Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Als je je even voorsteld en ons laat weten waarom het schema moet dienen (vet verbranden, spieren opbouwen,....) is het makkelijker voor ons om u iets voor te stellen
Tis om vet te verliezen, en spieren mee op te bouwen.
Ben 1.68cm, en weeg 66 kilo momenteel, met nog een vetpercentage van 24.5
Train vanaf eind November 2003, nogal serieus.
Woog toen 72kg, vetp.29.6
Mijn probleem wat vet btreft zit net name, vanaf mijn middel totaan de knieen. Vanmiddel omhoog is alles goed.
Heb helaas nog geen goeie foto om te laten zien hoe ik er nu uitzie.....
Wil naar een percentage van 20%.
Als ik het zo lees gaat dat je zonder problemen lukken hoor Els. Je hebt al veel bereikt en nu is het zo dat het laatste altijd het lastigste is maar toch..
zijn toch al knappe resultaten op 7-8maanden tijd 6kg kwijt en 5%bf , zou zeggen de volhouder wint. Vet verliezen en spieren opbouwen gaat wel niet samen, je zal moeten kiezen , oftewel vet verliezen en daarna spieren opbouwen oftewel andersom, maar ik denk dat nu de prioriteiten vet verliezen zijn, goed dieet en veel cardio
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment