jammer dat jullie de humor niet in konden zien. ook jammer van dat schelden, en Revius als je wilt schelden, spel je scheldwoord dan op zijn minst goed. en ik post binnekort mijn foto's dan zal je zien dat ik geen slecht figuur heb. en je hebt al een hoop posts kerel, netjes. maar ik zie nergens foto's van jou ? of ik kijk er overheen ? beetje raar, zo lang hier maar geen pics posten. maar wel stoer doen tegen mensen die jij niet kent en geen kans gunt. jammer, blijkt dat net als in real life op het forum ook minder intelligente tienertjes zijn. nu maak ik nooit meer een woord aan je vuil ik beloof het
Zyzz, u mirin?
Collapse
X
-
Originally posted by Straatvechter View Postjammer dat jullie de humor niet in konden zien. ook jammer van dat schelden, en Revius als je wilt schelden, spel je scheldwoord dan op zijn minst goed. en ik post binnekort mijn foto's dan zal je zien dat ik geen slecht figuur heb. en je hebt al een hoop posts kerel, netjes. maar ik zie nergens foto's van jou ? of ik kijk er overheen ? beetje raar, zo lang hier maar geen pics posten. maar wel stoer doen tegen mensen die jij niet kent en geen kans gunt. jammer, blijkt dat net als in real life op het forum ook minder intelligente tienertjes zijn. nu maak ik nooit meer een woord aan je vuil ik beloof hetYou can be part of my meal tonight.
Comment
-
Originally posted by Straatvechter View Postjammer dat jullie de humor niet in konden zien. ook jammer van dat schelden, en Revius als je wilt schelden, spel je scheldwoord dan op zijn minst goed. en ik post binnekort mijn foto's dan zal je zien dat ik geen slecht figuur heb. en je hebt al een hoop posts kerel, netjes. maar ik zie nergens foto's van jou ? of ik kijk er overheen ? beetje raar, zo lang hier maar geen pics posten. maar wel stoer doen tegen mensen die jij niet kent en geen kans gunt. jammer, blijkt dat net als in real life op het forum ook minder intelligente tienertjes zijn. nu maak ik nooit meer een woord aan je vuil ik beloof hetsq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
-
Ik heb dat interview gelezen en hij lijkt me nu een vrij serieus persoon, die serieus bezig is met zijn sport en ziet het als manier van leven en gewoon een persoon die lol wil trappen met vrienden en zijn ego wil voeden op festivals.. Verder hou ik toch niet zo van die mensen die "te" graag gezien willen worden, hoewel het aan de andere kant wel begrijpelijk is als je ziet wat voor moeite je erin gestoken heb om je resultaat te behalen, daar mag je dan best trots op zijn aan de andere kant."Straight outta gym"
Comment
-
'n geval van Ego-depletion...en dan zeg ik
There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.
Comment
-
Originally posted by Straatvechter View Postjammer dat jullie de humor niet in konden zien. ook jammer van dat schelden, en Revius als je wilt schelden, spel je scheldwoord dan op zijn minst goed. en ik post binnekort mijn foto's dan zal je zien dat ik geen slecht figuur heb. en je hebt al een hoop posts kerel, netjes. maar ik zie nergens foto's van jou ? of ik kijk er overheen ? beetje raar, zo lang hier maar geen pics posten. maar wel stoer doen tegen mensen die jij niet kent en geen kans gunt. jammer, blijkt dat net als in real life op het forum ook minder intelligente tienertjes zijn. nu maak ik nooit meer een woord aan je vuil ik beloof hetMind is everything.
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostIk heb dat interview gelezen en hij lijkt me nu een vrij serieus persoon, die serieus bezig is met zijn sport en ziet het als manier van leven en gewoon een persoon die lol wil trappen met vrienden en zijn ego wil voeden op festivals.. Verder hou ik toch niet zo van die mensen die "te" graag gezien willen worden, hoewel het aan de andere kant wel begrijpelijk is als je ziet wat voor moeite je erin gestoken heb om je resultaat te behalen, daar mag je dan best trots op zijn aan de andere kant.
Comment
-
Originally posted by Straatvechter View Postjammer dat jullie de humor niet in konden zien. ook jammer van dat schelden, en Revius als je wilt schelden, spel je scheldwoord dan op zijn minst goed. en ik post binnekort mijn foto's dan zal je zien dat ik geen slecht figuur heb. en je hebt al een hoop posts kerel, netjes. maar ik zie nergens foto's van jou ? of ik kijk er overheen ? beetje raar, zo lang hier maar geen pics posten. maar wel stoer doen tegen mensen die jij niet kent en geen kans gunt. jammer, blijkt dat net als in real life op het forum ook minder intelligente tienertjes zijn. nu maak ik nooit meer een woord aan je vuil ik beloof het
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door ersatzakkusIn der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...2 dagen geleden
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
2 dagen geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
5 dagen geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
6 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse