Na hoe lang kan ik dit bereiken??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Na hoe lang kan ik dit bereiken??

Hallo,

Toen ik begon met trainen was ik 17 jaar en woog ik 55 kilo bij 1m75, nu na ruim een jaartje ben ik 18 en weeg ik 66 kilo. Ik had rond mijn eindexamens een terugval naar 58 kg, maar ik ben weer back on track met 66 kg. Ik neem aan dat dit vooral spiermassa is, omdat anderen en ik zeker hebben gemerkt dat ik gespierder en breder ben geworden en van vet valt er vrijwel niks te zien.

Mijn doel is om (in spiermassa) een gewicht van 80 kg te bereiken.

Nogmaals : ik ben nu 18 jaar, 66 kg en qua lichaamsbouw een ecto (van nature heel dun etc.) en ik train ruim een jaartje.

Hoe lang zou het realistisch gezien kunnen duren voor ik de 80 kg bereik? (mits een goed voedings- en trainingsschema uiteraard).

Alvast bedankt voor jullie reacties !

PS. : Ik ben er niet zo een die denkt ff in een maandje ongelooflijke gespierd te worden, ik snap best dat dit heel lang zou kunnen duren.

over een jaartje of 2 a 3 zit jij met goede voeding en training wel op de 80 kilo hoor...

Comment

Inderdaad, met 3 jaar goed trainen en een goede voeding kun je zeker wel aan de 80 kilo zitten.
      Anders gebruik je magnificent, keiharde droge spiermassa van 2 tot wel 6 kilo aankomen!
      Building to a better me

Comment

Originally posted by ravenboy9 View Post
        Inderdaad, met 3 jaar goed trainen en een goede voeding kun je zeker wel aan de 80 kilo zitten.
        Anders gebruik je magnificent, keiharde droge spiermassa van 2 tot wel 6 kilo aankomen!
        met 3 potten moet het wel lukken...

Comment

Haha okee 2 a 3 jaar klinkt redelijk inderdaad! Ben ik toch blij met de 11 kg die ik ben aangekomen het afgelopen jaar :P
          Is het trouwens waar dat je op jonge leeftijd (17-18) minder makkelijk in spiermassa aankomt?
          En ik heb echt geen idee wat magnificent is :P

Comment

Originally posted by DaKe View Post
            Haha okee 2 a 3 jaar klinkt redelijk inderdaad! Ben ik toch blij met de 11 kg die ik ben aangekomen het afgelopen jaar :P
            Is het trouwens waar dat je op jonge leeftijd (17-18) minder makkelijk in spiermassa aankomt?
            En ik heb echt geen idee wat magnificent is :P
            Jij kom eerder spiermassa aan dan mij ..ik ben 35 jaar dus trager herstel en minder testosteron..

magnificent is een post work out shake....
            http://forum.bodynet.nl/voedingssupp...gnificent.html

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
              met 3 potten moet het wel lukken...
              LOL

Dat van die Magnificent was een grap man :P Maar volgens mij is het wel zo ja dat je op jonge leeftijd makkelijker in spiermassa aankomt dan als je ouder bent. Mede omdat je als je jong bent ook sneller hersteld.
              Building to a better me

Comment

Hmm okee, want ik hoorde altijd van die verhalen dat je spieren dan nog aan het ontwikkelen waren enzo en dat je daardoor minder snel zou groeien :P

Maar okee van 66 kg naar 80 kg spiermassa -> 2 a 3 jaartjes trainen!
                Aaan de slag dan maar haha ! :P

Comment

Waarom genoegen nemen met 80?
                  "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                    Waarom genoegen nemen met 80?
                    Ow gewoon ik ken iemand die is iets langer dan mij (1.80 gok ik) en hij is 90 kg en ziet er echt groot uit, dus ik dacht dat 80 kg wel voldoende zou zijn voor mij.
                    Bovendien wil ik niet TE groot worden...

Comment

Originally posted by DaKe View Post
                      Ow gewoon ik ken iemand die is iets langer dan mij (1.80 gok ik) en hij is 90 kg en ziet er echt groot uit, dus ik dacht dat 80 kg wel voldoende zou zijn voor mij.
                      Bovendien wil ik niet TE groot worden...
                      je wordt ook niet zomaar TE groot he.. mits je magnificent neemt.

Maar 80 kg moet binnen 2 jaar wel gelukt zijn
                      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Dwing jezelf is om wat meer te eten probeer veel bruin brood met 1 plakje schouderham of beetje tonijn (in blik) en dan gewoon zoveel mogelijk boterhammen. Ik eet nu 7x3 bruin met beleg, ben zo 5 kilo aangekomen in een week (Vooral spiermassa). + train 5/6 x per week als je dat doet. Probeer het een week en probeer jezelf dan niet elke dag te wegen, kijken hoe dat gaat.

Comment

66 KG?

Ik ben 16 1.80 en weeg 85 kg

vetpercentage 9.3% dus of t ligt aan mijn genen ( vader is ook breed) of jij hebt ondergewicht

Comment

Originally posted by Unbenplees View Post
                            66 KG?

vetpercentage 9.3% dus of t ligt aan mijn genen ( vader is ook breed) of jij hebt ondergewicht

Echt wel genen dus!

Ik zeg; Dik misbruik van maken!

Comment

Originally posted by Unbenplees View Post
                              66 KG?

ja vast,
                              zonder te trainen?

ben je met een dumbell op de weegschaal gaan staan ofzo.
                              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X