Rare buik

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rare buik

Hey iedereen,

Ik train me buik 3x in de week ofzo, maar ik krijg steeds geen blokjes en me buik ziet er raar uit? Weet iemaand hoe dat komt?

foto: http://i44.tinypic.com/2u8j6ds.jpg

o ja ik doe me buik 2 weken trainen

Comment

zichtbare buikspieren krijg je door droger te worden

jij bent nog niet droog genoeg

Comment

Inderdaad . Nog niet droog genoeg. Ik zou me echter nog niet zo druk maken om je buik als ik nou was, als je straks overal massa hebt kun je eens fatsoenlijk cutten en je abs zichtbaar maken. Als je nu teveel focust op vetverlies zal dat je andere spieren geen goed doen (ik ga er gemakshalve maar van uit dat je ook breder wil worden ).

Comment

en hebt nog geen massa genoeg

Comment

Originally posted by Rensko View Post
            Inderdaad . Nog niet droog genoeg. Ik zou me echter nog niet zo druk maken om je buik als ik nou was, als je straks overal massa hebt kun je eens fatsoenlijk cutten en je abs zichtbaar maken. Als je nu teveel focust op vetverlies zal dat je andere spieren geen goed doen (ik ga er gemakshalve maar van uit dat je ook breder wil worden ).
            Ja mijn doel is 80-85kg Ik weeg op dit moment 68kg 1.75m train nu 4 maanden maar het aankomen lukt me niet meer ik ben in 4 maanden ruim 6kg aangekomen maar nu kan ik niet meer echt is moeilijk dus mijn hoop is verloren eigenlijk

Comment

Originally posted by jowblob View Post
              Ja mijn doel is 80-85kg Ik weeg op dit moment 68kg 1.75m train nu 4 maanden maar het aankomen lukt me niet meer ik ben in 4 maanden ruim 6kg aangekomen maar nu kan ik niet meer echt is moeilijk dus mijn hoop is verloren eigenlijk
              Train jij al zo lang? Het is deze gast binnen 2 maanden gelukt om zijn lichaam er zo uit te laten zien:

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Dan eet je te weinig waarschijnlijk. Mijn progressie stokt ook wat qua massa toename, dus sinds 1,5 week heb ik mijn eiwit inname verhoogd naar 270gr per dag. Wellicht moet jij het ook wat aanpassen.

Btw, wat is er raar aan je buik? Ziet er normaal uit?
                Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                  Dan eet je te weinig waarschijnlijk. Mijn progressie stokt ook wat qua massa toename, dus sinds 1,5 week heb ik mijn eiwit inname verhoogd naar 270gr per dag. Wellicht moet jij het ook wat aanpassen.

Btw, wat is er raar aan je buik? Ziet er normaal uit?
                  Ik gebruik geen subs ik werk niet heb eigenlijk geen geld ervoor maar ik wil amino stack kopen. Raar en me buik = Geen blokjes maar rare strepen

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Train jij al zo lang? Het is deze gast binnen 2 maanden gelukt om zijn lichaam er zo uit te laten zien:

ja maar zag hij er ook zo uit in het begin: http://i54.tinypic.com/xlmfky.jpg hier woog ik rond 61kg ofzo

Comment

Teveel vet inderdaad nog, verder niets raars aan. Als je meer wil eten en whey wil gebruiken dan zou ik een bijbaantje zoeken
                      Train hard or go hormone

Comment

Helemaal niet raar, een goede buik zelfs. zorg dat je vet omlaag gaat, en je zult zien dat abs er goed uitkomen.

Comment

Je traint nog maar net, wat verwacht je nu zelf..
                          Damn zo snel gaan opgeven, get your fucking shit straight and train your ass off.
                          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Je hebt niks te klagen als ik je progressie zo zie. Gewoon keihard trainen, goed eten, rusten en massa aanzetten, en dan kun je later die blokjes wel een keer droogleggen. Dat je strepen ziet is best normaal, er lopen namelijk pezen over je Rectus Abdominis die ervoor zorgen dat je uiteindelijk "blokjes" gaat zien, de verticale pees zorgt ervoor dat het blokjes zijn en geen strepen zoals bij jou nu, maar die zul je wel gaan zien als je ooit droger staat.

Comment

Originally posted by jowblob View Post
                              ja maar zag hij er ook zo uit in het begin: http://i54.tinypic.com/xlmfky.jpg hier woog ik rond 61kg ofzo
                              Ik zit je maar in de maling te nemen, man.

Als je die 2 foto's van jou naast elkaar ziet dan zul je zien dat er wel degelijk sprake is van progressie. Had jij nou verwacht dat je binnen 4 maanden helemaal droog en gespierd zou zien?
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X