Na hoe lang kan ik dit bereiken??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Succes met trainen brother

Comment

Originally posted by Tigermuscle View Post
      Dwing jezelf is om wat meer te eten probeer veel bruin brood met 1 plakje schouderham of beetje tonijn (in blik) en dan gewoon zoveel mogelijk boterhammen. Ik eet nu 7x3 bruin met beleg, ben zo 5 kilo aangekomen in een week (Vooral spiermassa). + train 5/6 x per week als je dat doet. Probeer het een week en probeer jezelf dan niet elke dag te wegen, kijken hoe dat gaat.
      Heel knap... sweet dreams!!!!

Schouderham kun je beter vervangen voor een eitje of pindakaas op brood..

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
        ja vast,
        zonder te trainen?

ben je met een dumbell op de weegschaal gaan staan ofzo.
        Wel met trainen en en nee ben niet met een dumbell erop gaan staan :P

Doe sowieso al vanaf mijn 14e fitnessen

Comment

goed eten, kan even duren. de aanhouder wint

Comment

Mooi dat je realistisch bent. Toch denk ik dat je in een hele korte tijd nog een flink stuk progressie kunt maken.
            Wat jij moet doen is vreten. 55 met 1,75 hmmm. Dat je 12kg kwijtraakt in een stress periode is ook een beetje een teken aan de wand. Er zal aardig wat op je voeding aan te merken zijn.
            Maar daar zou ik nog even niks om geven.
            Begin gewoon bij het begin. Leer eten.

Zorg dat je 6x per dag eet dat onder de noemer gezond valt! En probeer dat vast te houden ook in stressweken.

Vooral VEEL vlees en zuivel. Knal bovenop wat je nu eet bv 1 liter yoghurt en 3 gekookte eieren.
            Zorg eerst maar eens dat je het binnen krijgt en in stress periodes niet teveel terug val krijgt. Finetune komt later wel. Dan pas ga je wegstrepen en veranderen.

Wat mag je altijd eten,
            Kip en kalkoen, melk, yoghurt & kwark etc, tonijn. vis. Tartaar. Eiwit (eigeel zijn meningen over verdeeld).
            Hoeveel? Wat kan je betalen.

Vooral in die periodes wel blijven trainen zodat je lichaam naar voeding verlangt.
            Je moet naar de 72 binnen no time kunnen komen.
            75 binnen een jaar zeker. Van de 77 naar de 80 daar word het pezen.

Dit is geen veroordeling. Herken het helaas

Comment

Die ene Gleke van dit forum was dacht ik in iets meer dan 1 jaar 18 kilo aangekomen

heeft zijn droge fysiek ook nog eens weten te behouden

maar dat soort gains kunnen de meesten alleen van dromen.

Comment

Iedereen bedankt voor de reacties!! Ik merk ook al dat ik aan het aankomen ben, dus dat was sowieso niet echt een probleem. Alleen ik verwachtte gewoon niet dat het altijd even snel zou gaan en daarom vroeg ik me af wat een realistische tijd zou zijn om een bepaald gewicht te bereiken.
                anywayz bedankt !

Comment

Originally posted by Unbenplees View Post
                  66 KG?

Ik ben 16 1.80 en weeg 85 kg

vetpercentage 9.3% dus of t ligt aan mijn genen ( vader is ook breed) of jij hebt ondergewicht
                  Als die foto van jou avatar recent is ben jij dus zeker geen 85kg. :P

Comment

Veel sneetjes bruin brood met tonijn of schouderham zou ik zeggen. Ben op die manier 5 kilo aangekomen in 2 maanden. + trainen natuurlijk.

Comment

tel je calorie iname bereken je behoefte en go !.
                      ik ben zelf pas 14 en ik had wel een mooi fysiek tot ik ziek werd 3weken geleden.
                      maar vanaf morgen begin ik weer
                      Lost all i got

Comment

Ik ben nu 4 maanden bezig, en deed de eerste 3,5 maand fullbody om in te komen. In die tijd was ik van 71 naar 76 gegaan met bijna zelfde bf percentage. Nu 2 weken Split gedaan en echt goed gegeten en weeg nu 77. Doel is 85 komende zomer met 10> % bf.
                        Ik vertel dit omdat ik zelf ook niet echt breed/gespierd ben vergeleken met andere (echte ecto ben ik niet). Ben 1,87 en woog voordat ik aan fitness/kickboxen deed (toen was ik 16) 67 kilo. Ik denk dat het je wel moet lukken als je net zoals de andere zeggen goed op je voeding let! Ikzelf merk t verschil wel echt duidelijk met goede voeding. Succes!

Comment

Originally posted by ravenboy9 View Post
                          Anders gebruik je magnificent, keiharde droge spiermassa van 2 tot wel 6 kilo aankomen!
                          Dat ga ik gelijk bestellen!!
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Unbenplees View Post
                            66 KG?

Ik ben 16 1.80 en weeg 85 kg

vetpercentage 9.3% dus of t ligt aan mijn genen ( vader is ook breed) of jij hebt ondergewicht
                            Wat wil je eigenlijk bijdragen met deze opmerking? Hij stelt een vraag en jij gaat jezelf even op de borst kloppen en hem even wegzetten als iemand met ondergewicht.

Veel succes Dake, en binnen 2 jaar moet dat zeker mogelijk zijn!
                            Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                              Die ene Gleke van dit forum was dacht ik in iets meer dan 1 jaar 18 kilo aangekomen

heeft zijn droge fysiek ook nog eens weten te behouden

maar dat soort gains kunnen de meesten alleen van dromen.
                              Dat eerste heeft te maken met voeding, dat tweede met genen. Waarschijnlijk kom ik nooit in mijn leven zo droog te staan als hij standaard staat. Nou hoeft dat van mij ook niet, maartoch.
                              'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Ik eet ongeveer 500kcal boven onderhoud met goede voeding, zo'n 3,5x mijn eigen lichaamsgewicht aan eiwitten, train volgens een goed trainingsschema en weeg nu 67kg met een vet% van ong. 12%. Hoelang zou het ongeveer duren voordat ik 70kg en 75kg zou wegen met een vet% van 9-10%, dus zeg grofweg geschat 5kg spiermassa en hoelang voor 10kg spiermassa en dan kom ik van 56kg met een vet% van 11%?

Ik dacht zelf volgend jaar zomer, dus ongeveer over 9-10 maanden zo'n 10kg spiermassa aan te komen. Dat zou dan 1kg pure spiermassa per maand zijn, is dat reeel? Ik weet zeker dat ik 5kg pure massa kan aanzetten, maar 10kg ben ik niet geheel zeker van? Zou iemand mij even kunnen ophelderen?
                                Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X