Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wordt hier inderdaad grotendeels over as gesproken. Waar ik weinig van weet en ook niet echt over mee kan spreken.
Maar ik ben er toch das toch genoeg.. haha...
Het is hier nooit echt super druk geweest, maar het blijft hier altijd wel gezellig. En ook hier krijg je altijd netjes antwoord en uitleg op je vragen.
De "kleinschaligheid" van dit forum spreekt mij juist wel aan
Op andere boards wordt zoveel gepost dat je elke dag wel een uur bezig bent om alle intressante nieuwe posts door te lezen. Hier is het nog goed bij te houden.
Ook prettig dat je hier nog als persoon gezien wordt en niet als een "nummer dat zich geregistreerd heeft".
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment