Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Voor iedereen zegt hoeveel maal ze 100kg kunnen benchen moet je eerst definiëren wat telt als een correcte repetitie. Snelle ongecontroleerde bounce reps zoals de atleten in de Columbine tests doen zie ik niet als fatsoenlijke reps. Zoals de meeste bodybuilders als een kilometer stoppen voor ze de borst aanraken is ook geen correcte rep in mijn ogen.
Voor iedereen zegt hoeveel maal ze 100kg kunnen benchen moet je eerst definiëren wat telt als een correcte repetitie. Snelle ongecontroleerde bounce reps zoals de atleten in de Columbine tests doen zie ik niet als fatsoenlijke reps. Zoals de meeste bodybuilders als een kilometer stoppen voor ze de borst aanraken is ook geen correcte rep in mijn ogen.
Neem aan dat we het hebben over een goede uitvoering.
Normaal naar beneden, tot borst net niet of net wel aanraken en dan zo snel mogelijk naar boven drukken.
Neem aan dat we het hebben over een goede uitvoering.
Normaal naar beneden, tot borst net niet of net wel aanraken en dan zo snel mogelijk naar boven drukken.
Je zal verstelt staan hoeveel mensen denken correct te benchen terwijl het nergens op slaat.
Persoonlijk heb ik geen idee hoeveel maal de 100kg verplaatst kan worden. Zal wel rond de 10-12reps ofzo liggen.
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Comment