Trainingsbuddy

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik train vaak alleen, soms met een maatje. Als vrouw is het wel lastig om een maatje te vinden die ook net zo fanatiek traint (en bereid is om veel zwaarder of veel lichter te trainen).
    Mijn maatje is een kerel die zeker 3 keer zo zwaar traint, mij motiveert het om telkens mijn grens op te zoeken. Ik krijg wel eens commentaar van andere mannen die er trainen dat ik niet als een kerel moet trainen want dan ook een kerel wordt...zucht...

Comment

Voor bankdrukken gebruik ik een spotter, voor de rest heb ik geen hulp nodig. Maar ik vind het altijd wel motiverend om met een trainingspartner samen te werken. Ik train dus zoals het uitkomt. Soms wel, soms niet samen. Mijn trainingsmaat is overigens mijn collega.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Janneke View Post
        Ik train vaak alleen, soms met een maatje. Als vrouw is het wel lastig om een maatje te vinden die ook net zo fanatiek traint (en bereid is om veel zwaarder of veel lichter te trainen).
        Mijn maatje is een kerel die zeker 3 keer zo zwaar traint, mij motiveert het om telkens mijn grens op te zoeken. Ik krijg wel eens commentaar van andere mannen die er trainen dat ik niet als een kerel moet trainen want dan ook een kerel wordt...zucht...

Die kerels zijn bang voor je(progressie), vooral als je zou veranderen naar Manneke Janneke en dezelfde gewichten gaat pakken als hen.

Ik vind het juist mooi als vrouwen hard werken ipv alleen maar zitten te keuvelen, koffiepraat.....
        Dus van mij mag je, lekker knallen zoals jij dat wil.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Zo nu en dan train ik samen, maar meestal alleen. Vind ik zelf ook het lekkerste. Kan dan gewoon m'n eigen ding doen. Als je samen traint ben je toch wel afgeleid. Zeker als je niet alleen gewoon trainingspartners bent maar echt gewoon vrienden van elkaar. Dan wil je dingen tegen elkaar vertellen enzo terwijl die eigenlijk na het trainen moeten gebeuren. Of dat je wat loopt te grappen enzo. Trainingen duren dan soms gewoon een uur langer. Voor een keertje is dat dan ook niet zo erg, maar moet niet te vaak gebeuren. Train het liefst dus wel gewoon lekker alleen. Kan ik m'n focus compleet bij het trainen houden.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik train nu met een trainingsmaat. Met hem erbij heb ik al gemerkt dat ik veel meer kan dan alleen. Al is het alleen maar het idee dat hij meehelpt en er achter staat om ongelukken te voorkomen....En het constant horen van 'Doorgaan!' 'Niet opgeven!' en 'Nog een keer!' Helpt toch echt wel.

Waarom nu wel? Omdat ik het anders niet voor elkaar ga krijgen om volgend oktober klaar te zijn voor Beverwijk....

Comment

Originally posted by jordy View Post
              Zo nu en dan train ik samen, maar meestal alleen. Vind ik zelf ook het lekkerste. Kan dan gewoon m'n eigen ding doen. Als je samen traint ben je toch wel afgeleid. Zeker als je niet alleen gewoon trainingspartners bent maar echt gewoon vrienden van elkaar. Dan wil je dingen tegen elkaar vertellen enzo terwijl die eigenlijk na het trainen moeten gebeuren. Of dat je wat loopt te grappen enzo. Trainingen duren dan soms gewoon een uur langer. Voor een keertje is dat dan ook niet zo erg, maar moet niet te vaak gebeuren. Train het liefst dus wel gewoon lekker alleen. Kan ik m'n focus compleet bij het trainen houden.
              Ik begrijp wat je bedoelt. Vroeger toen ik nog in healthcenter trainde waren we ook vaak aan het praten en andere mensen die ons bezig hielden en we waren zo veel tijd kwijt. Nu praten we meestal kort voor trainen 5 min ofzo dan lekker goed door knallen en daarna nog wat spreken. Zo kan je je volledig concentreren op de training. Wijzigen aan het trainingsplan bespreken we ook van te voren of nieuwe oefeningen zodat alles vlot verloopt.
              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

nee. heb er een hekel aan.
                Als ik met anderen ben is het meer nutteloos sociaal geouwehoer van hun dan dat ik kan trainen.

Comment

heb jarenlang een trainingsbuddy gehad, maar ik train weer in me eentje sinds hij is verongelukt een jaar geleden...

Comment

Originally posted by Opstal View Post
                    heb jarenlang een trainingsbuddy gehad, maar ik train weer in me eentje sinds hij is verongelukt een jaar geleden...
                    Dat is ook f*cked up man!
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

Heerlijk in me eentje, in me eigen homegijm, geen gezeik om me heen, en lekker door knallen.
                      Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X