side vet/vel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• side vet/vel

Goedendag allemaal

ik ben 17 bijna 18
    weeg 76
    181 lengte
    buik rond om 79
    arm ongespannen 34
    nek 39

ik ben nu vanaf begin mei bezig met droogtrainen en ben van 83 naar 76 in anderhalfe maand gegaan
    mijn 4 bovenste abs zijn goed te zien en de 2 onderste is ongv nog 2 weken tijd voor nodig
    ik gebruik zelf de pre-workout [Crack] en daarbij gebruik ik altijd eiwitte shakes na t trainen ongv. 20 minuten uit de gym vandaan
    ik gebruik tijdens het trainen een zweetband voor me middel en loop 4-5 keer per week 20-25 minutjes met wisselbare tempo
    ik train minimaal 5-6 keer per week en ben er min of meer verslaafd aan ookal doe ik het bijna al anderhalf jaar ik eet 5 dagen in de week gezond en op woensdag avond 1 vette maaltijd (snackbar mcdonalds etc.)
    en dan op zaterdag de dag door gesnackt

(voor de mensen die niet geintereseerd zijn in mijn status..)
    VRAAG: ik weet niet hoe ik de vel/vet tussen mijn zijribben en heup kan droog krijgen, het is niet dik of iets dergelijks maar ook niet droog
    ik doe side ab workout, en loop vaak, daarbij zijn mijn abs niet echt blokkerig maar meer langwerpig wat ik persoonlijk niet zo mooi vind, iemand tips?

Originally posted by danielhoedt View Post
    Goedendag allemaal

ik ben 17 bijna 18
    weeg 76
    181 lengte
    buik rond om 79
    arm ongespannen 34
    nek 39

ik ben nu vanaf begin mei bezig met droogtrainen en ben van 83 naar 76 in anderhalfe maand gegaan
    mijn 4 bovenste abs zijn goed te zien en de 2 onderste is ongv nog 2 weken tijd voor nodig
    ik gebruik zelf de pre-workout [Crack] en daarbij gebruik ik altijd eiwitte shakes na t trainen ongv. 20 minuten uit de gym vandaan
    ik gebruik tijdens het trainen een zweetband voor me middel en loop 4-5 keer per week 20-25 minutjes met wisselbare tempo
    ik train minimaal 5-6 keer per week en ben er min of meer verslaafd aan ookal doe ik het bijna al anderhalf jaar ik eet 5 dagen in de week gezond en op woensdag avond 1 vette maaltijd (snackbar mcdonalds etc.)
    en dan op zaterdag de dag door gesnackt

(voor de mensen die niet geintereseerd zijn in mijn status..)
    VRAAG: ik weet niet hoe ik de vel/vet tussen mijn zijribben en heup kan droog krijgen, het is niet dik of iets dergelijks maar ook niet droog
    ik doe side ab workout, en loop vaak, daarbij zijn mijn abs niet echt blokkerig maar meer langwerpig wat ik persoonlijk niet zo mooi vind, iemand tips?
    Wat is een zweetband??? en zeg niet zo een band waardoor je meer gaat zweten en dus meer vet verbrand rond je middel, of geloof je die bs echt??? om op je vraag te antwoorden, zoveel jij wil maar dan ga je een redelijk goed eetschema in elkaar moeten puzzelen. Aan je langwerpige blokjes ga je helaas weinig kunnen veranderen, die zijn namelijk genetische bepaald...

Comment

al ben ik eerlijk ik geloof wel in de middle zweetband, en het helpt best goed, me middel en de zweetband zijn bijde drijvent nat na de training,

Comment

Dat vocht op die plaats wil niet bepaald zeggen dat je daar vet hebt verbrand. Het is toch ook niet zo dat je onder je oksel superdroog staat?
        Status: Cutting

Comment

Plaatselijk vetverbranden gaat niet. Zet het uit je hoofd en ga een goed eet/trainingschema maken.
          Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

ik zeg ook niet persee dat ik er meer vet op die plaats zal verbranden maar het helpt wel met vetverbranden algemeen, mensen rennen toch ook zomers met vuilenszakke om?

Comment

in crack zit creatine 8 soorten (ik heb trouwens de zelfde soort stats) dus stoppen met crack om wat extra vocht te verliezen misschien helpt dat
              There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X