Is een banaan goed na workout?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by richard21 View Post
    ?????
    gast jij bent echt zo ongeduldig he, dat het bijna vervelend wordt gewoon.. Als dextrose past in je schema kan je het toevoegen ja, hoewel de meningen verdeeld zijn over het gebruik van dextrose in je post-workout. De een prefereert dextrose en de ander maizena en de ander neemt fruit, dus doe wat jou het meest schikt en het beste lijkt..
    "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
      gast jij bent echt zo ongeduldig he, dat het bijna vervelend wordt gewoon.. Als dextrose past in je schema kan je het toevoegen ja, hoewel de meningen verdeeld zijn over het gebruik van dextrose in je post-workout. De een prefereert dextrose en de ander maizena en de ander neemt fruit, dus doe wat jou het meest schikt en het beste lijkt..

als ik het niet doe krijg ik geen reacties meer, en zoals je ziet werkt het

maargoed ik denk dat ik het maar hou bij whey isolaat na mijn training.
      If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

• Wat is dan eigenlijk beter na de training? Maizena of Druivensuiker (Dextrose)?

Comment

• Originally posted by Race_monster View Post
          Wat is dan eigenlijk beter na de training? Maizena of Druivensuiker (Dextrose)?
          Ik gebruik wat druivensuiker in mijn water tijdens het trainen...
          Na het trainen whey met maizena..

Comment

• Hey Nibor ,..even een vraagje? Ik heb nog nooit gehoord van maizena in je schema verwerken. waarom is dit een goede toevoeging? ben gewoon benieuwd,..wie weet kan ik het ook toepassen..

groet

vince

Comment

met zo'n opmerking vraag je erom dat mensen niet meer reageren of expres fout advies gaan geven..

Comment

• Originally posted by mastervinz View Post
                Hey Nibor ,..even een vraagje? Ik heb nog nooit gehoord van maizena in je schema verwerken. waarom is dit een goede toevoeging? ben gewoon benieuwd,..wie weet kan ik het ook toepassen..

groet

vince
                Er staat genoeg over in dit topic...paar pagina's terug..
                En ook in het topic...maizena hype..

Dus lezen maar...

Comment

• Originally posted by Martardt View Post
                  met zo'n opmerking vraag je erom dat mensen niet meer reageren of expres fout advies gaan geven..
                  MIJN IDEE!!!!!! ik reageer gewoon niet meer op zulke gasten...

Comment

• Originally posted by Martardt View Post
                    Niet reageren kan ik wel in komen, maar foute adviezen geven...beter niet doen.
                    Of goed adviseren of niet adviseren.

Als je op 1 persoon reageert,....dat denk je....dan lezen er toch wel tientallen gelijk al mee en doen ook wat met jouw reply.....
                    Dus geef je op 1 persoon fout advies kan je tientallen of misschien wel honderdtallen duperen.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Richard,
                      je moet idd niet zo ongeduldig zijn.
                      We zitten niet continu achter het bodynet scherm......of in hetzelfde topic.
                      Ik moet ook af en toe werken en trainen....

Anyway,
                      WPB heeft al een correct antwoord gegeven.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Originally posted by marnop View Post
                        Richard,
                        je moet idd niet zo ongeduldig zijn.
                        We zitten niet continu achter het bodynet scherm......of in hetzelfde topic.
                        Ik moet ook af en toe werken en trainen....

Anyway,
                        WPB heeft al een correct antwoord gegeven.

is ook zo..
                        Ben alleen altijd benieuwd naar de antwoorden, thats all
                        If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

• Iemand nog resultaat geboekt met banaan en maizena als post workout?
                          Edit: en natuurlijk met whey derbij xD
                          Never send a boy to do a mans job!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X