Puisten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Puisten

Hey allemaal, ik heb een vraag mbt puisten

Ik ben sinds kort met whey gestopt, en heb sindsdien weinig tot geen last van puisten meer.. Maar ik zit nu aardig laag in me eiwitten omdat de whey nu uit me schema is.

Maar nu ben ik bang dat als ik me eiwitten weer omhoog ga schroeven ik weer veel puisten zal krijgen?

Dus wat is de oorzaak van puisten? alleen whey omdat het snelle eiwitten zijn? of elke type (complexe) eiwitten?

bedankt

Test het zelf eens uit, probeer eens een andere eiwitbron of whey isolaat.
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Ik heb last van puisten als ik een whey met whey concentraat gebruik. Met alleen whey isolaat heb ik er vrijwel geen last van.
      "No matter how hard your day's may seem there are better day's coming. So stick your chest out, keep your head up and stay strong. "

Comment

Als whey isolaat niet goed genoeg is, zou je nog een hydro kunnen proberen

Comment

U kunt is geen shakes nemen
          meer eten van goede voeding is de optimalisatie

Comment

geen last van puisten ... ik gebruik gewone whey en nergens last van...

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
              geen last van puisten ... ik gebruik gewone whey en nergens last van...
              Toppie nibor, de topic starter is vast blij met dit feit.

@ TS Ik heb veel goed nieuws gehoord over Whey Isolaat dus probeer dit eens.
              "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Originally posted by BuffAlo View Post
                Toppie nibor, de topic starter is vast blij met dit feit.

@ TS Ik heb veel goed nieuws gehoord over Whey Isolaat dus probeer dit eens.
                Waarom zou het aan de whey moeten liggen dan??????

Zijn genoeg oorzaken die puisten kunnen veroorzaken...

Comment

Iedereen reageert hier anders op, zoals TS zegt zijn de puistjes verdwenen tijdens het staken van de whey.
                  Ook zijn er meerdere mensen die hier last van hebben, ik naar mijn mening ook lichtelijk.
                  "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

zal misschien ook wel met leeftijd te maken hebben...

ik heb trouwens geluk gehad met puisten... weinig last er van gehad vroeger...

Comment

Leeftijd speelt een hele grote rol in deze situatie Heb zelf van m'n 13e tot m'n 15e te kampen gehad met acne waarna ik aan de roaccutane ben gegaan en het vrijwel geheel is weggetrokken. Ben nu inmiddels 18 en bijna puistvrij alleen ik merk wel dat door de vele eiwitten het wel verergert. Zelf gebruik ik facewash en een gel van de huisarts en die paar puistjes kan ik wel mee leven.
                      Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Ik heb altijd al aardig last gehad van puisten sinds me 13e, en dan nu EINDELIJK is het verminderd nu ik gestopt ben met whey, heb nu 1 puist(je) per keer zeg maar vroeger waren het er 3-6 ;P (GROTE)

Maar ik heb al eens gelezen dat je puisten krijgt door whey door het snelle opname, maar zal dit ook gelden voor trage opneembare eiwitten? kwark en kipfilet enzo

Ben zelf ook 18 btw :P

Comment

anyone? xD

Comment

Ik ben nu 17 en heb zelf van mn 13e tot 15/16e wel redelijk last gehad van puisten (niet extreem, maar gewoon een paar) Nu sinds een half jaar veel minder last van gehad. Gebruik ook Whey Isolaat/Concentraat en merk lichtelijk dat mn huid wat vetter wordt. Goed schoon maken elke avond en neutrale zeep etc, dan gaat t prima. Bij mij tenminste ;p

Comment

idd whey isolaat mmoet wel helpen
                              There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X