Originally posted by M9BP4Q223
View Post
Graag wat persoonlijk advies!
Collapse
X
-
ja meer massa en dat het gezond blijft, ik ben nog maar in de warm-up van het hele proces maar als ik ergens voor ga doe ik dat al snel obsessief en wil graag goed beginnen.
stel ik ben aan het trainen en krijg te weinig eiwitten binnen dan zal dit slecht kunnen zijn voor mijn spieren, right? dit wil ik dan voorkomen.
heb hier nu niet de mogelijkheid om mn vet% te meten ( geen meetlint) maar heb al wat dingen erover gevonden op internet. voorlopig zal ik proberen 2.0g/k regel aan te houden.
Comment
-
Het lijkt me toch echt handig een doel te stellen zodat je afhangend van dat doel, de juiste oefeningen kan zoeken.
Met een doel bedoel ik trouwens bijvoorbeeld + 5 kilo spiermassa en je vet percentage verminderen met 5%, ik zeg maar wat.
Dan moet je beginnen met het berekenen van je behoefte. (dus het aantal kcal dat jij nodig hebt)En een daarbij voor jou werkend voedingsschema te maken met een goede k/e/v verhouding.
Comment
-
Ik zit zelf op 3x mn aantal kg (maar komt ook doordat ik nog maar 62kg ofzo weeg). De grootste bron van eiwitten is 500gram kwark per dag, wat alleen al zown 50gram eiwitten zijn! Op de tweede plaats staat mn avondmaaltijd, die blijkbaar rond de 35gram eiwit heeft, en derde een proteinshake van ong 25gram.
Comment
-
je hebt de stap al gemaakt om te kijken wat er in voedsel zit (al moet je nog wel wat verder kijken). Volgende stap is je behoefte uitrekenen, maar doe ook je vetten en kh uitrekenen, niet enkele je eiwitten en cal. En dan is het een kwestie van kijken wat je wil en kan eten en zorgen dat je aan die behoefte komt. Of er over heen als je wilt groeien.
Comment
-
ik ben nu alle eitwitten aan het bijhouden per dag, als ik daar een beetje een schema voor heb ga ik de volgende stap zetten ( koolhydraten?).
ook moet ik nog mn excacte gewicht/vet% uitrekenen.
Ik neem hier ff mn tijd voor, ben deze dagen ook druk.. als ik een beter idee heb van mijn plan post ik hier een update voor eventuele feedback.
Comment
-
Hmm, ik moet je wel toegeven dat ik in het begin ook even creatine name. Nadelen die ik bevond waren; Veel puistjes. Het hielp me wel even in de kracht, waardoor ik meer kon tillen etc. Maar ik denk dat het niet een must is. En je beter het met voeding kan doen.
en zoals sf01 al zei, niet teveel kaas dan.
Comment
-
tja... het is denk ik meer dat er gewoon zoveel dingen zijn die je beter kan eten
Het zit relatief hoog in vetten en zout. Niet superhoog in eiwitten (over het algemeen)
Melk, kwark, yoghurt zijn dus al een betere keuze.
De meeste mensen zijn vooral anti kaas vanwege het verzadigde vet. Dat blijft soort van controversieel. De meningen daarover verschillenFear is the mind killer
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
6 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-