Spieropbouw en Cardio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by sf01 View Post
    conditie en kracht zijn gewoon niet te vergelijken.

Maar juist door ook je benen te trainen... zul je voor de rest ook meer spiermassa kweken.

en je herstel zal door 10 minuten extra fietsen niet noemenswaardig minder zijn.
    er vanuitgaand dat je daarna meteen goed stevig eet natuurlijk
    Ja, ik eet meestal goed 1,5 uur van te voren als k klaar ben met werken om 5 uur. Dan om 7 uur trainen en dan eet ik eigenlijk niks meer die avond.

Ben btw 1,75 en 75 kg en heb wel wat vet over.

Comment

altijd leuk dat mensen zelf mogen bepalen of ze benen trainen zonder dat ze commentaar krijgen.

Comment

Originally posted by maartenwaal View Post
        altijd leuk dat mensen zelf mogen bepalen of ze benen trainen zonder dat ze commentaar krijgen.
        Als je het niet doet ben je een recreant. prima, maar dan hoef je ook geen verdere hulp te verwachten van sommigen omdat het pure verspilde tijd en moeite is.

Comment

recreant
          1)
          Iemand die ergens verblijft ter ontspanning 2) Iemand die zich ontspant 3) Kampeerder 4) Persoonsbenaming 5) Toerist 6) Vakantieganger 7) Vakantievier '

Ik vond zelf ook onzin om benen te trainen, maar sinds ik al de argumenten heb gehoord is het toch wel beter. Just do it, je hebt niks te verliezen alleen meer spiermassa

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X