Succes met trainen brother
Na hoe lang kan ik dit bereiken??
Collapse
X
-
Originally posted by Tigermuscle View PostDwing jezelf is om wat meer te eten probeer veel bruin brood met 1 plakje schouderham of beetje tonijn (in blik) en dan gewoon zoveel mogelijk boterhammen. Ik eet nu 7x3 bruin met beleg, ben zo 5 kilo aangekomen in een week (Vooral spiermassa). + train 5/6 x per week als je dat doet. Probeer het een week en probeer jezelf dan niet elke dag te wegen, kijken hoe dat gaat.
Schouderham kun je beter vervangen voor een eitje of pindakaas op brood..
Comment
-
Mooi dat je realistisch bent. Toch denk ik dat je in een hele korte tijd nog een flink stuk progressie kunt maken.
Wat jij moet doen is vreten. 55 met 1,75 hmmm. Dat je 12kg kwijtraakt in een stress periode is ook een beetje een teken aan de wand. Er zal aardig wat op je voeding aan te merken zijn.
Maar daar zou ik nog even niks om geven.
Begin gewoon bij het begin. Leer eten.
Zorg dat je 6x per dag eet dat onder de noemer gezond valt! En probeer dat vast te houden ook in stressweken.
Vooral VEEL vlees en zuivel. Knal bovenop wat je nu eet bv 1 liter yoghurt en 3 gekookte eieren.
Zorg eerst maar eens dat je het binnen krijgt en in stress periodes niet teveel terug val krijgt. Finetune komt later wel. Dan pas ga je wegstrepen en veranderen.
Wat mag je altijd eten,
Kip en kalkoen, melk, yoghurt & kwark etc, tonijn. vis. Tartaar. Eiwit (eigeel zijn meningen over verdeeld).
Hoeveel? Wat kan je betalen.
Vooral in die periodes wel blijven trainen zodat je lichaam naar voeding verlangt.
Je moet naar de 72 binnen no time kunnen komen.
75 binnen een jaar zeker. Van de 77 naar de 80 daar word het pezen.
Dit is geen veroordeling. Herken het helaas
Comment
-
Iedereen bedankt voor de reacties!! Ik merk ook al dat ik aan het aankomen ben, dus dat was sowieso niet echt een probleem. Alleen ik verwachtte gewoon niet dat het altijd even snel zou gaan en daarom vroeg ik me af wat een realistische tijd zou zijn om een bepaald gewicht te bereiken.
anywayz bedankt !
Comment
-
Ik ben nu 4 maanden bezig, en deed de eerste 3,5 maand fullbody om in te komen. In die tijd was ik van 71 naar 76 gegaan met bijna zelfde bf percentage. Nu 2 weken Split gedaan en echt goed gegeten en weeg nu 77. Doel is 85 komende zomer met 10> % bf.
Ik vertel dit omdat ik zelf ook niet echt breed/gespierd ben vergeleken met andere (echte ecto ben ik niet). Ben 1,87 en woog voordat ik aan fitness/kickboxen deed (toen was ik 16) 67 kilo. Ik denk dat het je wel moet lukken als je net zoals de andere zeggen goed op je voeding let! Ikzelf merk t verschil wel echt duidelijk met goede voeding. Succes!
Comment
-
-
Originally posted by Unbenplees View Post66 KG?
Ik ben 16 1.80 en weeg 85 kg
vetpercentage 9.3% dus of t ligt aan mijn genen ( vader is ook breed) of jij hebt ondergewicht
Veel succes Dake, en binnen 2 jaar moet dat zeker mogelijk zijn!Train hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by Viranelly View PostDie ene Gleke van dit forum was dacht ik in iets meer dan 1 jaar 18 kilo aangekomen
heeft zijn droge fysiek ook nog eens weten te behouden
maar dat soort gains kunnen de meesten alleen van dromen.'Half men, half animal, all dead!'
Comment
-
Ik eet ongeveer 500kcal boven onderhoud met goede voeding, zo'n 3,5x mijn eigen lichaamsgewicht aan eiwitten, train volgens een goed trainingsschema en weeg nu 67kg met een vet% van ong. 12%. Hoelang zou het ongeveer duren voordat ik 70kg en 75kg zou wegen met een vet% van 9-10%, dus zeg grofweg geschat 5kg spiermassa en hoelang voor 10kg spiermassa en dan kom ik van 56kg met een vet% van 11%?
Ik dacht zelf volgend jaar zomer, dus ongeveer over 9-10 maanden zo'n 10kg spiermassa aan te komen. Dat zou dan 1kg pure spiermassa per maand zijn, is dat reeel? Ik weet zeker dat ik 5kg pure massa kan aanzetten, maar 10kg ben ik niet geheel zeker van? Zou iemand mij even kunnen ophelderen?Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...19 uur geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
6 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment