Training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ham er uit, kalkoen filet met ei er in. (is echt lekker broodje, 2 plakken kalkoenfilet en een ei in plakjes op dat broodje evt nog wat plakjes komkommer er op, heerlijk....ennehhh hoeft dan geen zout op je ei he....)

Die 40 cal per kilo is ruim. Je moet dan goed intensief trainen. Je mag ook eventueel iets lager zitten, op ca 35 cal per kilo als dat beter voegt. 40 cal is lichte bulk.
    Maar gooi een flinke intensiteit in je trainingen, dan zal je vanzelf wel meer honger krijgen en meer willen eten.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
      Ham er uit, kalkoen filet met ei er in. (is echt lekker broodje, 2 plakken kalkoenfilet en een ei in plakjes op dat broodje evt nog wat plakjes komkommer er op, heerlijk....ennehhh hoeft dan geen zout op je ei he....)

Die 40 cal per kilo is ruim. Je moet dan goed intensief trainen. Je mag ook eventueel iets lager zitten, op ca 35 cal per kilo als dat beter voegt. 40 cal is lichte bulk.
      Maar gooi een flinke intensiteit in je trainingen, dan zal je vanzelf wel meer honger krijgen en meer willen eten.
      40kcals maar?? ik zit op ruim 55kcals!!!
      en ik moet maar affwachten of ik hier van ga aankomen of niet
      het ziet er nu uit van niet
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

40 kcal x 70 kg = 2800 kcal voor mij .. hmm groei ik ook niet op..

Comment

Na de training heb ik sowieso altijd trek! Ook als ik direct na het avondeten ben gaan sporten!

Comment

Kijk even goed in de sticky's over voeding, daar staat precies in hoe je de voeding rondom de training inricht. Direct na het eten trainen is namelijk niet optimaal.
            Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Ellie View Post
              Kijk even goed in de sticky's over voeding, daar staat precies in hoe je de voeding rondom de training inricht. Direct na het eten trainen is namelijk niet optimaal.
              Ok had ik volgens mij al gedaan maar zal hem even opnieuw doorlezen! Dat kalkoenfilet kan je toch gewoon kant en klaar in plakjes kopen bij de supermarkt?

Comment

Zelf vid ik makreelfilet het lekkerste en is ook prima spul, eet het zo uit het blikje.
                Welk merk koop jij?
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X