door je rug gaan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• door je rug gaan

Goedemiddag...

Ben vandaag gaan trainen , en bij het terugzetten van de barbell ( op de grond)
    door mijn rug gegaan. Ben met veel pijn vertrokken.
    hoe kom ik het snelst van de pijn af? Iemand hiermee ervaring?

Ben 2 jaar geleden door mijn rug gegaan, mocht van de dokter niet te veel gaan liggen. Meer tips kan ik je niet geven, sterkte in ieder geval
    Stats: 186 m 97 kg 10%bf. leeftijd 29

Word droog en hard en loop niet gelijk naast je schoenen.

Comment

Rust nemen en zorg dat je zo min mogelijk pijn hebt door paracetamol/ibuprofen. Sowieso rust nemen en niets gaan forceren. Rugklachten kunnen veel ellende veroorzaken, wees er zuinig op. Sterkte!

Comment

welkom

Comment

oe das minder ik ben zelf in 2008 en 2009 dor me rug gegaan dor t-bar omdat die fout uitvoerde.
          en geen griem droeg.

De laatse was wel veel elende ik kon niet eens normaal lope en als een trap of een stijle stukje over straat moest zo dee het pijn.

alles wat normaal 10 min was ik dee gerust 15 a 20 min soms langer .

Comment

Rust ja,en wat vaker een hete douche nemen.In tijden dat ik niet sport heb ik wel es een soort spit die ontstaat bij zomaar een beweging,bv haren kammen ofzo.Ik bedoel maar te zeggen dat het niet eens hoeft te komen door een gewicht maar meer dat het net ff niet goed zat in je rug.

Comment

Goede houding, een riem dragen bij 't trainen etc helpt altijd wel. Ik heb wel es gehoord dat stilzitten net slecht is in zulke gevallen, dat je beter beweegt. Maar ja, er zijn altijd wel 100en theorieën over alles.
              Status: Cutting

Comment

Ik moet zeggen sinds ik vaker de fiets pak dan de bus heb ik veel minder last van me rug.

En ook een betere dor uithoudings vermoge.

Ik fiets 5 a 6x per week een uurtje ook om wat af te valle ik heb gevoel dat nu ook wat sneller herstel.

1 uurtje matig fietse of snel wandelle doe ik.
                Ik voel veel beter die dag ook.

Comment

Jaren lang rugproblemen en daarbij nog eens een hernia. Nu heb ik het gevoel dat mijn rug sterker is dan ooit, door het langzaam opbouwen met trainen. Beweguh!

Comment

Na mijn borstverkleining heb ik nooit meer last....haha!

Comment

Originally posted by Ydhe View Post
                      Goede houding, een riem dragen bij 't trainen etc helpt altijd wel. Ik heb wel es gehoord dat stilzitten net slecht is in zulke gevallen, dat je beter beweegt. Maar ja, er zijn altijd wel 100en theorieën over alles.
                      heb zelf ook last van me rug gehad, 4 maanden niet kunnen trainen en deed alles raw, dus zonder riem.

Ik ben toen weer begonnen zonder riem te gaan trainen, een riem schakelt te veel bewegingen en spieren uit zodat het je herstel alleen maar in de weg zit is mijn mening.

Als je lichaam iets niet kan hendelen uit zichzelf moet je het niet gaan forceren, uitvoering is het belangrijkst, als dat goed zit kun je gaan verhogen en zonder daarbij een riem te gaan gebruiken, in de sport bb draait het niet om het gewicht, dus onthoud dat.
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

Rust nemen en veel lopen.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X