met spierpijn in biceps trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• met spierpijn in biceps trainen

Hallo,

ik heb eergister (woensdag) me rug getraint. heb nu nog steeds een lichte spierpijn in mijn biceps. Vandaag is me armendag (biceps en triceps). Wat zeggen jullie? Gewoon biceps trainen met lichte spierpijn of een dagje rust extra? De spierpijn stelt weinig voor is alleen als ik me armen strek of aanspan maar wil niks verpesten.

Doen, goede prikkel

Comment

ik heb die twijfel ook weleens, zelfde met triceps.
      Meestal ga ik gewoon, zolang de spieren maar een dag rust hebben gehad.
      Of dat aan te bevelen is weet ik ook niet.
      ''Elke reis begint met een stap''

Comment

voor een keertje lijkt me geen kwaad kunnen. Maar het moet niet structureel worden
        Fear is the mind killer

Comment

okee bedankt voor de antwoorden.
          net creatine en druivensuiker genomen ga over een uurtje trainen.
          het is hele lichte spierpijn maar wil niks forceren.
          kan nog iemand ze mening even?

Comment

Gewoon door gaan man! als je maar niet gaat sporten met kappot veel spierpijn kan het geen kwaad voor een keertje =D

Comment

Gewoon gaan, gewoon knallen. Niet minder doen, is een fout die veel gemaakt wordt.
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Ik voel meestal pijn aan mijn ellenboogpezen of gewrichten na het halteren... herstellen pezen en dergelijke eigenlijk ook van je eiwitconsumptie? of is dat vooral uit iets anders opgebouwd?

Comment

Originally posted by Bolder View Post
                  Ik voel meestal pijn aan mijn ellenboogpezen of gewrichten na het halteren... herstellen pezen en dergelijke eigenlijk ook van je eiwitconsumptie? of is dat vooral uit iets anders opgebouwd?
                  Even iets halen voor de gewrichten. Bij de etos 1+1 gratis vitaminen deze week. Pak iets voor de gewrichten met glucosamine.
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Originally posted by SteefDK View Post
                    Even iets halen voor de gewrichten. Bij de etos 1+1 gratis vitaminen deze week. Pak iets voor de gewrichten met glucosamine.
                    allright thnx

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X