Dumbell power hooks.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dumbell power hooks.

omdat ik alleen train en m'n dumbell presses steeds zwaarder gaan wordt het steeds lasiger om de dumbells op startpositie te krijgen, nu kwam ik op fitness-seller deze power hooks tegen en dat lijkt me wel wat voor mij zo op eerste oog, hebben er misschien mensen hier ervaring mee?, zoja, positief of negatief?

Link: http://www.fitness-seller.nl/product...c79671d4ab92e5
    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
    There is no failure except in no longer trying

de link laat niks zien misschien kan je beter een screen maken en die posten mvg

Comment

Ok...nieuwe link: Power Hooks P-HOOKS - Fitness Seller
      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
      There is no failure except in no longer trying

Comment

Grappig.. ik wist niet dat zoiets bestond eigenlijk..
        Lijk mij best handig aangezien ik jou probleem wel begrijpt.

ik heb wel van die beugels om mijn pols bij het shruggen zodat je zwaarder kan tillen zonder dat de dumbell uit je handen klettert..

Comment

moet je eerst de dumbells in een hook hangen en dan gaan pressen? ik vind beetje gare constructie

Comment

Welk gewicht dumbells gebruik je.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

lijken me ook wel handig, bovenin beginnen scheelt een hoop gekut
              Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                lijken me ook wel handig, bovenin beginnen scheelt een hoop gekut
                Bovenin starten, daarvoor is het wel handig. Maar als het niet lukt om em ze weer terug te brengen in startpositie betekent het gewoon dat je die zware kilo's nog niet aan kan.

Ik zie het zo vaak in de sportschool, jongens die blij doen dat ze 32,5 kunnen pressen. Brengen em elke keer tot een halve meter boven de borst terug.

Je moet em wel terug brengen tot aan je borst
                Size fucking matters, in everything. Don't believe the hipe, size fucking matters.

Comment

Wat heeft dat er nou weer mee te maken... :P
                  Groeten

Comment

mogen er wel gebruikersfilmpje bij maken

Comment

Wat heeft dat er nou weer mee te maken... :P
                      Lees de beginpost sjaak
                      Size fucking matters, in everything. Don't believe the hipe, size fucking matters.

Comment

Originally posted by Ibra50 View Post
                        Lees de beginpost sjaak
                        niemand had het toch over half-rom dumbbell presses arie?
                        Groeten

Comment

niemand had het toch over half-rom dumbbell presses arie?
                          Nee, ik ook niet

Onder beginpositie versta ik net als dat deze gast de dumbels terug brengt naar zn borst..

http://www.youtube.com/watch?v=u99qWU_mVb4

Comment

Originally posted by Ibra50 View Post
                            Bovenin starten, daarvoor is het wel handig. Maar als het niet lukt om em ze weer terug te brengen in startpositie betekent het gewoon dat je die zware kilo's nog niet aan kan.
                            De rest van de post heb ik weggeknipt is niet relevant. Vertrouw er maar op dat Oki wel gewoon de gewichten kan handelen en hele ROM kan maken.

Het gaat puur om het in neutrale startpositie brengen van de dumbell's.
                            IK had daar voorheen ook moeite mee, wel bankdrukken met 160 kilo maar dumbels van 30/40 kilo moesten aangegeven worden omdat ik ze naar boven slingerde met dumbellpresses, kreeg dat handigheidje met dumbell op je knie gewoon niet voorelkaar.
                            Sinds kort lukt me dat ook, heerlijk, scheelt een hoop naar gevoel in m'n kapotte schouder.

Voor welke oefeningen heb je ze nodig dan Oki? borst of schouder?
                            Ik denk dat ze voor schouderpress ideaal zullen zijn, je kan ze dan uitpressen en weghangen. Voor borst even oefenen met de dumbell op je knie en dan omhoog brengen. (even oefenen......jaja, ik kan het ook nu pas op mijn 45e...)
                            1e Masters Superbody YBF 2011!
                            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik zit ook altijd te prutsen met die dumbells, doe daarom ook gewoon veel liever barbell..
                              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X