hey all
Ik heb al een paar stickys door gelezen voor ik vragen ga stellen maar ik zou toch graag persoonlijk advies krijgen.
ben mijn leven van ongezond naar gezond aan het omgooien en need some tips
wat info:
1.80m 70kg. ben van mezelf slank maar niet heel ielig. eet geen vlees en geen (puur) ei (wel ei-producten maar gewoon een EI krijg ik niet weg), heb 3 jaar dagelijks geblowed en nauwelijks gesport. Heb sport nu echt nodig om voorgoed van het blowen af te raken, heb alle vertrouwen in dat dit lukt want zit zeer goed in mn vel en ik wil het gewoon echt niet meer.
- wat doe ik al ?
-sochtends veel fruit en brinta
-visolie supplement
-vitamine B complex supplement
-magnesium supplement
- overweeg ( choline : zie http://forum.bodynet.nl/voedingssupp...tml#post745669)
- probeer veel bruin brood te eten
- ~4 uur per week zwemmen
- dagelijks oefeningen voor mn Lies en buikspieren ( omdat ik last heb van mn quarterbiceps)
- beetje opdrukken af en toe (nothing serious)
wat doe ik waarschijnlijk te weinig:
Eiwitten binnenkrijgen.
overige delen lichaam trainen ( alhoewel zwemmen dit misschien opvangt?)
benen trainen ( alhoewel zwemmen dit misschien opvangt? )
wat wil ik doen :
Thuis beetje aan de slag kunnen, wil niet naar een gym. Wil oefeningen die ik het liefst dagelijks kan doen op onregelmatige tijden.
wat wil ik weten :
Hoe ik echt goed bezig kan zijn, doe het immers voor mn eigen gezondheid en geen zin om mezelf een verkeerde training aan te leren.
wat leuke/handige oefeningen die gemakkelijk zonder veel attributen te doen zijn. ( ben bereid het meubulair creatief in te zetten)
wat heb ik voor materiaal:
matje
halters 2x 5kg.
wat wil ik bereiken:
-Gezonder zijn
-Fitter voelen
-Krachtiger worden ( krachtigere spieren)
alle tips zijn welkom ook omtrent voedings-supplementen ( met extra oog op dat ik vegetarier ben).
mijn dank is groot
ps : ik ben nog niet echt bekend met de termen die ik hier vaak voorbij zie komen, google is mijn vriend dus ik zoek het wel op maar probeer het een beetje simpel te verwoorden aub!
Ik heb al een paar stickys door gelezen voor ik vragen ga stellen maar ik zou toch graag persoonlijk advies krijgen.
ben mijn leven van ongezond naar gezond aan het omgooien en need some tips

wat info:
1.80m 70kg. ben van mezelf slank maar niet heel ielig. eet geen vlees en geen (puur) ei (wel ei-producten maar gewoon een EI krijg ik niet weg), heb 3 jaar dagelijks geblowed en nauwelijks gesport. Heb sport nu echt nodig om voorgoed van het blowen af te raken, heb alle vertrouwen in dat dit lukt want zit zeer goed in mn vel en ik wil het gewoon echt niet meer.
- wat doe ik al ?
-sochtends veel fruit en brinta
-visolie supplement
-vitamine B complex supplement
-magnesium supplement
- overweeg ( choline : zie http://forum.bodynet.nl/voedingssupp...tml#post745669)
- probeer veel bruin brood te eten
- ~4 uur per week zwemmen
- dagelijks oefeningen voor mn Lies en buikspieren ( omdat ik last heb van mn quarterbiceps)
- beetje opdrukken af en toe (nothing serious)
wat doe ik waarschijnlijk te weinig:
Eiwitten binnenkrijgen.
overige delen lichaam trainen ( alhoewel zwemmen dit misschien opvangt?)
benen trainen ( alhoewel zwemmen dit misschien opvangt? )
wat wil ik doen :
Thuis beetje aan de slag kunnen, wil niet naar een gym. Wil oefeningen die ik het liefst dagelijks kan doen op onregelmatige tijden.
wat wil ik weten :
Hoe ik echt goed bezig kan zijn, doe het immers voor mn eigen gezondheid en geen zin om mezelf een verkeerde training aan te leren.
wat leuke/handige oefeningen die gemakkelijk zonder veel attributen te doen zijn. ( ben bereid het meubulair creatief in te zetten)
wat heb ik voor materiaal:
matje
halters 2x 5kg.
wat wil ik bereiken:
-Gezonder zijn
-Fitter voelen
-Krachtiger worden ( krachtigere spieren)
alle tips zijn welkom ook omtrent voedings-supplementen ( met extra oog op dat ik vegetarier ben).
mijn dank is groot

ps : ik ben nog niet echt bekend met de termen die ik hier vaak voorbij zie komen, google is mijn vriend dus ik zoek het wel op maar probeer het een beetje simpel te verwoorden aub!
Comment