Ja hoe wil je dat gaan doen?Clean neem ik aan?
Marnop, gefeliciteerd!!
Collapse
X
-
6 november 2011 NAC Mr. & Miss Holland 2011
6 november 2011
NAC Mr. & Miss Holland 2011
Theater de Veste
Vesteplein 1
Delft
Tevens selectie voor de NAC Universe
Gleke,
voeding gewoon cleanbulk of lichte bulk en zoals gewoon, hoog in eiwitten en vetten.
Verder blijft er wat cardio zoals RPM en bodycombat in.
Bodycombat wordt structureel en RPM af en toe.
Ik vind dat bodycombat echt leuk man....goed voor de conditie en fatburn en je blijft er goed beweeglijk en lenig mee.....en dat op mijn oude dag...bodycombat. Zeker ook weer tijd voor een filmpje dan?1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by marnop View Post6 november 2011 NAC Mr. & Miss Holland 2011
6 november 2011
NAC Mr. & Miss Holland 2011
Theater de Veste
Vesteplein 1
Delft
Tevens selectie voor de NAC Universe
Gleke,
voeding gewoon cleanbulk of lichte bulk en zoals gewoon, hoog in eiwitten en vetten.
Verder blijft er wat cardio zoals RPM en bodycombat in.
Bodycombat wordt structureel en RPM af en toe.
Ik vind dat bodycombat echt leuk man....goed voor de conditie en fatburn en je blijft er goed beweeglijk en lenig mee.....en dat op mijn oude dag...bodycombat. Zeker ook weer tijd voor een filmpje dan?
Comment
-
Het gaat bij ons alleen toch ietsje feller...maar dit is wel het idee, en ook dezelfde muziek, heerlijk.
With my fist in your face....love it.
Dailymotion - Body Combat 47 You?re Going Down - une vidéo Sport1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
-
Originally posted by marnop View PostIk zal binnenkort eens kijken of we dan bij ons wat kunnen gaan filmen, speciaal voor jou LG!
Zeker goed voor de vetverbranding!
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View Postaah cool dit joh, ff vragen ze dat bij ons ook hebbe. Ziet er echt leuk uit.
Dus heel bodynet aan de combat....lekkerrrr haha.
Dailymotion - Body Combat 47 Fire - une vidéo Sport
Dailymotion - Body Combat 47 Combat 3 - une vidéo Sport
die handschoentjes en sommigen hebben wraps zijn geen show trouwens.....het werkt echt, betere grip/knijpen in je vuisten en beter stoten. En veel instructeurs die dit geven zijn echt lichtelijk gestoord...maar prettig gestoord.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
hehe gevonden de hele combat les, dus iedereen kan eerst thuis oefenen.
dit is de combat van dit moment he....!
http://www.4shared.com/video/d8tr_P0...Combat_47.html
1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Zal vast veel kcal's verbranden zo..maar ik heb zo.n hekel aan dat geschreeuw van die instructeurs..
Bij ons hebben ze bodypump en zumba,.. ik hoor die instructeurs al schreeuwen zodra ik de parkeerplaats op fiets...
Vreselijk... ieder zijn ding...de mijne is het niet ...
Comment
-
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostOverwinning in je zak, veel support vanuit alle hoeken. Je hebt getoont een enorme doorzetter te zijn.
Kortom, een enorme motivatie moet er nu door je aderen stromen.
Wordt het geen tijd om het roken aan de wilgen te hangen?
Het roken ging me de laatste weekjes ook aardig tegenstaan weer, zeker met dingen als RPM en combat.
Maar stoppen en je stofwisseling zwaar verstoren in een prep is een nogo.
Dus vanaf deze week afbouw en quit. En roken is dan passé !
En ook jij bedankt voor je eerdere support en later extra prikkels geven Snuff.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Originally posted by nibor76nl View PostZal vast veel kcal's verbranden zo..maar ik heb zo.n hekel aan dat geschreeuw van die instructeurs..
Bij ons hebben ze bodypump en zumba,.. ik hoor die instructeurs al schreeuwen zodra ik de parkeerplaats op fiets...
Vreselijk... ieder zijn ding...de mijne is het niet ...
Hetgeen je beschrijft is bij mij hetzelfde, je loopt buiten en je hoort het maffe geschreeuw al....irri.
Maar sta er er tussen dan is het toch anders. Dan is het leuk, je wordt er in meegetrokken en aangestoken, opgepept sta je dan te trappen en te stoten.
Met je "fist in his face", ga je zwaar knallen en stoten alle agressie er uit.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment