Coleman dvd

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Coleman dvd

Ik heb de nieuwe DVD van Ronnie Coleman binnengekregen en het is nog adembenemender dan de vorige.

Die man eet maar 4x per dag en dit op wedstrijdvoorbereiding.
    En ja hoor , weer 2x per dag friet met ketchup , maisbrood , kip , mais , bonen.

'smorgens 25x wit van ei gebakken , dan een 300gr griesmeel en 2 plakken vetarme kaas , dit gooit hij allemaal door elkaar in een soort van voerbak voor de hond , lol.

Squat : 2 herhalingen met 400 kilo
    Leg press : 8 herhalingen met 1200 kilo

De man is echt ni normaal , gruwelijk sterk.

De DVD duurt 3u 15 min. en je zit heel de tijd met je mond open , ik heb de DVD besteld op Ronnie zijn site en stak binnen de week in de brievenbus.

kheb is gehoord dat hij ongeveer een 400 000 bef uitgeeft aan as en dergelijke als wedstrijd voorbereiding?

groeten

Comment

Echt niet normaal meer hoor...
      Ongelofelijk als je ziet en leest wat die man allemaal doet en kan.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Het laatste gerucht zou zijn dat hij PLASMA-THERAPY doet , eigen bloed laten uitpompen en nieuw bloed dat met de nodige aminozuren en wat nog allemaal terug ingepompt krijgt.

Maar dan hoorde ik weer dat hij vorige week in de gevangenis heeft gezeten omdat er een pakket was onderschept met steroiden en bij zijn moeder zou afgeleverd worden.

Maar toch is hij zonder meer de numero uno van het moment.

Comment

Ik heb kort geleden zijn andere DVD (Ronnie, the unbelievable)van Kazaa geplukt. Daar was ik ook enorm van onder de indruk! Ik bedoel, ik heb Pumping iron ook, maar die gasten zijn tegenwoordig zó groot! Vergelijk de benen van Arnold eens met die van Ronnie! Dat over die 'plasma-expanders' heb ik ook gelezen, maar wat daar van waar is...
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Op andere fora heb ik ook al het een en ander over deze nieuwe dvd gelezen. Zelf heb ik hem nog niet gezien.

Dat hij maar 4 maaltijden per dag eet was daar ook een discussie over. Ik geloof het zelf eigenlijk niet. Hij betaald veel voor het advies van Chad Nicols, en dat geeft hij natuurlijk niet zomaar prijs. Op dat niveau kan je geen open kaart spelen, zeker kwa steroiden niet.

Dus volgens mij zie je een deel, maar niet alles. Hij zal wel meer eten op een dag.
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (KeepItReal @ Jun. 04 2004,15:03)]Op andere fora heb ik ook al het een en ander over deze nieuwe dvd gelezen. Zelf heb ik hem nog niet gezien.

Dat hij maar 4 maaltijden per dag eet was daar ook een discussie over. Ik geloof het zelf eigenlijk niet. Hij betaald veel voor het advies van Chad Nicols, en dat geeft hij natuurlijk niet zomaar prijs. Op dat niveau kan je geen open kaart spelen, zeker kwa steroiden niet.

Dus volgens mij zie je een deel, maar niet alles. Hij zal wel meer eten op een dag.
              helemaal mee eens!

hij kan natuurlijk niet al zn geheimen prijs geven want iedereen kijkt zn dvd,ook de andere pro's dus dat zou te makkelijk zijn.

de man is gewoon een beest en niet voor niks nummer 1!

dat blijft hij ook tot het moment dat hij zelf besluit te stoppen.

greetz arie

Comment

Dat hij vast heeft gezeten heb ik ook gehoord ja.

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (SammyV @ Jun. 04 2004,13:57)]Het laatste gerucht zou zijn dat hij PLASMA-THERAPY doet , eigen bloed laten uitpompen en nieuw bloed dat met de nodige aminozuren en wat nog allemaal terug ingepompt krijgt.

Maar dan hoorde ik weer dat hij vorige week in de gevangenis heeft gezeten omdat er een pakket was onderschept met steroiden en bij zijn moeder zou afgeleverd worden.

Denk je nou echt dat Ronnie z'n dope via de post laat komen???

Comment

ik heb het ook gelezen dat hij opgepakt zou zijn, de as zou naar zijn moeder thuis gestuurd geweest zijn. Eigenlijk raar als je 15min. van mexico af woond. Misschien een vuile streek van iemand

grtz
                    stil growing

Comment

hoe oud is hij eigenlijk? en hoe lang denkt hij zelf nog te leven te hebben?

twaalfhonderd kilo met je benen... da is nimeer normaal...

greetz
                      I just live once and I want the max out of it!

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Hansdepans @ Jun. 04 2004,17:07)]
                        Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (SammyV @ Jun. 04 2004,13:57)]Het laatste gerucht zou zijn dat hij PLASMA-THERAPY doet , eigen bloed laten uitpompen en nieuw bloed dat met de nodige aminozuren en wat nog allemaal terug ingepompt krijgt.

Denk je nou echt dat Ronnie z'n dope via de post laat komen???
                        Je moet niet denken dat prof-bodybuilders "speciale" dokters hebben ofzo , ze moeten net zoals wij aan hun spul zien te geraken , zie maar naar de vele arrestaties de laatste jaren.

Ronnie heeft wel het voordeel dat hij maar een paar kilometer van Mexico woont en dat je daar alles kan krijgen in apotheek.

Comment

Zeer zeker,denk maar niet dat er een speciale instelling bestaat waar de profs hun "gear" gaan kopen.
                          En denk ook maar niet dat je op zijn dvd "alles" ziet.

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Squat @ Jun. 05 2004,13:08)]Zeer zeker,denk maar niet dat er een speciale instelling bestaat waar de profs hun "gear" gaan kopen.
                            En denk ook maar niet dat je op zijn dvd "alles" ziet.
                            Heel juist , een wedstrijdvoorbereiding bij Chad Nicolls kost ongeveer 3500$ , dat is zonder steroiden of voeding , hij zegt dan alleen wat je moet eten en wat je moet kuren.

Maar dan ga je niet alles verklappen , dat zou heel dom zijn ten opzichte van de andere pro's.

Comment

waar kan je die dvd bestellen ik heb er ook wel intresse in.

mvg.wilfred.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X