidendokter die je volkuurt met (menselijk)groeihormoon, testosteron en insuline...gege

Iedereen weet toch dat extreme bodybuilders zonder deze middelen never maar dan ook never zo'n fysiek hadden kunnen opbouwen.

En ja, niet alleen Lee Priest liegt....hij had overigens beter Lieg Priest kunnen heten....gehe
                      want ook arnold riep al in zijn boek (20 jaar geleden...) en ik at en ik at en ik at en groeide en groeide en groeide...

hij vertelde niet dat hij pillen stackte als M&M's gezinsverpakkingen....

Blijft toch een taboe...hier eerlijk over zijn. Jammer.

Totdat deze jongens nierproblemen krijgen of dat hun eigen lichaam geen testo meer aanmaakt....

en waarom? voor die paar wedstrijden? Die paar minuten op dat podium? Ik denk dat het de moeite niet waard is.

Over extremen gesproken hier nog zoon verhaal:

Fwow!

Groeten,

Groeten,

JWL

The Critical Natural

Comment

ik zou wel een beetje risico willen nemen hoor als ik dan 2 minuten op het olympia podium mocht staan

Comment

arie de link doet het wel alleen dan moet je hem ff knippen en plakken als je hem opent pakt hij namelijk het haakje sluiten mee

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X