Zyzz, u mirin?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• YouTube - Zyzz from simplyshredded.com & the misc - come at me bro!

Mirin x 100
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• YouTube - Professor Green - Monster feat. Example (Camo & Krooked Remix)

FUUUUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRKKKKKKKKKKKKKK
      Groeten

Comment

• dus eigenlijk geilen jullie op een andere kerel ? nou ja ieder zijn ding ... en nee ... im not mad braaahhhhh heb meer respect voor een perfect vrouwenlichaam ...

Comment

• Originally posted by Straatvechter View Post
          dus eigenlijk geilen jullie op een andere kerel ? nou ja ieder zijn ding ... en nee ... im not mad braaahhhhh heb meer respect voor een perfect vrouwenlichaam ...
          U mad?
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by gameface View Post
            U mad?
            Zyzz and Gameface

YouTube - zyzz and turk

.........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
            There is no failure except in no longer trying

Comment

• Originally posted by okidoki71 View Post
              Zyzz and Gameface

YouTube - zyzz and turk

U mirin??

I know u miree

Comment

• maar inderdaad op een dag worden jullie volwassen en denken jullie; wat waren we vroeger gay. we geilden gewoon op een andere kerel. tussen geilen op en bewondering voor zit een dunne lijn/
                en we zeiden overal heel kinderachtig u mad ? op.
                maar zoals ik al zei iedereen zijn eigen ding toch als jullie maar lol hebben dames.
                ja ik ben mad bro hahaha nu kan je niks meer zeggen he?

Comment

maar inderdaad op een dag worden jullie volwassen en denken jullie; wat waren we vroeger gay. we geilden gewoon op een andere kerel. tussen geilen op en bewondering voor zit een dunne lijn/
                  maar zoals ik al zei iedereen zijn eigen ding toch als jullie maar lol hebben dames.
                  haters gonna hate, shredders gonna dominate
                  u mad brah?
                  sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Ben ik de enige die ziet, dat er aan het eind van het filmpje staat, dat het een fictieve personage betreft?
                    die jongen acteert dit, right?
                    Ssssmoking

Comment

maar inderdaad op een dag worden jullie volwassen en denken jullie; wat waren we vroeger gay. we geilden gewoon op een andere kerel. tussen geilen op en bewondering voor zit een dunne lijn/
                      ah ja alles wat je grappig vindt geil je op
                      Groeten

Comment

• kojak je faalt. ik maak hun belachelijk dus ik lach erom. sinds wanneer is lachen hetzelfde als haten ?
                        kijk deze topic zyzz is god en weet ik veel wat. normaal zeggen volwassen mannen dit niet kan ik je uit ervaring meedelen. dus of heb ik hier te maken met pubertjes wat het nog leuker voor mij maakt of met volwassen mannen die verknipt in het hoofd zijn. nogmaals ik ben niet boos en ik haat niet ik gun die kerel alle geluk van de wereld vind het alleen belachelijk hoe jullie je presenteren en gedragen en dat mag ik toch vinden ? ik mag toch mijn mening geven ? jullie geven toch ook jullie mening en ik zeg toch ook jullie mogen dat ? ik laat jullie toch in jullie waarde ? als ik mijn mening geef met een humoristische draai moet je maar tegen kunnen anders snap ik niet wat je hier doet... het gros van de bezoekers zijn toch echt 'echte kerels' die niet gaan zeggen wat een geil lichaam een andere man heeft. maar jullie mogen dat zeggen maar moeten dan niet raar opkijken dat mensen er om gaan lachen. en wat kojak betreft kerel het lijkt wel alsof je me niet mag maar daar heb ik schijt aan. op alles wat ik post komt kojak erna en kraakt mijn reactie af. hoe kan mijn mening MIJN MENING nou fout zijn alsdie VAN MIJ is ??? precies kerel er schort wat aan jouw manier van correct denken. en dat is mening.

maar zyzz heeft een mooi fysiek dat kan niemand ontkennen maar om er nou op te gaan geilen als 12 jarige jongentjes nee. lees deze post als humor en niet als haat want dan denk je te bekrompen.
                        en om het in de stijl van dit topic te houden allemaal een aai over je pik
                        haahaa

Comment

• @Straatvechter: Je mening mag je natuurlijk geven, maar buiten dat vind ik je wel een beetje homofoob reageren.

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                            ah ja alles wat je grappig vindt geil je op
                            dude jij ook nu al, thought I was the only one

Comment

kojak je faalt. ik maak hun belachelijk dus ik lach erom. sinds wanneer is lachen hetzelfde als haten ?
                              kijk deze topic zyzz is god en weet ik veel wat. normaal zeggen volwassen mannen dit niet kan ik je uit ervaring meedelen. dus of heb ik hier te maken met pubertjes wat het nog leuker voor mij maakt of met volwassen mannen die verknipt in het hoofd zijn. nogmaals ik ben niet boos en ik haat niet ik gun die kerel alle geluk van de wereld vind het alleen belachelijk hoe jullie je presenteren en gedragen en dat mag ik toch vinden ? ik mag toch mijn mening geven ? jullie geven toch ook jullie mening en ik zeg toch ook jullie mogen dat ? ik laat jullie toch in jullie waarde ? als ik mijn mening geef met een humoristische draai moet je maar tegen kunnen anders snap ik niet wat je hier doet... het gros van de bezoekers zijn toch echt 'echte kerels' die niet gaan zeggen wat een geil lichaam een andere man heeft. maar jullie mogen dat zeggen maar moeten dan niet raar opkijken dat mensen er om gaan lachen. en wat kojak betreft kerel het lijkt wel alsof je me niet mag maar daar heb ik schijt aan. op alles wat ik post komt kojak erna en kraakt mijn reactie af. hoe kan mijn mening MIJN MENING nou fout zijn alsdie VAN MIJ is ??? precies kerel er schort wat aan jouw manier van correct denken. en dat is mening.

maar zyzz heeft een mooi fysiek dat kan niemand ontkennen maar om er nou op te gaan geilen als 12 jarige jongentjes nee. lees deze post als humor en niet als haat want dan denk je te bekrompen.
                              en om het in de stijl van dit topic te houden allemaal een aai over je pik
                              haahaa
                              aai je pikken dan? laat ze gewoon maat iedereen ze ding toch.
                              Sommige mensen kunnen er niet tegen als je je mening geeft

Comment

• Originally posted by janjaap2 View Post
                                dude jij ook nu al, thought I was the only one
                                heh wat?
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X