Zyzz, u mirin?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• jammer dat jullie de humor niet in konden zien. ook jammer van dat schelden, en Revius als je wilt schelden, spel je scheldwoord dan op zijn minst goed. en ik post binnekort mijn foto's dan zal je zien dat ik geen slecht figuur heb. en je hebt al een hoop posts kerel, netjes. maar ik zie nergens foto's van jou ? of ik kijk er overheen ? beetje raar, zo lang hier maar geen pics posten. maar wel stoer doen tegen mensen die jij niet kent en geen kans gunt. jammer, blijkt dat net als in real life op het forum ook minder intelligente tienertjes zijn. nu maak ik nooit meer een woord aan je vuil ik beloof het

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
      ????????

Comment

• Originally posted by Straatvechter View Post
        jammer dat jullie de humor niet in konden zien. ook jammer van dat schelden, en Revius als je wilt schelden, spel je scheldwoord dan op zijn minst goed. en ik post binnekort mijn foto's dan zal je zien dat ik geen slecht figuur heb. en je hebt al een hoop posts kerel, netjes. maar ik zie nergens foto's van jou ? of ik kijk er overheen ? beetje raar, zo lang hier maar geen pics posten. maar wel stoer doen tegen mensen die jij niet kent en geen kans gunt. jammer, blijkt dat net als in real life op het forum ook minder intelligente tienertjes zijn. nu maak ik nooit meer een woord aan je vuil ik beloof het
        Je kijkt eroverheen hij heeft wel degelijk pics gepost
        You can be part of my meal tonight.

Comment

• Originally posted by Joshua90 View Post
          Je kijkt eroverheen hij heeft wel degelijk pics gepost
          Filmpjes zelfs..

Comment

jammer dat jullie de humor niet in konden zien. ook jammer van dat schelden, en Revius als je wilt schelden, spel je scheldwoord dan op zijn minst goed. en ik post binnekort mijn foto's dan zal je zien dat ik geen slecht figuur heb. en je hebt al een hoop posts kerel, netjes. maar ik zie nergens foto's van jou ? of ik kijk er overheen ? beetje raar, zo lang hier maar geen pics posten. maar wel stoer doen tegen mensen die jij niet kent en geen kans gunt. jammer, blijkt dat net als in real life op het forum ook minder intelligente tienertjes zijn. nu maak ik nooit meer een woord aan je vuil ik beloof het
            hahaha u mad brah?
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Ach die mirin is een flapdrol 1ste klasse jullie moeten gewoon wat ouder worden voordat jullie dat inzien.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                Ach die mirin is een flapdrol 1ste klasse jullie moeten gewoon wat ouder worden voordat jullie dat inzien.
                come @ me brah!
                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Ik heb dat interview gelezen en hij lijkt me nu een vrij serieus persoon, die serieus bezig is met zijn sport en ziet het als manier van leven en gewoon een persoon die lol wil trappen met vrienden en zijn ego wil voeden op festivals.. Verder hou ik toch niet zo van die mensen die "te" graag gezien willen worden, hoewel het aan de andere kant wel begrijpelijk is als je ziet wat voor moeite je erin gestoken heb om je resultaat te behalen, daar mag je dan best trots op zijn aan de andere kant.
                  "Straight outta gym"

Comment

• 'n geval van Ego-depletion...en dan zeg ik
                    There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

YouTube - RAW POWER BAARN
                      Mind is everything.

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
                        Ik heb dat interview gelezen en hij lijkt me nu een vrij serieus persoon, die serieus bezig is met zijn sport en ziet het als manier van leven en gewoon een persoon die lol wil trappen met vrienden en zijn ego wil voeden op festivals.. Verder hou ik toch niet zo van die mensen die "te" graag gezien willen worden, hoewel het aan de andere kant wel begrijpelijk is als je ziet wat voor moeite je erin gestoken heb om je resultaat te behalen, daar mag je dan best trots op zijn aan de andere kant.
                        Dat is wat ik de vorige keer ook duidelijk probeerde te maken.. en hij zegt ook dat hij het acteert.. maakt het niet minder grappig.

Comment

• Originally posted by resike View Post
                          er zitten wel een paar rugbrekende deadlifts in dat filmpje :s dan doel ik op vorm (bolle rug) niet op gewicht, gewichten zijn bruut hoor daar niet van hehe

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                            mirin van admiring.
                            you mad brah = are you mad bro = are you mad brother
                            thanks

Comment

revius is de sterkste man van dit forum geloof ik

Comment

en Revius als je wilt schelden, spel je scheldwoord dan op zijn minst goed.
                                Urban Dictionary: phaggot
                                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X