Zyzz, u mirin?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Faabjan View Post
    Ga weg dan, umad?
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
      OMG krijg allemaal berichten van: lulz wat is dat plaatje.

Maaierring.
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Zyzz flexing on webcam (Rare & Full) - YouTube

Comment

• Wow geeneens op play geklikt.

Comment

• Keep up the mirin brah!

Comment

• Zyzz on Chatroulette & Omegle - Part 4 Az and his girl - YouTube

Deze is ook mooi, vooral meteen in het begin ff goed rechtboven kijken waar deze man met zn hand inzit.

Comment

• Originally posted by Dutchpride View Post
                Zyzz on Chatroulette & Omegle - Part 4 Az and his girl - YouTube

Deze is ook mooi, vooral meteen in het begin ff goed rechtboven kijken waar deze man met zn hand inzit.
                Lol wilden die gaan knallen voor de webcam ofzo? Volgens mij is het zeldzaam om een normaal persoon tegen te komen op zo een site.

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                  Lol wilden die gaan knallen voor de webcam ofzo? Volgens mij is het zeldzaam om een normaal persoon tegen te komen op zo een site.

Volgens mij ook niet rofl.
                  Met carnaval ga ik met mn vrienden bij het indrinken ook eens op die chatroulette en bij elke naakte mongol gaan we shotte.
                  Zal wel binnen een half uur vol zijn.

Comment

• Hahaha check sinds kort fokking veel geordie shore. Die james is echt een pootje hahaha. Helemaal sikkunt proberen te zijn maar fixed niks. Terwijl ecto gaz als een malle gaat.

Comment

• snapte die zyzz fanpage hier niet maar na een paar videos ben ik al fan wat een gozer, feit dat hij zo gek is maakt hem echt grappig.

Comment

• geordie shore nooit gezien of van gehoord :P. Zeker een Jersey Shore rip off neem ik aan.
                        En zyzz is gewoon koning brah.

Comment

geordie shore nooit gezien of van gehoord :P. Zeker een Jersey Shore rip off neem ik aan.
                          En zyzz is gewoon koning brah.
                          geordie shore ? is dat niet de wannabe jersey shore

Comment

• Zyzz dancing montage - YouTube

Comment

lol hahah blijf het top vinden hoe hij danst

Comment

• Zyzz' stijl is Tectonik-achtig, Franse origine. Sterft van de filmpjes daarover, de meeste zijn echter gayer dan hoe hij danst.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X