Zyzz, u mirin?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• YouTube - Zyzz being gay brah

Comment

• Straatnerd:

Mind is everything.

Comment

• Straatvechtaar

Comment

• @#@%@#&$^@#@%^^

kom er net achter.... kennen jullie dat topic van laatst nog die 2m lange gast die aan het kutten was over een straatgevecht en vechtsport, die troll had dat toen al eerder gedaan en het zou me niks verbazen als straatvechter precies dezelfde mogool is.

Edit: da is
          http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...-ben-in-n.html

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
            @#@%@#&$^@#@%^^

kom er net achter.... kennen jullie dat topic van laatst nog die 2m lange gast die aan het kutten was over een straatgevecht en vechtsport, die troll had dat toen al eerder gedaan en het zou me niks verbazen als straatvechter precies dezelfde mogool is.

Edit: da is
            http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...-ben-in-n.html

hmm kan

Comment

• nee straat-brah is gewoon een of andere idioot.

Comment

• hahahaa hier zitte alle ectos kevster als je heir niet zooveel onzin poste en wat meer trainde was je niet zo dun kheb net heerlijk gelachen om je fotos stelletje flikkers

Comment

• hahahaahahhahahha
                  Groeten

Comment

• Originally posted by HeinekenHenk View Post
                    hahahaa hier zitte alle ectos kevster als je heir niet zooveel onzin poste en wat meer trainde was je niet zo dun kheb net heerlijk gelachen om je fotos stelletje flikkers
                    waarom heb je 2 accounts? was straatvechter niet genoeg? come at me brah
                    je lult crap
                    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• hahahaa jij bent zijn billenmaaat je verdedig hem altijd man je lijtkt wel een flikker come dan at me flikeer

Comment

hahahaa hier zitte alle ectos kevster als je heir niet zooveel onzin poste en wat meer trainde was je niet zo dun kheb net heerlijk gelachen om je fotos stelletje flikkers
                        U mad?

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• zo en nou drinkken we nog een heineken hahha lekker naa de klote

Comment

hahahaa jij bent zijn billenmaaat je verdedig hem altijd man je lijtkt wel een flikker come dan at me flikeer
                            eerst was ik de 'hater' en nu de verdediger... als je zin hebt om te schelden moet je dat in een pm doen.. denk niet dat de rest van Bodynet dit waardeert wat jij nu aan het doen bent

edit: ik ben de billenmaat van kevster
                            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by kojak View Post
                              eerst was ik de 'hater' en nu de verdediger... als je zin hebt om te schelden moet je dat in een pm doen.. denk niet dat de rest van Bodynet dit waardeert wat jij nu aan het doen bent

edit: ik ben de billenmaat van kevster
                              Dat ben ik al...

u mirin?

Comment

• jonge sorrie ben superdronken kun je me het vergeefen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X