Originally posted by Wasofski
View Post
Heb je mijn progressie een beetje in de gaten gehouden? Ik heb al eens eerder aangegeven dat dit niet sneller en beter had gekund. En ben ook nog niemand tegengekomen die het beter doet, ook niet met glycogeen aanvullen.(met of zonder AAS)
Glycogeen aanvullen is geen MOETEN, maar is alleen van belang als je depots helemaal, leeg zijn en je niet genoeg reserves hebt opgeslagen.
Verder is het gewoon BS dat je het MOET nemen.
Het is een optie.
De optie en keuze voor snelle carbs zoals maize werkt optimaal voor vollere spieren en harder/droger worden, daarnaast vult het erg snel je glucose aan.
Dextro blijft een shitoplossing, geeft een beetje energie voor een kwartiertje en verder geen ruk.
Je hebt carbs nodig, geen suiker.
Ik neem het sinds kort pas, had een maandje eerder gekund, maar voor die tijd....niet nodig en mijn progressie was al die tijd optimaal en beter dan dat is/was onmogelijk.
Nu neem ik het omdat ik nu op wedstrijd niveau zit en in wedstrijdvoorbereiding ga.
Op recreatie niveau nodig...BS.
En.....ik doe het ook nog steeds zonder voedingschema......weeg niks af en groei of raak vet kwijt op elk moment dat ik dat wil....
Comment