gevoel (spieren)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gevoel (spieren)

hey allemaal,

aangezien ik vaak last heb van mijn spieren of het raar aanvoelt na afloop,
    een topic waarin je beschrijft hoe je spieren voelen na de training;

ik trap af:
    gister benen training; viel bijna van de trap en struikelde bijna constant over mijn eigen voeten doordat ik ze niet goed kon optillen,
    vandaag gaat lopen moeilijk door de spierpijn

vandaag: armen training ik kon de whey niet uit de pot krijgen en in mijn shake beker doen omdat ze te veel trilde toen heb ik 20 minuten moeten wachten tot ik hem uiteindelijk kon maken en opdrinken
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Originally posted by maar7en8 View Post
    hey allemaal,

ik trap af:
    gister benen training; viel bijna van de trap en struikelde bijna constant over mijn eigen voeten doordat ik ze niet goed kon optillen,

vandaag: armen training ik kon de whey niet uit de pot krijgen en in mijn shake beker doen omdat ze te veel trilde toen heb ik 20 minuten moeten wachten tot ik hem uiteindelijk kon maken en opdrinken
    Lol.

Te zwaar getraind misschien? in het begin had ik dit ook. maar heb het nu niet meer.
    Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
      Lol.

Te zwaar getraind misschien? in het begin had ik dit ook. maar heb het nu niet meer.
      o ok
      ik ben pas een week begonen met de 4 daagse van marnop + nog wat toegevoegde oefeningen
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Herken je gevoel niet echt. Alleen echt voelbare spïerpijn wanneer ik nieuwe/andere oefeningen doe dan normaal, bijvoorbeeld bij wisselen van schema. Na normale training voel ik de dag erna heel licht de spieren die ik de dag ervoor getraind heb, dit is niet echt spierpijn maar meer dat alles wat groter/strakker aanvoeld.

Comment

Ken het wel, dat gevoel heb ik regelmatig na een stevige training op het rc. De eerste 2 weken kwam ik soms met moeite de 4 trappen op naar mijn huis.
          Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Heb het ook wel eens gehad met me benen.

Ik weet nog toen ik begon met trainen dat ik zo hard me schouders had getraind, dat ik onder de douche me haren niet meer kon wassen omdat ik me armen niet meer omhoog kreeg

Comment

Wat een topic weer, fucking hell.
              Squat 5 x 147.5
              Bench 5 x 122.5
              Deadlift 5 x 180

Comment

Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Als ik mijn benen voluit heb getraind tot het uiterste voel ik tot 3 dagen erna alsof ik een paar flinke lowkick's op mijn benen heb gehad..

Ik heb na iedere work out meestal 2 dagen spierpijn in iedere spiergroep..

Comment

o ok
                    ik ben pas een week begonen met de 4 daagse van marnop + nog wat toegevoegde oefeningen
                    Waarom nog meer oefeningen? Schema met dat hardlopen dat je doet is toch prima? Tenminste, ik vind dat schema met 3x 20 minuutjes cardio echt meer dan zat. (ben ook lui, dus ja)

Comment

Heb ik nooit last van, vlak na de oefeningen ja. Volgende dag enkel als ik ze echt opspan. Meer dan dat merk ik er niet van, nooit gehad.
                      Chaos. Panic. Disorder. My work here is done

Comment

Originally posted by Viking18 View Post
                        Waarom nog meer oefeningen? Schema met dat hardlopen dat je doet is toch prima? Tenminste, ik vind dat schema met 3x 20 minuutjes cardio echt meer dan zat. (ben ook lui, dus ja)
                        omdat mijn spieren vaak nog niet op zijn na die hoeveelheden,
                        ik wil er dan nog even alles uitpersen met een laatste oefening.

dat geeft me meer voldoening.

Comment

Als je op het randje zit doe je het goed. En dan zul je inderdaad problemen hebben om de juiste spanning in je spieren te houden voor traplopen of deuren te openen. Hoort er gewoon bij en zal nooit echt weg gaan als je fatsoenlijk intensief blijft trainen.

Comment

hey allemaal,

ik trap af:

Eerste keer dat ik had me benen getraind ze gingen lekker trillen de hele dag door ging gelijk heavy squats doen
                            sinds dien neem ik het rustiger aan

Comment

kweet nog de 1ste x datk ging traine
                              me onderarme stonde stijf naar vore en ik kon ze bijna een week niet meer naar benede of naar bove bewegen,letterlijk
                              om te slapen moest ik met me volle gewicht op me arme gaan ligge en dan keeg me arme nog niet recht

en nu hebk allees nog echt harde spierpijn aan me trapezius door de shrugs
                              rest van me lichaam hebk ook spierpijn maar niets wat me echt nog stoort
                              next goal: becoming baloe jwt

"velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X