Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
kwestie van eiwitten, te veel. Je lichaam slaat genoeg op,( de een sneller, en meer) Dus kort om. Puisten? Te veel eiwitten....
geen dank
niet altijd hoor, kan ook door een bepaald product komen. heb al van veel mensen gehoord dat ze na het schrappen van melk uit hun voedingsschema geen last meer hebben van puisten.
mijn tip; gooi alle melkproducten uit je schema, neem isolaat ipv concentraat en zink kan ook helpen.
geen dank
ja ok maar jij hebt het over eiwitten in het algemeen, ik heb het specifiek over melkproducten
ik zit nu even hoog in eiwitten als voorheen alleen heb ik de eiwitten uit melk, kwark,... eruit gegooid en vervangen door eiwitten uit andere producten en nu heb ik geen last meer van puisten
Ben net terug van vakantie en puisten waren nauwlijks aanwezig, maar nu ik weer aan m'n schema zit begint het weer een beetje te komen. Heb veel gelezen over zink, dat zou helpen tegen acne. Mijn vraag is nu: Welk merk zink moet ik pakken? Ik geloof niet echt meer in die eigenmerk dingen van de kruidvat, maar ik heb wel zink pillen gevonden op XXL nutrition. Zink van XXL Nutrition - XXL Nutrition Weet iemand of dit een goede is?
Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
ik moet doxycycline pakken voor acne, ga over 1 week over naar roaccutane, maar ik merk ook dat als ik veel kwark eet dat het erger word.. kan ook toevallig zijn..,
Als je vanalles zelf hebt geprobeerd maar je acne gaat niet weg kan je best naar dermatoloog gaan en vragen voor roaccutane, is het enige dat dat serieus helpt.
Enige sides zijn droge lippen/huid maar kan je zalfje op smeren en het is ook belastend voor je lever maar normaal gezien doen nemen ze bloedstalen bij ieder bezoek om je leverwaarden te controleren.
Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Comment